سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

طراحی ویلا با هزینه مناسب

آموزش قانون جذب کائنات

طراحی ویلا با هزینه مناسب

۱,۰۴۸ بازديد

رومی

 

طراحی ویلا  از اسرار در پمپئی که از بالا دیده می شودطراحی

مقالات اصلی: ویلا رومی و ویلا روستیکا

همچنین نگاه کنید به: طراحی ویلا   رومی در شمال غربی گال

villa طراحی ویلا   ، صندلی روستایی که به راحتی  طراحی ویلا   می توانید از رم یا یک شهر دیگر برای یک یا دو شب به آنجا دسترسی پیدا کنید

ویلا روستایکا ، املاک و مستغلات خانه ای که به طور دائمی. برای طراحی ویلا پیشنهاد میکنیم حتما اینجا کلیک کنید تا شما را با طراحی ویلا آشنا کنیم. توسط خادمانی که به طور کلی مسئولیت املاک را در اختیار داشتند ، اشغال می شد ، که مرکز آن ویلا بود ، شاید فقط به صورت فصلی اشغال شده باشد. رومی ویلا روستایی در قلب طراحی ویلا   اولین نسخه از آنچه بعداً و جاهای دیگر مزارع نامیده شد بود.

به عنوان ویلا شامل خانه ها ، خانه های شهری برای طبقات ممتاز و ممتاز ، و جزایر ، بلوک های ساختمان های آپارتمانی برای بقیه مردم نبود. پترونیوس در طراحی ویلا   (قرن اول میلادی) طیف گسترده ای از خانه های رومی را توصیف کرد. نوع دیگر ویلا "villa طراحی ویلا   " است ، یک ویلا ساحلی ، واقع در ساحل.

 

تمرکز ویلا های شاهنشاهی در خلیج ناپل ، در جزیره کاپری ، در مونت سیرسئو و در آنتیوم (آنزیو) وجود داشت. به عنوان مثال می توان به ویلا پاپیروس در طراحی ویلا   اشاره کرد. و ویلا اسرار و ویلا وتی در پمپئی.

 

 

بارکولا با موقعیت ویلا ماریتیما و قلعه میرامار در پس زمینه

یک ویلای مهم در بارکولا در نزدیکی تریست وجود داشت. این ویلا مستقیماً در ساحل واقع شده بود و به یک تراس در یک منطقه نمایشی تقسیم شده بود که در آن لوکس و قدرت نمایش داده می شد ، یک منطقه زندگی جداگانه  طراحی ویلا   ، یک باغ ، برخی از امکانات باز به دریا و یک حمام حرارتی. نه چندان دور از این مکان نجیب که قبلاً به دلیل آب و هوای مطبوع مورد توجه رومی ها بود ، یکی از مهمترین ویلا ماریتیما در زمان خود ، قلعه میراماره ، در قرن نوزدهم ساخته شد. [1]

 

رومی های ثروتمند همچنین از گرمای تابستان در تپه های اطراف رم طراحی ویلا   ، به ویژه در اطراف تیبور (تیوولی و فراسکاتی) ، مانند ویلا هادریان فرار کردند. گفته می شود سیسرو هفت ویلا کمتر از این نداشته است که قدیمی ترین آنها در نزدیکی آرپینوم بود که به او ارث رسیده است. پلینی جوان ، سه یا چهار نفر داشت که نمونه آن در نزدیکی لورنتیوم بهترین توصیف از توصیفات وی است.

 

نویسندگان رومی با رضایت خاطر به طراحی ویلا   خودکفایی ویلاهای طراحی ویلا   خود اشاره می کنند ، طراحی ویلا   جایی که آنها شراب خود را می نوشیدند و روغن خود را فشار می دادند. این تاثیری بود که اشراف شهری در بازی کشاورزان با فضیلت روم به سبک قدیمی بازی می کردند ، گفته شده است که استقلال اقتصادی ویلاهای بعدی روستایی نشانه ای از تقسیم اقتصادی فزاینده امپراتوری روم است.

 

در بریتانیا روم

همچنین نگاه کنید به: لیست ویلا های روم در انگلیس

باستان شناسان ویلاهای متعدد رومی را در انگلستان به دقت مورد بررسی قرار داده اند. [2] آنها مانند همتایان ایتالیایی خود ، جوامعی کاملاً متبحر برای کشت و کار در مزارع و تاکستان ها بودند ، شاید حتی کاشی کاری ها یا معادن سنگی ، در یک مرکز قدرتمند با حمام ها و باغ هایش. ویلای بزرگ در وودچستر کف موزاییک خود را هنگام ساخت کلیسای کلیسای آنگلو-ساکسون (نه به طور تصادفی) در محل خود حفظ کرد. حفاران گور که در اواخر قرن هجدهم برای دفن در حیاط کلیسا آماده می شدند ، باید به کف موزاییک سالم دست بزنند. ویلا روستایی حتی خوش آب و هوا در فیشبورن در نزدیکی وینچستر (به طور مشخص) به صورت مستطیل بزرگ و بزرگ ساخته شده است ، با رواقهایی که باغ های محصور را از داخل رواق وارد می کند. در اواخر قرن 3 ، شهرهای رومی در بریتانیا دیگر متوقف شدند: مانند پدرخواران نزدیک مرکز امپراتوری ، بریتانیایی های روم از شهرها به ویلاهای خود که در یک مرحله ساختمانی قصر قرار داشتند ، "عصر طلایی" ویلا ، خارج شدند. زندگی Villae rusticae در اقتصاد امپراتوری ضروری است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.