پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بهترین مارک هارد اکسترنال 2021

آموزش قانون جذب کائنات

بهترین مارک هارد اکسترنال 2021

۹۶۱ بازديد

 

22 مارس 2011 سه شنبه 13:00
اشتراک در

دارندگان رایانه دیگر نمی داده های هارد دیسک خواهند آنها در داخل آنها محبوس شود. راهنمای خرید هارد اکسرنال داده های دیجیتال قابلیت جابجایی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

با افزایش سرعت اینترنت ، کاربران رایانه بایگانی دیجیتال به تدریج اندازه افزایش یافته است. این درایوهای فلش USB با ظرفیت کم را قابلیت حمل داده داند برای کافی نمی . بنابراین برای انتقال داده های بزرگ یک دیسک خارجی به نیاز دارید.

برای گزینه های خرید محصول اینجا را کلیک کنید

کدام یک برای شما مناسب است؟

مختلفی بسیاری از مارک ها در بازار وجود دارد راهنمای خرید هارد اکسرنال مدل های از درایو های خارجی از . اگر نمی توانید تصمیم بگیرید کدام یک از که آماده کرده ایم ، راهنمای خریدی برای شما مناسب است ، توصیه می کنیم نگاهی به شما بیاندازید.

برای چه هدفی استفاده خواهید کرد؟

مانند هر دستگاهی ، دیسک خارجی ابتدا باید که هنگام خرید این دستگاه کنید از برای چه مواردی استفاده خواهید کرد تعیین .

اگر بسیار بزرگی بایگانی یا رایانه ، از خود پشتیبان گیری مکرر انجام دهید باید دارید می خواهید یک بخرید تا داده های خود را به راحتی و در یک اندازه خاص انتقال دهید دیسک خارجی متفاوت .

اولین چیزی که هنگام خرید درایو خارجی به ذهن بهترین مارک هارد اکسترنال 2021 شما خطور می کند راهنمای خرید هارد اکسرنال البته ظرفیت آن است . اگرچه ظرفیت بیشتر است تصور می شود بهتر است، وضعیت است که کاملا ساده نیست.

شما باید که به چه میزان ظرفیت تعیین کنید نیاز دارید. به خاطر با افزایش ظرفیت دیسک های خارجی ، اندازه آنها نیز افزایش می یابد داشته باشید که .

برای گزینه های خرید محصول اینجا را کلیک کنید

کدام ظرفیت؟

ظرفیت مدل موجود در بازار 8 ترابایت برنز ، 160 گیگابایت را مدل کنید طیف گسترده ای را ترسیم می کند.

مدل های 8 و 4 ترابایتی معمولاً NAS هستند دستگاههایی به نام و در شبکه استفاده می شوند و قابلیت حمل چندانی ندارند. داخل اینها دو یا چهار هارد وجود دارد. این نوع محصولات معمولاً ادارات در مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر شما یک کاربر خانگی استاندارد هستید ، تا 2 ترابایت یک دیسک راهنمای خرید هارد اکسرنال خارجی بیشتر کارهای شما را انجام می دهد.

قابل حمل بودن

درایوهای خارجی اندازه و قابلیت حمل با توجه به ظرفیت آنها متفاوت است. اگرچه در همه مدل ها چنین نیست ، اما نمی توان به طور کلی 1 یا 2 ترابایت گفت که دیسک های خارجی کوچک و قابل حمل هستند.

اگر می خواهید هرجایی که می خواهید حمل کنید ، کیف یا حتی در خود جیب قرار دهید یک درایو خارجی داشته باشید که بتوانید آن را به آن را در ، باید مقداری از ظرفیت خود را فدا کنید.

اگرچه برخی از 1 ترابایتی مدل های برای اندازه های حمل مناسب هستند ، از به طور کلی ظرفیت 750 گیگابایت اما می توان گفت که دیسک های خارجی با و کمتر نظر قابلیت حمل مناسب ترند.

برای گزینه های خرید محصول اینجا را کلیک کنید

اتصال برق

البته کار رفته در دستگاه ها اندازه هارد دیسک های به نیز تأثیر زیادی دارد. راهنمای خرید هارد اکسرنال درایوهای خارجی از 1.8 اینچ ، 2.5 اینچ و 3.5 اینچ هارد دیسک های در استفاده می شود. تعداد کمی از مدل ها دارای 1 اینچی هستند دیسک .

عامل مهم دیگر برای قابلیت حمل و استفاده ارگونومیک اتصال برق خارجی است . در حالی که برخی از درایوها یک جداگانه کار می کنند آداپتور توسط ، اما برخی از مدل ها این کار را نمی کنند.

بیشتر بزرگ و با ظرفیت بالا مدل های آداپتور دارند. دیسک خارجی خود کنید و که کجا از استفاده می شما باید تصمیم بگیرید بر این اساس انتخاب کنید.

به عملکرد توجه کنید

مانند هر محصول ، درایوهای خارجی عملکرد نیز مهم است. این دستگاه ها برجسته است سرعت انتقال داده در . عوامل بسیاری نیز در این امر تأثیرگذار هستند.

اصلی ترین آنها سرعت چرخش دیسک و استفاده شده توسط دستگاه برای انتقال داده است رابط . سرعت چرخش دیسک ها معمولاً 5400 دور در دقیقه یا 7200 دور در دقیقه است .

همانطور که می توانید تصور کنید ، سرعت بالا عملکرد بالایی داشته باشید راهنمای خرید هارد اکسرنال به این معنی است که می توانید . بنابراین ، می توانید مدل هایی با سرعت چرخش بالا را در اولویت قرار دهید.

چیزی که بیشترین سرعت انتقال داده را تحت تأثیر قرار می دهد مورد استفاده است رابط اتصال . در حالی که از بیشتر خارجی USB درایوهای استفاده می شود در ، برخی از Firewire و eSATA نیز دارند آنها رابط های مختلفی مانند . البته ، USB 2.0 و USB 3.0 را ما نباید تفاوت بین نادیده بگیریم.

برای گزینه های خرید محصول می توانید اینجا کلیک کنید.

سریعترین کدام است؟

سریعترین در میان این رابط ها USB 3.0 و eSATA هستند می توان گفت . توجه داشته باشید Firewire که اتصال USB 2.0 است سریعتر از .

در اینجا ، های رایانه ای که در آن از دیسک خارجی خود استفاده خواهید کرد ورودی ها و خروجی ، هستند مهم . به عنوان مثال ، اگر مادربرد پورت USB 3.0 شما اگر هارد دیسک خریداری شده راهنمای خرید هارد اکسرنال شما ، UBS 3.0 ندارد ، باشد معنایی ندارد.

عامل دیگری که بر عملکرد تأثیر می گذارد دیسک است حافظه پنهان . به دنبال انتخاب مدل هایی با حافظه نهان بالاتر در این قسمت باشید.

:: هنگام خرید دیسک خارجی به چه مواردی توجه می کنید؟
منبع

راهنمای خرید هارد اکسترنال (2021)

امروزه هارد‌های اکسترنال در ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و حتی بیشتر نیز عرضه می‌شوند. شاید تصور کنید که پرکردن ۱ ترابایت (۱۰۰۰ گیگابایت) امری نشدنی باشد؛ اما وقتی شروع به‌ استفاده از هارد اکسترنال برای انتقال اطلاعاتتان کردید، آنگاه متوجه می‌شوید که یک حافظه‌ ۱ ترابایتی چقدر سریع می‌تواند پر شود.

هارد های مختلف اکسترنال

برای خرید یک هارد اکسترنال، همیشه باید آینده را در نظر داشته باشید. شاید در نظرتان اکنون نیازی به حافظه‌ ذخیره‌سازی زیادی نداشته باشد؛ اما قطعاً داده‌‌های شما با‌ گذشت زمان زیادتر و حجیم‌تر می‌شود؛ بنابراین توصیه می‌شود که هنگام خرید هارد اکسترنال، همیشه گزینه‌ای را خریداری کنید که ظرفیت ذخیره‌سازی آن از نیاز فعلیتان بیشتر است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.