چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

کارت خام pvc

آموزش قانون جذب کائنات

کارت خام pvc

۱,۱۹۸ بازديد

کارت خام پی‌وی‌سی pvc برای چاپ انواع کارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از کارت خام pvc سفید بهترین نوع چاپ را از نظر استحکام و ماندگاری خواهد داشت. چاپ ماندگار در زمینه فروش انواع کارت خام پی‌وی‌سی pvc با قیمت ارزان و کیفیت بالا، فعالیت دارد که می‌توانید اقدام به خرید کارت پی‌وی‌سی برای خدمات چاپ بکنید.

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که کارت pvc چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ کارت pvc پی‌وی‌سی از جنس پلی وینیل کلراید(polyviny chloride) است که با ارزش‌ترین محصول در پتروشیمی است. کارت خام pvc یکی از بهترین کارت‌های موجود در بازار است که بدلیل استحکام بالایی که دارند قابلیت هوشمندسازی کارت pvc را دارا می‌باشد. کارت خام pvc از چندین لایه به هم فشرده تشکیل شده است. کارت‌های pvc خام در رنگ‌های مختلف از جمله کارت pvc سفید، نقره‌ای، سبز و… در بازار موجود است.

کارت خام پی‌وی‌سی pvc چیست؟

همان گونه که از نام این کارت مشخص است، کارت خام پی‌وی‌سی دارای رنگ سفید است که هیچ گونه طرح یا چیپ حافظه روی آن وجود ندارد. از کارت‌های خام به منظور چاپ کارت در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. کارت خام pvc به شما این امکان را می‌دهد که پس از طراحی کارت، طرح یا متن خود را با هر زمینه رنگی در پشت و روی آن چاپ کنید. کارت خام pvc در ضخامت‌های 760 میکرون(کارت pvc بانکی)، 500 میکرون(کارت ویزیت)، 300 میکرون(ویزیت) و کارت pvc خام جوهر افشان در رنگ‌های ساده و متالیک وجود دارد.

بسته به انتخاب ضخامت کارت خام، می‌توان از آن برای چاپ انواع کارت استفاده کرد که هر یک از آنها مناسب چند نوع چاپ هستند. بهتر است برای انتخاب ضخامت، از پشتیبانی چاپ ماندگار جهت مشاوره در انتخاب بهترین کارت خام pvc راهنمایی بگیرید. ویژگی این نوع کارت‌ها به شرح زیر است.

  • دوام و ماندگاری بسیار بالا، به نحوی که به هیچ وجه با کاغذ و کارت‌های مقوایی قابل قیاس نمی‌باشد.
  • قابل انعطاف پذیر است و به هیچ وجه نمی‌شکند.
  • ضد آب و ضد رطوبت می‌باشد.
  • کیفیت چاپ در این نوع کارت‌ها بسیار بالااست.

مشخصات کارت پی‌وی‌سی

کارت خام pvc از جنس پلاستیک قابل انعطاف می‌باشد و برای هر نوع چاپی اعم از چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت ویزیت، چاپ کارت هدیه و… مناسب است. مشخصات ظاهری این نوع کارت‌ها به صورت زیر است.

  • دارای رنگ‌بندی سفید، نقره‌ای، طلایی، سبز و…
  • ابعاد استاندارد 5.6*8.77 میلیمتر
  • ضخامت کارت پی‌وی‌سی 760 میکرون، 500 میکرون و 300 میکرون
  • در بسته بندی 200 عددی

کارت خام پی‌وی‌سی pvc

کیفیت چاپ روی کارت pvc بالا می‌باشد، کارت خام پی‌وی‌سی pvc ضد آب و  ضد رطوبت می‌باشد. کارت pvc نسبت به کارت‌های مشابه خود طول عمر بالایی دارد به طوری که چاپ روی کارت پی‌وی‌سی در حدود 4 الی 5 سال ماندگار است.

کارت خام پی‌وی‌سی pvc می‌تواند برای چاپ کارت ویزیت، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت هوشمند RFID، چاپ کارت باشگاه مشتریان، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت تخفیف و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارت خام pvc ساده در بازار دو نوع است کارت خام چینی و کارت خام آمریکایی با برند HID

از نظر کیفیت کارت خام pvc بهترین نوع کارت می‌توان به کارت خام آمریکایی Hid اشاره کرد. بدلیل کیفیت بالایی که کارت hid دارد چاپ کارت‌ها بسیار با کیفیت می‌باشد و چاپ روی کارت با ماندگاری بالا انجام می‌شود. کارت خام چینی نیز از نوع درجه یک است و در بسته بندی 200 عدد ارائه می‌گردد.

کارت pvc خام جوهر افشان

کارت‌های خام pvc جوهر افشان نیز مشابه کارت خام pvc عادی هستند که هر دو روی کارت به رنگ سفید است. این نوع کارت‌ها قابلیت چاپ توسط پرینتر جوهر افشان را دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به پرینتر اپسون و کانن اشاره کرد. جذب جوهر در کارت‌های پی‌وی‌سی از کیفیت بالایی برخوردار است که در هنگام چاپ می‌توانید طرح خود را با درخشندگی بالا و کیفیت فوق‌العاده بدون هیچگونه پخش رنگ چاپ کنید.

موارد مصرف کارت جوهر افشان می‌تواند به منظور چاپ کارت ویزیت تبلیغاتی، کارت تخفیف، کارت شناسایی، کارت دانشجویی و… مورد استفاده قرار گیرد.

کارت pvc 760 میکرون

کارت خام 760 میکرون در بین کارت‌های خام پی‌وی‌سی بیشترین ضخامت را دارد. به همین دلیل دارای استحکام بالا و ماندگاری طولانی مدت می‌باشد که این نوع کارت‌ها بیشتر به منظور چاپ کارت بانکی و کارت‌هایی که اطلاعات در آنها ذخیره می‌شود استفاده می‌کنند. سایر کارت‌های 500 و 300 میکرون دارای ضخامت کمتر و در نتیجه قیمت ارزان و ماندگاری کمتر نسبت به نوع 760 میکرونی هستند.

تنوع کارت خام پی‌وی‌سی pvc

معمولا کارت خام پی‌وی‌سی pvc در ضخامت متفاوت موجود است. پرفروش‌ترین نوع کارت پی‌وی‌سی 760 میکرون است که برای استفاده در چاپ کارت بانکی و اعتباری که استحکام و ماندگاری در آن مهم است استفاده می‌شود.

  • کارت خام پی‌وی‌سی 300 میکرون
  • کارت خام پی‌وی‌سی 500 میکرون
  • کارت خام پی‌وی‌سی 760 میکرون
  • کارت pvc خام جوهر افشان

تولید کارت پی‌وی‌سی

کارت خام پی‌وی‌سی از چندین لایه تشکیل شده است و سطح روی کارت براق و لمینت شده می‌باشد که چاپگرهای pvc به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌توانند برای چاپ کارت، روی همین لایه براق چاپ انجام شود. شرکت چاپ ماندگار در زمینه فراهم کردن وتولید کارت پی‌وی‌سی ساده و هوشمند فعالیت دارد که خدمات خود را در کنار طراحی و چاپ کارت عرضه می‌کند.

چاپ کارت خام pvc

روی کارت پی‌وی‌سی خام می‌توانید با استفاده از چاپگرهای pvc چاپ کارت، مانند(چاپگر فارگو، چاپگر هایتی، چاپگر مجیکارد و…) و توسط تکنولوژی چاپ افست یا چاپ دیجیتال اطلاعات ثابت یا متغیر چاپ کنید.

از کارت پی‌وی‌سی خام می‌توانید برای انواع چاپ‌ها نظیر چاپ بارکد، طرح، چاپ متن و… استفاده کرد. کارت‌های pvc به شما این امکان را می‌دهد که طرح و متن مورد نظر خود را با هر طیف رنگی چاپ کنید در مورد رنگ هیچ‌گونه محدودیتی در چاپ کارت pvc نخواهید داشت.

کارت خام pvc ساده فاقد نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی هستند. کارت خام پی‌وی‌سی pvc صرفا برای شناسایی یا برای کارت ویزیت مناسب است.

کارت خام پی‌وی‌سی به چند دسته مختلف اعم از کارت هوشمند pvc، کارت مغناطیسی(کارت بانکی) و کارت ساده پی‌وی‌سی تقسیم بندی می‌گردد. کارت‌های خام پی‌وی‌سی هیچگونه طرح و چاپی روی کارت وجود ندارند و به رنگ سفید لمینتی است که باید برحسب نیاز مجموعه خود اقدام به خرید کارت خام pvc کنید.

انواع کارت خام پی‌وی‌سی pvc

  • کارت خام  pvc طلایی
  • کارت خام  pvc نقرای
  • کارت خام  pvc سفید
  • کارت خام  pvc متالیک
  • کارت خام  pvc مشکی
  • کارت خام  pvc آبی
  • کارت خام  pvc قرمز
  • کارت خام  pvc مغناطیسی(مگنت دار)
  • کارت خام  pvc مایفر
  • کارت خام  pvc ro 125k
  • کارت خام pvc هوشمند
  • کارت الکترونیکی خام

قیمت کارت خام پی‌وی‌سی 760 میکرون

برای اطلاع از قیمت کارت خام پی‌وی‌سی 760 میکرون و کارت pvc خام جوهر افشان می‌توانید با ما تماس بگیرید. همچنین دریافت لیست قیمت کارت خام pvc و استفاده از مشاوره رایگان در خصوص چاپ کارت‌های خود با دفتر چاپ ماندگار تماس حاصل فرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.