چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

25مین نمایشگاه الکامپ

آموزش قانون جذب کائنات

25مین نمایشگاه الکامپ

۱,۱۹۶ بازديد
مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.



به غرفه‌ی الکامپ اکتفا نکنید! خبرسازی فرصت مناسب دیده شدن...
شرکت‌ها برای حضور 4 روزه‌ی خود در نمایشگاه الکامپ هزینه‌ی زیادی می‌کنند، معمولا هدفشان معرفی خدمات و یا محصولات به بازدیدکنندگان است. اگر هدف از شرکت و برپایی غرفه در نمایشگاه الکامپ، صرفا دیده شدن توسط بازدیدکنندگان نمایشگاه است؛ نیازی به انجام فعالیت بیشتری ندارند. اما اگر قصد دارند تا صدای استارتاپشان یا شرکتشان به‌گوش میلیون‌ها نفر از مخاطبان و مشتریان بالقوه در سراسر کشور برسد، به یک راهکار روابط عمومی نیاز دارند.

راهکار روابط عمومی چیست؟
راهکار روابط عمومی برای هر کسب‌وکار با توجه به جایگاهش در بازار و نوع فعالیتش متفاوت است. روابط عمومی می‌تواند شامل انتشار یک مصاحبه، معرفی محصول، تحلیل بازار یا نمایشگاه و یا گزارشی از حضور کسب‌وکار در نمایشگاه باشد. چه تعداد زیادی از مخاطبان که از حضور کسب‌وکارها در نمایشگاه الکامپ خبر ندارند اما منتظرند تا محتوایی مطابق با نیاز خود را دریافت کنند.

اخبار رسمی چطور به شرکت‌ها کمک می‌کند؟
اخبار رسمی به استارتاپ‌‌ها کمک می‌کند تا خبر خود را به گوش میلیون‌ها مخاطب در سرتاسر دنیا برسانند و محتوای خبری شرکت‌ها را در نمایشگاه الکامپ جمع آوری می‌کند سپس در مرتبط‌ترین و معتبرترین رسانه‌های کشور منتشر و پربازدید می‌کند.

علاوه‌بر این اخبار کسب‌وکار شما را به تعداد زیادی از خبرنگاران حوزه مرتبط ارسال می‌کند و این امکان وجود دارد تا هر یک از این خبرنگاران خبر مربوط به کسب‌وکار شما را در رسانه‌ی خود منتشر نمایند.



پکیج‌های اخبار رسمی ویژه الکامپ
اخبار رسمی برای نشان دادن توانایی‌ شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ و با هدف ایجاد موج رسانه‌ای مثبت برای این شرکت‌ها در سطح رسانه‌های داخل و خارج کشور، پکیج‌هایی با 20 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته است. همچنین مشاوران ما آماده راهنمایی و اطلاع‌رسانی به مخاطبان محترم نمایشگاه الکامپ هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پکیج‌های رسانه‌ای ویژه الکامپ با شماره تلفن 22886635 021 تماس حاصل نمایند.
https://blog.akhbarrasmi.com/elecomp2019/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.