سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مکان های دیدنی نروژ

آموزش قانون جذب کائنات

مکان های دیدنی نروژ

۹۵۲ بازديد

15 جاذبه گردشگری دارای بالاترین امتیاز در نروژ

نوشته شده توسط برایان دیرسلی
17 نوامبر 2020

ما ممکن است از وابسته کمیسیون بدست آوریم پیوندهای ( )

نروژ ترکیبی باورنکردنی از شگفتی های فرهنگی و طبیعی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. از جهان وطنی گرفته اسلو تا قله های کوهستانی و برف گیرهای بی انتها و برف گیر آن ، پایان انتخاب برای مسافران در سرزمین آفتاب نیمه شب و چراغ های خیره کننده شمالی وجود ندارد.

رفت و آمد در کشور آسان است و سیستم های درجه یک ترانزیتی کشور همچنین از طریق راه آهن یا با کشتی های خارق العاده ساحلی بهترین فرصت های گشت و گذار را نیز ارائه می دهند.

به نظر می رسد نروژ ، یکی از مرفه ترین ملت های جهان ، تقریباً از هر جنبه مهمی از تاریخ غنی فرهنگی و اجتماعی خود ، یک موزه جذاب دارد. تحقیق خود را انجام دهید ، جاذبه های جذابی را خواهید یافت که از وایکینگ ها گرفته تا دریانوردی و ماهیگیری و همچنین هنر و سرگرمی را پوشش می دهد.

نروژ همچنین از نظر مناظر دیدنی غنی است. از fjord های خیره کننده آن گرفته تا کوه ها و یخچال های طبیعی دیدنی آن ، که بسیاری از آنها به راحتی برای گردشگران قابل دسترسی هستند ، بهترین مکان ها را برای بازدید در اروپا برای ماجراهای هیجان انگیز پیدا خواهید کرد

با لیست بهترین جاذبه های گردشگری نروژ ، برنامه سفرهای تفریحی خود را بگردید.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی اخیر در جهان موقتاً بسته شود.

1. Sognefjord

سوگنفورد

Sognefjord بزرگترین fjord نروژ ، از دهکده ساحلی Skjolden به 204 کیلومتر زمین می رسد و در طول مسیر به ورودی ها و فیوردهای بی شماری کوچکتر منشعب می شود. در گسترده ترین حالت ، پادشاه فیورد (همانطور که توسط نروژی ها شناخته می شود) تقریباً پنج کیلومتر طول دارد و دیواره های صخره به 1307 متر می رسد و منظره ای خیره کننده را ایجاد می کند.

محبوب ترین راه برای بازدید از فیورد قایق است و تورهای تفریحی و تورهای گشت و گذار با fjord به وفور یافت می شود. بسیاری از بهترین گزینه های تور به راحتی از جذاب شهر برگن دور می شوند (حتماً یک روز کامل را برای ماجراجویی خود اختصاص دهید).

گردشگران همچنین از کاوش در شاخه های باریک مانند لذت می برند تری Naeroyfjord ، یک منطقه تماشایی 17 کیلومتری با دیواره های صخره ای که فقط 250 متر از یکدیگر فاصله دارند و بیش از 1700 متر بالاتر از آب برج دارند.

مقصد اصلی دیگر Fjærland است . این منطقه فوق العاده زیبا میزبان بزرگترین یخچال طبیعی اروپا ، Jostedalsbreen و موزه یخچال های طبیعی نروژ است .

2. Pulpit Rock (منبرها)

Pulpit Rock (منبرها)

یک جاذبه توریستی که به لطف سفر پر زحمت لازم برای رسیدن به آنجا برای مسافران فعال مناسب است ، با این وجود Pulpit Rock (Preikestolen) یکی از محبوب ترین مکانهای دیدنی نروژ است. در نزدیکی واقع شده مقصد استاوانگر و نیاز به سواری با کشتی و اتوبوس و سپس یک پیاده روی دو ساعته در سربالایی دارد تا به صخره ای کاملاً صاف و صاف برسید ، که از بالای Lysefjord ، بیش از 600 متر بالاتر از آب به نظر می رسد.

کسانی که از منطقه استاوانگر بازدید می کنند همچنین می خواهند در که به طرز حیرت انگیزی و جذاب ساخته شده است ، متوقف شوند موزه کنسرو کنسرو نروژی ، همانطور که در زمان جنگ جهانی دوم کارخانه تولید کنسرو ساخته شده است. کلیسای جامع استاوانگر همچنین یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در استاوانگر است . این ساختار قرن دوازدهم از چندین سبک ، از جمله کلیسای رومانسک ، منبر باروک ، و قلم گوتیک برخوردار است.

مکان: Rogaland ، نروژ

3. Tromsø

ترومسو

در 349 کیلومتری شمال دایره قطب شمال واقع شده است ترومسو که ، به دلیل نقش مهم خود به عنوان پایگاه بسیاری از اعزام های بزرگ قطب شمال از اواسط دهه 1800 شناخته شده است. منطقه ترومسو برای اولین بار در قرن سیزدهم به عنوان یک دهکده ماهیگیری ساکن شد و از آن زمان این صنعت به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی در اینجا بوده و به جذابیت دریایی منطقه کمک کرده است.

Tromsø همچنین در نتیجه موقعیت شمالی خود ، مقصد اصلی برای کسانی است که امیدوار به دیدن شفق قطبی یا نورهای شمالی هستند. گردشگران چندین جاذبه و کارهای جالب را برای انجام این کار پیدا می کنند که این پدیده را توضیح داده و کشف می کنند ، از جمله Polaria و موزه قطب .

یک جاذبه توریستی غیرمنتظره برای منطقه ای در عمق شمال یخ زده ، باغ گیاه شناسی Tromsø Arctic-Alpine میزبان انبوهی از گیاهان گلدار است. برجسته ترین موارد شامل ردودندرون های مقاوم و خشخاش آبی غول پیکر تبتی ، و همچنین باغ اختصاص یافته به گیاهان دارویی سنتی منطقه است.

محل اقامت: در کجا اقامت کنید Tromsø

4. جزایر لوفوتن

جزایر لوفوتن

جزایر لوفوتن یک مجمع الجزایر در سواحل شمال غربی نروژ تشکیل می دهند و یک مقصد محبوب گردشگری برای نروژی ها و خارجی ها است. با تشکر از جریان گلف استریم ، علی رغم قرار گرفتن در دایره قطب شمال ، هوا در اینجا معتدل است.

گردشگران برای لذت بردن از سواحل ، گشت و گذار در روستاهای ماهیگیری سنتی ، کایاک ، پیاده روی و دیدن حیات وحش به اینجا می آیند. این جزایر همچنین یکی از بهترین مکانها برای دیدن نیم نگاهی به نورهای شمالی هستند. مقدار زیادی از وجود جاذبه های گردشگری و همه چیز برای انجام در جزایر ، به خصوص در Svolvaer در، که بزرگترین شهر، واقع در ساحل جنوبی جزیره Austvågøy.

در اینجا ، شما می توانید موزه یادبود جنگ Lofoten (Lofoten Krigsminnemuseum) را با مجموعه های جنگ جهانی دوم و منحصر به فرد Magic Ice Lofoten را پیدا کنید مجسمه که مجسمه های یخی را به تصویر می کشد که زندگی محلی را به تصویر می کشد.

The لوفوتن موزه ، که به بررسی تاریخ صنعت ماهیگیری جزیره، نیز در Austvågøy واقع، به عنوان است لوفوتن آکواریوم (Lofotakvariet)، که ویژگی های زندگی دریایی قطب شمال.

گردشگران می توانند حتی بیشتر در مورد اهمیت ماهیگیری در یاد ماهیگیری نروژی موزه روستای و موزه ماهی روغن امثال ان افتاب لوفوتن ، که هر دو واقع در شهر Å .

5. موزه کشتی وایکینگ ، اسلو

موزه کشتی وایکینگ ، اسلو

بزرگترین موزه نروژ که به نیاکان دریانورد خود اختصاص داده شده است ، موزه کشتی وایکینگ (Vikingskipshuset på Bygdøy) در اسلو دارای سه کشتی وایکینگ قرن 9 است که هر کدام به عنوان اتاق های تدفین برای وایکینگ های برجسته آرام گرفته بودند.

بزرگترین آنها ، 70 فوتی کشتی Oseberg ، در حدود سال 800 میلادی ساخته شده است. این هواپیما شامل همسر یک سردار و دو زن دیگر به همراه بسیاری از موارد بود که می تواند زندگی وایکینگ ها را درک کند.

در این موزه کشتی Gokstad Ship نیز وجود دارد که 23 متر طول چشمگیر دارد و کشتی Tune . بازدید کنندگان همچنین می توانند چندین نمایشگاه و فیلم را که بر اهمیت زندگی دریایی برای آن فرهنگ تمرکز دارد ، مشاهده کنند.

موزه کشتی های وایکینگ توسط موزه تاریخ فرهنگی اداره می شود ، همچنین اسلو نیز موزه تاریخی دارای مصنوعاتی از سراسر جهان و در طول تاریخ است ، از مومیایی های مصر تا تاریخ سکه های طلا. یکی از مهمترین جاذبه های اسلو ، این نمایشگاه همچنین محل برگزاری نمایشگاه عصر وایکینگ است که شامل یک کلاه ایمنی وایکینگ است که به خوبی حفظ شده است.

آدرس: Frederiks gate 2، 0164 Oslo

سایت رسمی: www.khm.uio.no/english/visit-us/viking-ship-museum/

6. شبه جزیره بیگدوی

موزه فرام ، شبه جزیره بیگدوی ، اسلو | xiquinhosilva / عکس اصلاح شده است

شبه جزیره بیگدوی اسلو حومه ای است که تنها در چهار مایلی غرب شهر واقع شده است و با ماشین یا حمل و نقل عمومی به راحتی به آنجا می رسید. این مکان چندین جاذبه مهم گردشگری اسلو را در خود جای داده و همچنین به دلیل بسیاری از فضاهای طبیعی از جمله سواحل ، پارک ها و جنگل ها شناخته شده است.

در میان موزه های متعدد خود ، شبه جزیره Bygdoy مرکز مرکز مطالعات هولوکاست و اقلیت های مذهبی در نروژ واقع در ویلا گرانده است. یکی دیگر از موزه برتر است موزه فرام ، که در خانه کشتی فرام ، شناخته شده برای سفرهای قطبی آن، و Gjøa (دومی معروف به داشتن اولین کشتی به حرکت به گذرگاه شمال غربی). موزه معروف Kon-Tiki درست در همسایگی آن است.

این منطقه نیز در منزل به است نروژی دریایی موزه متر (نورسک Maritimt موزه). این موزه یکی از مکانهای مهم برای بازدید علاقمندان به کشتی و تاریخ در اسلو است که به بررسی نقش ماهیگیری و سایر فعالیتهای دریایی در زندگی نروژی می پردازد.

آدرس: Bygdøynesveien 37 ، 0286 اسلو ، نروژ

سایت رسمی: https://marmuseum.no/fa

7. اسکله بریگسن هانزیک ، برگن

Bryggen Hanseatic Wharf, Bergen

یکی از محبوب ترین فرصت گشت و گذار در برگن است Bryggen Hanseati ج اسکله . این منطقه با رنگ و بوی رنگی روزگاری مرکز تجارت شهر بود و بازرگانان هنسیاتیک بر آن تسلط داشتند. امروزه گردشگران می توانند چندین بنای تاریخی پیدا کنند که زندگی در قرون وسطی را به تصویر می کشد و همچنین بوتیک ها ، رستوران ها و تصویر می کشد موزه بریگن را به .

در حتی بیشتر بیاموزید موزه Hanseatic ، که از سال 1872 . این موزه جذاب در دایر است Finnegård ، ، خانه 1704 که متعلق به یکی از بازرگانان بود ، نگهداری می شود. در حالی که در برگن هستند ، بازدید کنندگان همچنین می خواهند از Troldhaugen ، خانه سابق و فضای کار آهنگساز ادوارد گریگ ، و همچنین بازار هوای آزاد بازدید کنند.

مکان: بریگن ، 5003 برگن ، نروژ

سایت رسمی: https://stiftelsenbryggen.no

8. موزه های قطب شمال Tromsø

پلاریا ، ترومسو | در جاده های مالاگا / عکس اصلاح شده است

ترومسو چندین موزه خارق العاده را در خود جای داده است که دو موزه به مطالعه زندگی در شمال دور اختصاص دارد. قطب جدیدترین مورد از این موارد است و نمایشگاه هایی درباره شفق قطبی (نورهای شمالی) ، تأثیرات تغییر اقلیم بر اکوسیستم های قطب شمال و حیات وحش قطب شمال ، از جمله آکواریوم قطب شمال ، در آن زندگی می کند.

 

9. پارک مجسمه سازی ویگلند ، اسلو

پارک مجسمه سازی ویگلند ، اسلو

پارک مجسمه سازی ویگلند یکی از برترین جاذبه های گردشگری اسلو است و 650 مجسمه ساخته شده توسط گوستاو ویگلند را در خود جای داده است. این مجسمه ها که از آهن فرفورژه ، برنز و گرانیت تشکیل شده اند ، در پنج گروه مضمونی چیده شده اند.

مشهورترین آنها در گروه چشمه ها است که چرخه زندگی انسان را به تصویر می کشد و در نهایت با یکپارچه 16 متری به اوج می رسد. این مجموعه در داخل بزرگ پارک Frogner یافت می شود که موزه ویگلند و شهر اسلو را نیز در خود جای موزه داده است . همچنین در اینجا امکانات تفریحی بی شماری واقع شده است ، از جمله بزرگترین زمین بازی نروژ و یک باغ گل رز گسترده.

آدرس: دروازه نوبل 32 ، 0268 اسلو

سایت رسمی: https://vigeland.museum.no/fa

10. قلعه Akershus ، اسلو

قلعه Akershus ، اسلو

قلعه Akershus (Akershus Festning) قلعه ای قرون وسطایی است که در سال 1299 توسط شاه هاکون پنجم سفارش داده شد و بعداً توسط شاه مسیحی چهارم در اوایل قرن 17 به یک اقامتگاه سلطنتی رنسانس تبدیل شد. این مکان در یک دماغه مشرف به چشم Oslofjord قرار اندازهای دارد و محوطه دارای دیدنی از بندر است.

در طول تابستان تورهای راهنما در دسترس هستند و همچنین می توانید موزه مقاومت نروژ (Norges Hjemmefrontmuseum) را در محوطه قلعه پیدا کنید.

علاقه مندان به تاریخ ممکن است بخواهند موزه نیروهای مسلح نروژ (Forsvarsmuseet) را که اسلحه ها و نمایشگاه هایی را نشان می دهد که تاریخچه نظامی نروژ را نشان می دهد ، بررسی کنند. محوطه قلعه همچنین زمینه ای دوست داشتنی برای رویدادهایی از جمله مراسم عمومی ، کنسرت ها و نمایش ها فراهم می کند.

آدرس: 0150 اسلو

11. لیلهامر

لیلهامر

واقع در بالای دریاچه Møøsa در انتهای جنوبی Gudbrandsdal لیلهامر دره ، یکی از شناخته شده ترین مقاصد گردشگری نروژ در طول سال است. در تابستان ، همه چیز در مورد جاذبه هایی مانند پارک Malhaugen ، یک موزه در فضای باز متشکل از بیش از 100 ساختمان تاریخی ، از جمله خانه های مزرعه قرن 18 ، کارگاه ها و یک کلیسای میله ای است.

یکی دیگر از بناهای قابل توجه ، کلبه Peer Gynt است . گفته می شود که از اوایل دهه 1700 میلادی خانه نمونه اولیه قهرمان مشهور ایبسن بوده است. اما هنگامی که برف پرواز می کند ، لیلهامر واقعاً می درخشد. میزبان بازیهای المپیک زمستانی 1994 ، لیست فعالیتهای زمستانی این شهر بی پایان است: اسکیت ، موج زدن ، سورتمه سواری ، بیش از 480 کیلومتر مسیر اسکی نوردیک و همچنین مراکز اسکی آلپاین.

سایت رسمی: http://fa.lillehammer.com

محل اقامت: در کجا اقامت کنید لیلهامر

نقشه لیلهامر - جاذبه ها (تاریخی)

12. Geirangerfjord

Geirangerfjord

بخشی از شبکه جذاب Fjord نروژ - و به طور مرتب در ردیف میراث جهانی یونسکو - منطقه Geirangerfjord در شمال Ålesund بهترین مناظر را در هر نقطه از نروژ ارائه می دهد. در ادامه شرق Sunnylvsfjord ، Geirangerfjord دارای برخی از تماشایی ترین مناظر کشور است.

یکی از بهترین ها از قله دالسنیبا است . در ارتفاع 1495 متری ، منظره کوه های اطراف و Geirangerfjord در پایین آن به راحتی خیره کننده است. سفرهای دریایی و تورهای متعددی در دسترس است ، اما اگر در حال رانندگی هستید ، حتما جاده ایگلز جاده با خمیده 11 خمیده و چشم اندازهای عالی خود را طی کنید.

محل اقامت: در کجا می توانید در نزدیکی اقامت داشته باشید Geirangerfjord

13. مسیرهای راه آهن زیبا

خط آهن زیبا در نروژ

هیچ راهی بهتر از دیدن قطار حیرت انگیز نروژ با قطار وجود ندارد. شاید تعجب آور برای چنین کشور کوهستانی ، خطوط ریلی نروژ بیش از 3218 کیلومتر امتداد داشته باشد که در طول مسیر با 775 تونل و بیش از 3000 پل روبرو شده است.

بهترین مسیرهای دیدنی از آغاز می شود اسلو ، از جمله راه آهن برگن که از Hardangervidda فلات کوه عبور می کند. مسیرهای دیگر توجه داشته باشید می DOVRE راه آهن از اسلو به تروندهایم با حاشیه آن، دریایی و راه آهن Rauma به ، بین Dombås و Åndalsnes ، و معروف راه آهن لاف و گزاف ، شدیدترین جهان است.

شبکه ریلی نروژ همچنین تعدادی انحراف جالب دیگر مانند قطارهای بخار کلاسیک ، سفرهای قطار عالی و سه چرخه های ریلی مجهز به پدال (draisines) را برای استفاده در خطوط ریلی رها شده ارائه می دهد.

محل اقامت: در کجا اقامت کنید اسلو

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در اسلو

14. جاده اقیانوس اطلس

جاده اقیانوس اطلس

جاده اقیانوس اطلس - یکی از 18 مسیر گردشگری ملی در نروژ - نه تنها یک اتصال حیاتی برای پیچ و خم جزایر کوچکی است که در آن خدمت می کند ، بلکه همچنین یک جذابیت برای ماهیگیران ، علاقه مندان به غواصی و بازدیدکنندگان است که می خواهند تا آنجا که ممکن است به این مکان نزدیک شوند دریا

اگر چه بیش از هشت کیلومتر طول، آن را به عنوان یکی از مهمترین و امتداد دیدنی و جذاب از بزرگراه ساحلی در جهان به دست آورد، بافی را از طریق مجمع الجزایر در آیده و Averøy در مر اوز رمسدل . علاوه بر چشم اندازهای عالی - همیشه و هر آب و هوای بسیار دیدنی - این فرصت را خواهید داشت که از دهکده های کوچک ماهیگیری ، کلیساهای چوبی عجیب و معروف غار کلیسای ترولز دیدن کنید .

چندین سایت مخصوص گردشگران نیز به وجود آمده اند ، از جمله رستوران ها و استراحتگاه ها و همچنین اپراتورهای تور ماهیگیری.

سایت رسمی: www.nasjonaleturistveger.no/fa

15. جوتونهایمن

گوزن شمالی در Jotunheimen

بزرگترین منطقه آلپ در فلات مرتفع نروژ ، جوتونهایمن 3،499 کیلومتر مربع مساحت دارد و بلندترین کوههای اسکاندیناوی را شامل می شود. این مکان همچنین محل آبشارهای چشمگیر ، رودخانه ها ، دریاچه ها ، یخچال های طبیعی و حیات وحش مانند جمعیت زیادی از گوزن های شمالی است. دو کوه از این پارک های ملی به ارتفاعی بیش از 2438 متر ارتفاع می گیرند که بلندترین آنها Galdhøpiggen است .

Galdh heightpiggen با وجود ارتفاع فوق العاده ای که دارد ، می تواند در مدت چهار ساعت صعود کند. اگرچه راهنما مورد نیاز است ، اما دیدگاه های باورنکردنی بر روی جرم های سنگی و مزارع یخ از قله باعث می شود که این پول به خوبی هزینه شود. یکی دیگر از صعود چهار ساعته در Hurrungane گروه است به 1349 متر Skagastølsbotn و Skagastølsbre یخچال های طبیعی.

آدرس: Jotunheimen Reiseliv A، N-2686 LOM

محل اقامت: جایی که در نزدیکی اقامت دارید Jotunheimen

مقالات بیشتر مرتبط در PlanetWare.com

چراغ های شمالی و خورشید نیمه شب : برای کسانی که می خواهند در شمال دایره قطب شمال شرکت کنند ، پاداش فرصتی برای دیدن شفق قطبی افسانه ای و در طول تابستان ، خورشید نیمه شب است. شهرستان شمالی از ترومسو است که شاید بهترین مکان برای شروع، مناسب برای کشتی مکرر آن، اگر چه یک سفر به جزایر لوفوتن یک گزینه عالی برای دوستداران طبیعت است.

همسایگان سوئدی نروژ همسایه : سوئد ، که از نروژ از شرق است ، شهرهای بسیاری دارد که ارزش بازدید دارند ، از جمله مهمترین آنها تاریخی است استکهلم . نزدیکی اوپسالا در دانشگاه و کلیسای جامع دوست داشتنی قرن 13 شناخته شده است. بسیاری از مکانهای محبوب دیگر برای بازدید در سوئد وجود دارد ، از جمله مالمو ، که به متصل می شود دانمارک از طریق پل اورسوند و همچنین جزیره مجلل تعطیلات گوتلند ، که اغلب به عنوان "جزیره

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.