جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

از کجا قلم نوري بخريم؟

آموزش قانون جذب کائنات

از کجا قلم نوري بخريم؟

۹۵۰ بازديد

 از کجا قلم نوری بخریم

 

A قلم دیجیتال یک دستگاه ورودی که قطاری از است دست خط و یا قلم مو سکته مغزی از یک اطلاعات آنالوگ کاربران و تبدیل دست نوشته ایجاد شده با استفاده "قلم و کاغذ" به داده های دیجیتال، امکان اطلاعات را به در برنامه های مختلف استفاده می شود. این نوع قلم معمولاً همراه با یک مورد استفاده قرار می گیرد دفترچه یادداشت دیجیتال ، اگرچه از این داده ها می توان برای برنامه های مختلف یا به عنوان یک گرافیک نیز استفاده کرد.

A هوشمند قلم خاص بیش از یک قلم دیجیتال است. از کجا قلم نوری بخریم؟ این ویژگی همان مشخصات اساسی را برآورده می کند ، اما دارای ویژگی های دیگری مانند ضبط صدا یا اسکنر متن است.

قلم هوشمند به طور کلی بزرگتر است و از ویژگی های بیشتری نسبت به قلم فعال برخوردار است . قلم های دیجیتال معمولاً دارای الکترونیک داخلی هستند و دارای ویژگی هایی مانند حساسیت به لمس ، دکمه های ورودی ، حافظه برای ذخیره داده های دست خط و قابلیت انتقال هستند. [1]

فهرست

  • 1 ویژگی
  • 2 گروه فناوری
    • 2.1 شتاب سنج
    • 2.2 فعال
    • 2.3 موضعی
    • 2.4 دوربین
    • 2.5 قلم گوی
  • 3 لیست محصولات
  • 4 همچنین مراجعه کنید
  • 5 پیوند به بیرون

خصوصیات

 
قلم هوشمند

دستگاه ورودی داده دست خطی را ضبط می کند که پس از دیجیتالی شدن ، می توان آن بارگذاری را در رایانه و روی آن نمایش داد مانیتور .

برخی از قلم ها به یک دستگاه ضبط دیجیتال مجهز هستند که به کاربران امکان می دهد از آنها به عنوان Dictaphone هوشمند استفاده کنند. می توان از آنها استفاده کرد ، به عنوان مثال برای دانش آموزان از کجا قلم نوری بخریم؟ برای ضبط صدای معلم هنگام یادداشت برداری.

گروه های فناوری

شتاب سنج

شتاب سنج قلم های دیجیتالی مبتنی بر شامل اجزایی هستند که حرکت قلم و تماس با سطح نوشتن را تشخیص می دهند.
 
نمای داخلی تبلت Wacom

فعال

قلم های فعال ، مانند N N- DuoSense Pen trig ، شامل اجزای الکترونیکی هستند که سیگنال های آنها را دیجیتایزر داخلی دستگاه تلفن همراه می گیرد و به کنترل کننده آن منتقل می کند ، داده هایی از محل قلم ، فشار ، فشار دکمه ها و سایر قابلیت ها را ارائه می دهد.

موقعیتی

قلم های دیجیتال مبتنی بر موقعیت از تسهیلاتی از کجا قلم نوری بخریم؟ برای تشخیص محل نوک هنگام نوشتن استفاده می کنند. برخی از مدل ها را می توان در رایانه های لوحی گرافیکی که توسط معروف شده اند Wacom و در رایانه های لوحی با استفاده از فناوری Penabled W Wacom یافت.

دوربین

قلم مبتنی بر دوربین استفاده از ویژه کاغذ دیجیتالی برای شناسایی که در آن تماس قلم سطح نوشتن، مانند کسانی که با استفاده از Anoto فن آوری و یا NeoLAB همگرایی فن آوری است.

قلم گوی Trackball

قلم های گوی گوی از حسگری استفاده می کنند که روی قلم قرار دارد تا حرکت گوی گوی را تشخیص دهد.

لیست محصولات

نکاتی برای خرید قلم نوری و صفحه های لمسی

قلم های دیجیتال و صفحه های لمسی روش های از کجا قلم نوری بخریم؟ بصری و قدرتمندی را برای تعامل با دستگاه های Intel® Education 2 در 1 ارائه می دهند. روش های مختلف معلمان و دانش آموزان برای برقراری ارتباط با یک دستگاه تلفن همراه و نحوه بهره گیری دانش آموزان در هر سنی از قلم های دیجیتال و صفحه های لمسی را کاوش کنید. 1

 
 

رویکردهای تعامل دیجیتال

این امر در مورد دنیای دیجیتال نیز صدق می کند و گرچه ما یاد گرفته ایم از طریق تایپ انگشت بر روی تلفن های هوشمند خود ارتباط برقرار کنیم ، اما این وسیله ایده آل برای ارتباطات نیست - به ویژه برای اهداف آموزشی. سه روش مختلف برای تعامل با دستگاه تلفن همراه با استفاده از صفحه لمسی مدرن وجود دارد:

  • نوک انگشت لمس صفحه با نوک انگشت راحت و شهودی است ، اما دقیق نیست.
  • قلم منفعل. گرچه کم هزینه ، استایلی های منفعل نکات واضحی دارند ، به این معنی که خیلی دقیق نیستند و مفید بودن آنها را برای کارهایی مانند یادداشت برداری و نمودار کردن محدود می کند.
  • قلم فعال استایلی خازنی به فشار حساس است و به کاربران امکان می دهد خطوط ریز را ترسیم کرده و دقت بیشتری را ارائه دهند. دانش آموزان جوانتر می توانند از استایل فعال برای تقویت درس خط استفاده کنند در حالی که دانش آموزان بزرگتر می توانند فرمول های پیچیده ای بنویسند ، لبه های ظریف بکشند و سایه بزنند.

ملاحظات یک تجربه طبیعی

بر خلاف قلم های اولیه که دست کاربران را به موقعیت های غیرطبیعی مجبور می کرد ، قلم های فعال یا قلم های دیجیتالی به دانش آموزان اجازه می دهند برای داشتن یک نوشتن راحت تر و طبیعی تر ، دستان خود را روی صفحه بکشند ، بنویسند ، برجسته کنند ، حاشیه نویسی کنند و دستان خود را قرار دهند. مزایای اصلی قلم های دیجیتالی شامل موارد زیر است:

  • خلاقیت قلم ها فضای بیشتری برای یک تجربه یادگیری از کجا قلم نوری بخریم؟ تعاملی ، خلاقانه و جذاب فراهم می کنند و تفکر غیرخطی را در تمام سطوح سنی تسهیل می کنند.
  • قابلیت استفاده دانش آموزان جوانتر می توانند قلم را به روشی طبیعی در دست بگیرند و دروس خط را تقویت کنند.
  • انعطاف پذیری دانش آموزان می توانند بهترین ابزار را برای وظیفه پیش رو انتخاب کنند ، خواه قلم باشد ، انگشتان آنها یا صفحه کلید. قلم ابزاری برای خلاقیت است. صفحه کلید ابزاری برای بهره وری است. گاهی به یکی احتیاج دارید و گاهی به هر دو نیاز دارید.
  • بهره وری. قلم ها به دانش آموزان در کلاس های بالاتر ریاضی و علوم اجازه می دهد فرمول های پیچیده ای بنویسند و نمودارها را راحت تر و سریعتر بسازند.

تعامل دیجیتال در کلاس
wacom

دانش آموزان در هر سنی از قلم های دیجیتال و صفحه نمایش لمسی در برنامه های درسی بهره مند می شوند.

  • هنر زبان. خوانندگان مبتدی می توانند حروف را هنگام شنیدن صدای بلند خواندن ردیابی کنند. دانش آموزان بیشتری از همه مقاطع ابتدایی می توانند یادداشت برداری ، برجسته سازی و حاشیه نویسی برای تکالیف خواندن و کاربرگ ها ، و ایجاد داستان و نقشه های مفهومی.
  • ریاضی و علوم. دانش آموزان می توانند مطالب را با قلم حاشیه نویسی یا علامت گذاری کنند ، معادلات کامل را ایجاد کنند ، نمودارها و نمودارها را ایجاد کنند ، مشاهدات را در کلاس یا در زمینه ثبت کنند ، مفاهیم را به تصویر بکشند ، مدل ها را ایجاد کنند و پیوندهای داغ را به محتوای عمیق تر دنبال کنند.
  • یادگیری. 2 در 1 دستگاه با صفحه لمسی حساس و خودکار دیجیتالی از خلاقیت و تخیل پشتیبانی می کنند. دانش آموزان می توانند هنگام یادداشت برداری ، فیلم و صدا را ضبط کنند ، در کلاس به اشتراک بگذارند ، با یکدیگر همکاری کنند و در بررسی همسالان شرکت کنند.
  • درس دادن. معلمان می توانند در میان فعالیت ها و چند وظیفه ای در میان برنامه های کاربردی برای کارهای آزمایشگاهی ، پروژه های تحقیقاتی و موارد دیگر با دانش آموزان تعامل داشته باشند. آنها می توانند پرونده ها را حاشیه نویسی کنند ، وظایف را در حین پرواز مشخص کنند یا تصاویر را برای روشن کردن مفاهیم برای دانش آموزان خود ترسیم کنند.
  • دسترسی دانش آموزان و معلمان می توانند از کجا قلم نوری بخریم؟ به طیف گسترده ای از برنامه های نرم افزاری رایگان سازگار و محتوای دیجیتال برای آموزش دسترسی پیدا کنند.
 
استفاده از قلم هوشمند گویی که یک تبلت دیجیتالی است
شرکت تولید کننده تولید - محصول از استفاده می Anoto الگوی کند ملاحظات
PolyVision آنجا آره  
کانن IRIS یادداشت ها نه قلم هوشمند کانن
همگرایی NeoLAB Neo smartpen N2 & M1 نه با استفاده از فناوری Ncode همگرایی NeoLAB
مولسکین قلم مولسکین + نه قلم هوشمند NeoLAB Convergence
سیب مداد سیب نه یک قلم دیجیتال برای پشتیبانی شده iPad .
آتاری قلم دیجیتال آتاری نه استفاده از قلم هوشمند گویی که یک تبلت دیجیتالی است
سامسونگ قلم S نه  
واکوم بامبو آره  
زندگی نامه زندگی نامه آره  
لاجیتک قلم دیجیتال آره  
لویدیا Smartpen2 نه  
ماکسل توبه کردن آره  
نوکیا قلم دیجیتال SU-1B آره  
IOGear GPen300 نه

 

استدلر قلم دیجیتال نه  
آکسفورد Papershow قلم گوی

 

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.