سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

۱,۲۴۴ بازديد

سلام. احمد کلاته هستم و می­خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم که چرا ما باید کسب و کار اینترنتی خودمان را راه­ اندازی کنیم؟ چه لزومی دارد که هرچه زودتر کسب درآمد از اینترنت خودمان را راه ­اندازی کنیم؟ و مطمئنم که در پایان این فیلم، بی­صبرانه مشتاق خواهید بود که هرچه زودتر کسب و کار اینترنتی­ تان را راه ­اندازی کنید.

مورد اول: عزیزان، کسب و کار اینترنتی­ یا آنلاین، در حال بلعیدن کسب و کارهای آفلاین هستند. این را چرا می­گویم؟ خیلی از عزیزانی که در دوره­ وبمستر نخبگان ما شرکت کردند برای اینکه تحقیقات بازار را برای کار خودشان انجام دهند، رفتند و صحبت کردند و گفتند که بازار ما کاملا کساد است، مثلا فردی در زمینه ­ی پایان ­­نامه قصد فعالیت داشته، گفتند که کسب و کار آنلاین، بازار ما را کاملا کساد کرده است. یا خیلی کسب و کارهای دیگر گفتند که سایت­های اینترنتی که آمده، کلا افراد دیگر به صورت آفلاین خرید نمی­کنند. اکنون اینطور است، توجه کنید که تا دو سه سال آینده کلا و به طور کامل به سمت سرچ اینترنتی می­ آیند. شما خودتان را تصور بکنید که اگر یک کالایی نیاز داشته باشید، ابتدا در گوگل یا اینستاگرام جستجو میکنید سپس اگر پیدا نکردید به سمت کسب و کارهای آفلاین می­روید و در آنجا به جست و جو می­ پردازید. پس عزیزان درحال حاضر اولین مورد در کسب و کارهای آنلاین این است که به شدت درحال گسترش هستند و کسب و کارهای آفلاین را کاملا دربر می­گیرند.

ایده های راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مورد بعدی، دوستان یکی از مهم­ترین مواردی که جدا از پول درآوردن باید در نظر بگیرید استقلال زمانی ست. نمی­خواهم بگویم که انضباط شخصی و نظم داشتن بد است، ولی گاهی ­اوقات دلم می­خواهد بیشتر بخوابم. گاهی اوقات تمایل به سفر رفتن دارم، الان هوا خوب و ابری­ست مثلا دوست دارم به جاده چالوس بروم، چرا باید کارم همیشه مزاحمم باشد؟ عزیزانی که کارمند هستند دقیقا این را درک می­کنند چون من دقیقا زمانی شش هفت ماه کارمند بودم و دقیقا این را درک میکنم که من یک زمانی حالم خوب نیست، نمی­توانم سرکار بروم، میتوانم کسب درآمد درمنزل داشته باشم. حوصله ندارم، می­ خواهم سفر بروم، می­ خواهم کنار خانوا ده ­ام باشم، چرا نباید اینقدر از نظر زمانی استقلال داشته باشم که بتوانم کیفیت زندگیم را بالا ببرم. یک مقدار برای خودم باشم. شما با راه ­اندازی کسب و کار اینترنتی­ می­توانید درآمدی داشته باشید که نیازی نباشد همیشه و هر زمانی بخواهید بالا سر کارتان باشید تا کارتان بخواهد گردش پیدا کند. خیر، کسب و کار آنلاین­تان را دارید، افراد می­بینند و خریدشان را از شما انجام می ­دهند، اما باز هم با استراتژی­ های دیجیتال مارکتینگ.

کسب و کار اینترنتی

مورد بعدی، با توجه به شرایط کنونی، شما برای این­که بخواهید یک کسب و کار راه­ اندازی کنید، نمی­توانید چندین میلیون تومان هزینه کنید که آیا در انتها این ایده­ تان موفق شود یا نشود. کسب و کار چطور است؟ شما به صورت رایگان و بدون کدنویسی می­ توانید سایت­تان را راه­ اندازی کنید و یک کسب و کار اینترنتی­ داشته باشید. عزیزان کدنویسی نیاز ندارد، فکر نکنید کدنویسی نیاز دارد و کار سختی ست. خیلی راحت است. برای طراحی سایت اگر همین حالا اراده کنید، تا آخر شب می­توانید یک سایت خیلی خوب برای خودتان داشته باشید. بسیاری از افرادی که در دوره ­ی نخبگان وبمستر ما شرکت کردند، نهایتا در یک هفته یک سایت فوق­ العاده عالی و تقریبا به صورت رایگان برای خودشان داشتند. در ابتدای کار اصلا باورشان نمی­شد و اکنون واقعا سایت­شان را دارند و دارند کار می­کنند. شما فقط یک لپ­ تاپ نیاز دارید و به صورت رایگان، بدون نیاز به علم کدنویسی می ­توانید سایت خودتان را داشته باشید و بعد از آن باید به بحث بازاریابی اینترنتی و استراتژی­ های بازاریابی بپردازید تا بتوانید محصولات و خدمات­تان را به بهترین شکل معرفی کنید و به امید خدا خیلی سریع به فروش برسید. پس نیازی نیست که چندین میلیون تومان برای داشتن سایت هزینه کنید. شما رایگان در مدت زمان خیلی کوتاه می­ توانید بهترین سایت با کلیه ­ی امکانات را داشته باشید.

کسب و کار اینترنتی

مورد بعدی، دقت کردید در روز تعطیلی که می خواهید به شمال بروید، جاده چالوس را دیده ­اید که چطور ترافیکی هست؟ آیا این شمال رفتن به شما مزه می­دهد که بخواهید شش، هفت ساعت با این ترافیک­ های سنگین، فقط در ترافیک باشید، موردی که در جاده هراز، جاده چلوس یا اتوبان رشت است. چرا من نباید بتوانم در روزهای دیگر غیرتعطیل به سفر بروم؟ چرا نباید بتوانم هر زمانی که تمایل داشتم مثلا بگویم الان هوا خوب است و میخواهم به جاده چالوس بروم و اکنون به مسافرت بروم. بتوانم با خانواده­ ام به مسافرت بروم و چند روزی برای خودم لذت ببرم، به دور از استرسی که آیا درآمد دارم یا خیر. این خیلی خیلی مهم است. شما از طریق کسب و کار اینترنتی­ می­توانید درآمدزایی داشته باشید که به صورت غیرفعال، به طور کامل می ­توانید هر زمان که دلتان خواست به تفریح­تان بپردازید، کارهایی که فکر می ­کنید باید انجام بدهید را انجام بدهید و درآمدزایی برای شما کامل کسب می­ شود و شما همزمان با اینکه تفریح­تان را می ­کنید، می­توانید درآمد فوق ­العاده­ ای داشته باشید. در روز غیر تعطیل­تان به سفر بروید و به دور از استرس اینکه آیا درآمد دارم یا خیر، به دور از این بحث ترافیک و به دور از شلوغی ­ها، می­توانید از سفر کردنتان بسیار لذت ببرید و می­توانید در روزهای غیر تعطیل به مسافرت بروید.

کسب و کار اینترنتی

یک مورد خیلی خوب، شما از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می­ توانید درآمد نامحدود به صورت اتوماتیک داشته باشید. شما از طریق ابزارهای ایمیل مارکتینگ کسب ­و کارهای آنلاین می­توانید یک سیستمی را ایجاد کنید که افراد را جذب می­کنید، اطلاعات آنها را دریافت می­ کنید و درنهایت همان لحظه می­توانید محصولی را به او بفروشید، یک پیشنهاد رد نشدنی و فروش یک محصول. درست است پیشنهاد رد نشدنی­ است و قیمتش پایین است اما تعداد آن می­تواند اینقدر بالا باشد که درآمدهای فوق­ العاده ­ای را به شما بدهد، و فراموش نکنید نامحدود و به صورت اتوماتیک. من به شما این تعهد را میدهم که اگر این سیستم کسب درآمد اتوماتیک به صورت نامحدود را درست در کسب و کار اینترنتی­ خود اجرا کنید، اگر مثلا در حال حاضر کارمند هستید، به شما قول میدهم فقط از طریق این درآمد سه چهار برابر درآمد کارمندی­تان را خواهید داشت. فقط کافی­ست که بتوانید استراتژی­ها را خوب پیاده­ سازی کنید.

کسب و کار اینترنتی

مورد بعدی، بیل گیتس می­گوید: اگر نتوانید ساز و کاری را فراهم کنید که هنگامی که خوابید، باز هم درآمدی داشته باشید، شما پولدار نمی­شوید، دقیقا این حرف درست است و شما می­توانید از طریق کسب و کار اینترنتی­ کاملا به این موضوع مهم برسید که زمانی که در تفریح هستید یا در خواب هستید، بتوانید سیستمی را ایجاد کنید که برای شما به طور کامل درآمدزایی داشته باشد. اکنون این تصویری را که پشت سرم مشاهده می­کنید و این لیستی که در کنار من هست، زمانی که دو روز به سفر رفتم، این لیست پرداختی ­هایی ست که برایم آمده است. در طی دو روز، بیست و سه ایمیل پرداختی برایم آمد. که به طور میانگین اگر این موارد را بیست سی هزار تومن حساب کنید، متوجه می­ شوید که در طی دو روزی که به سفر رفته ­اید، خواب باشید یا بخواهید به کارهای روزانه ­تان بپردازید، میتوانید این درآمد غیرفعال را برای خودتان داشته باشید. بنابراین کسب و کار اینترنتی شما را به چیزی فراتر از استقلال مالی می ­رساند. یعنی علاوه بر این که می­توانید درآمد عالی داشته باشید و استقلال مالی کسب بکنید، می­توانید این درآمد را به صورت غیرفعال داشته باشید. یعنی این که فعالیت خاصی نداشته باشید و درآمد داشته باشید.

کسب و کار اینترنتی

و در نهایت، عزیزان چه کسی گفته که ما نمی ­توانیم ماهی یکبار، هر دو هفته یکبار به بهترین رستوران برویم و لاکچری ­ترین خدمات را دریافت کنیم، سرویس ­های ویژه را دریافت کنیم، به آن­جا برویم و غذاهایی که باب دلمان است را با خانواده­ مان، با دوستانمان دریافت کنیم. چه کسی گفته که بهترین رستوران­ها فقط برای یکسری آدم­های خاص است؟ من از شما یک سوال می­پرسم. تفاوت آن کسانی که هفته ­ای یکبار به آن رستوران­ها می­روند با ما واقعا در چیست؟ به من بگویید که تفاوت آنها با ما در چیست. من به شما قول می­دهم که آن­ها هیچ تفاوتی ندارند غیر از فکرشان، طرز تفکرشان قدرتمندتر از طرز تفکر ماست. من از شما خواهش می­کنم که به این باور برسید که شما می­توانید از طریق کسب و کار اینترنتی­ در هر شرایطی که هستید، دانشجو هستید، کارمند هستید، در منزل فعالیت می­کنید، در هر شرایطی که هستید، کسب و کار اینترنتی این شرایط را برای شما فراهم کرده که می­توانید به بهترین درآمدها در کوتاه­ترین زمان دست پیدا بکنید اما باید مسیر راه موفقیت و کسب درآمد از اینترنت را بدانید. نمی­گوییم مسیر راحتی­ست. اما اگر مسیر را یاد بگیرید، اگر به استراتژی­ ها خوب عمل کنید، به راه­کارهایی که به شما می­دهم یا راهکارهایی که افراد متخصص دیگر به شما می­دهند، اگر به درستی عمل بکنید، شک نکنید که به درآمدهای عالی دست پیدا خواهید کرد و کیفیت زندگی­تان را به گونه­ ای که مطلوب­تان است می­توانید ایجاد کنید.

کسب و کار اینترنتی

دوستان امیدوارم که باتوجه به این صحبت­هایی که شد، بتوانید هرچه زودتر کسب و کار اینترنتی­­ خود را راه ­اندازی کنید و هرچه زودتر در آن به موفقیت دست پیدا کنید و من را با خبرهای موفقیت­تان خوشحال کنید. خیلی متشکرم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.