شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

یادگیری اصول قوانین مهم جذب کائنات در زندگی

۷۲۴ بازديد
مربی تحول آفرین از علم و خرد باستانی استفاده می کند تا به مردم کمک کند عظمت خود را نشان دهند. مشاوره تبدیل نقطه آبی

زن جوان شغل خود را حتی در رستوران می آورد.

یادگیری اصولی قانون جذب مهم کائنات 


من روز فارغ التحصیلی خود را که در 25 آوریل بود، به خاطر می آورم. استاد تشریفات قرار بود نام دانشجویی را اعلام کند که عنوان بهترین ورزشکار همه جانبه را برای کلاس کارشناسی ارشد سال 2010 کسب کرد. این جایزه همچنین شامل یک جایزه نقدی به ارزش 1500 دلار بود.

من به کسب عنوان امیدوار بودم زیرا خستگی ناپذیر کار کرده بودم و چندین بار کل سناریو را تجسم کرده بودم. همانطور که دانشمندان آن را تمرین ذهنی می نامند، کاری است که اجراکنندگان اغلب قبل از اجرا انجام می دهند. در اینجا، من قرار نبود چیزی اجرا کنم، اما به شدت قصد داشتم رویدادی را ایجاد کنم که ذهنم تصورش را کرده بود.



چگونه قانون جذب کائنات را در زندگی پیاده کنیم؟

اینک، فکر دیوانه من آشکار شد. وقتی روی صحنه رفتم و جایزه را دریافت کردم، تک تک لحظاتی را که زمانی در ذهنم ساخته بودم را دوباره زنده می کردم. این رویداد اثری عمیق در آگاهی من گذاشت و رسیدن به ریشه آن برای من به یک جستجوی مادام العمر تبدیل شد.

من برای اولین بار با ایده تجلی در کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه شما اثر دکتر جوزف مورفی برخورد کردم. این یک ایده رادیکال برای مبتدی مثل من بود که ضمیر ناخودآگاه ما توانایی ایجاد چیزهایی را دارد که تصور می کند. بعداً، معرفی من به راز توسط روندا براین، حکمت عمیق باستانی و تجربه شگفت‌انگیز شفای پرانیک، و کار رویاپردازانی مانند دکتر بروس لیپتون، جو دیسپنزا و پاراماهانسا یوگاناندا تغییر کاملی در تفکر من ایجاد کرد. هدف من کمک به افراد و سازمان‌ها برای اعمال این مفهوم ساده و در عین حال قدرتمند است.

اطلاعات بیشتر از مشاور
بهترین شرکت های بیمه مسافرتی
توسطAmy DaniseEditor
بهترین طرح های بیمه مسافرتی کووید-19
توسطAmy DaniseEditor
مفهوم قانون جذب اساساً یک مفهوم باستانی است که در قوانین جهانی گنجانده شده است. این ادعا می کند که زندگی ما ساخته خود ماست. ما به عنوان یک آگاهی، توانایی تأثیرگذاری و ایجاد رویدادهای زندگی خود را داریم. بسیاری از ما قبلاً تجلی چیزی را که تصور می کردیم تجربه کرده ایم. تقریباً تمام مذاهب اصلی به شکلی از این مفهوم صحبت می کنند.

فیزیک کوانتومی توضیحی محتمل برای امکان سنجی این قانون ارائه می دهد. یکی از بنیانگذاران فیزیک کوانتومی و برنده جایزه نوبل، ماکس پلانک، زمانی گفت: "به عنوان مردی که تمام زندگی خود را وقف روشن ترین علم، مطالعه ماده کرده است، می توانم در نتیجه تحقیقاتم در مورد ماده به شما بگویم. اتم ها به این اندازه: هیچ ماده ای وجود ندارد! همه مواد فقط به واسطه نیرویی منشأ می گیرند و وجود دارند که ذرات یک اتم را به ارتعاش می رساند و این کوچک ترین منظومه شمسی اتم را کنار هم نگه می دارد... ما باید پشت آن را فرض کنیم. این امر وجود یک ذهن آگاه و باهوش را وادار می کند. این ذهن ماتریس همه مواد است."

اگر به دنبال یادگیری کامل قانون جذب هستید پیشنهاد میکنم پکیج قانون جذب 10 تکنیک پیشرفته را کامل مطالعه کنید.

درک کامل قانون جذب کائنات در زندگی

این ذهن نامتناهی و هوشمند، موجودی است که اجداد ما از آن به عنوان آگاهی بی نهایت یاد می کردند. اعتقاد بر این است که ما که بخشی از آگاهی نامتناهی و قدرتمند هستیم، توانایی تأثیرگذاری بر ماده و برآوردن خواسته های خود را داریم. این مکاشفه با تحقیقات مختلف انجام شده در مورد نماز که ابزار قدرتمندی برای تجلی است، اثبات می شود. در یک مطالعه، میزان بارداری زنانی که برایشان دعا شده بود، تقریباً دو برابر بیشتر از زنانی بود که برایشان دعا نشده بود. مطالعه دیگری که بر روی 22 نوزاد بوته ای انجام شد بیان می کند که حیواناتی که برای آنها دعا شده بود نسبت به حیواناتی که برای آنها دعا نشده بود بهبود بیشتری در اندازه زخم داشتند.

مطالعه دیگری که توسط محقق فرانسوی René Peoc'h انجام شد، نتیجه جالبی داشت. این آزمایش شامل یک ربات خودکششی بود که به طور معمول بدون هدف و به طور تصادفی در یک اتاق پرسه می زد. زمانی که قفسی پر از جوجه‌های زنده وارد شد، جوجه‌ها طوری روی ربات نقش می‌بندند که گویی مادرشان است و ربات شروع به گذراندن زمان بیشتری در منطقه نزدیک‌تر به جوجه‌ها کرد. Peoc'h به این نتیجه رسید که قصد جوجه ها برای نزدیک ماندن به ربات (مادر درک شده آنها) تغییر چشمگیری را در حرکات ربات نشان می دهد.


آموزش استفاده از تکنیک های مهم قانون جذب

بیایید به چند روش ساده نگاهی بیندازیم تا بتوانیم این مفهوم قدرتمند را برای مشاهده تغییرات در زندگی خود تمرین کنیم:

1. در مورد نتیجه خود شفاف سازی کنید. این مرحله مانند پایه یک ساختمان است: بدون آن، هیچ چیز بلند نمی شود. شما باید در مورد نتیجه ای که به دنبال آن هستید و نیت پشت آن کاملا شفاف باشید. نباید هیچ ایده مبهمی در مورد آن در ذهن شما وجود داشته باشد. یک تصویر در ذهن باید نشان دهنده نتیجه شما باشد.

2. در حالت سپاسگزاری قرار بگیرید. "GIGS" همانطور که من آن را می نامم، همه چیز در مورد بهره بردن از قدرت قدردانی است. قدردانی یک تقویت کننده انرژی است. ما را در یک حالت تجلی قدرتمند قرار می دهد. نکته کلیدی این است که برای رویدادها و چیزهایی که واقعاً از آنها سپاسگزار هستید، سپاسگزاری کنید. هر روز 10 دقیقه وقت بگذارید و در مورد آنها یادداشت کنید.

3. تجسم کنید. هنگامی که قصد واضحی داشتید و احساس سپاسگزاری کردید، شروع به تجسم نتیجه کنید. مراحل باید یکپارچه دنبال شود. تجسم باید آنقدر واقع گرایانه باشد که احساس کنید رویداد توسط شما زندگی می شود

u در آن لحظه خود و شما شدت احساسی و ذهنی وقوع آن را احساس می کنید. اگر بتوانید یک فکر ترسناک را به یاد بیاورید و ترس را احساس کنید، می توانید یک تجربه زیبا را نیز به یاد بیاورید و احساس خوبی داشته باشید.

4. تسلیم شدن بیا جهنم یا آب بالا، باید تسلیم بشی. شما باید نتیجه را به یک هوش بیشتر بسپارید. این به شما کمک می کند جدا شوید. از این رو، در این فرآیند ترس یا شک ایجاد نخواهید کرد. ایمان کوه ها را به حرکت در می آورد.

این چهار مرحله ساده برای آشکار کردن هر چیزی در زندگی است. آنها را به صورت مذهبی تمرین کنید و مانند هر مهارت دیگری بر آنها مسلط شوید.

انیشتین گفت: "تخیل همه چیز است. این پیش نمایش جاذبه های آینده زندگی است." زمان تصور فرا رسیده است.

شورای مربیان فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مربیان پیشرو در کسب و کار و شغل است. آیا واجد شرایط هستم؟

منبع

https://www.coachhub.com/blog/law-of-attraction/

https://troyerstling.com/law-of-attraction/
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.