شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

کسب درآمد آنلاین

آموزش قانون جذب کائنات

کسب درآمد آنلاین

۱,۱۶۶ بازديد
5- ایمیل های پرداخت شده را بخوانید
خوب ، من حدس می زنم شما حدس می زنم آنچه در آن است. شما فقط باید… کسب درآمد آنلاین ایمیل ها را بخوانید. به همین سادگی خوب ، بیشتر اوقات ، مانند Ba-Click ، ​​به عنوان مثال ، این ایمیلها منجر به مراجعه به وب سایت یا اشتراک یک پیشنهاد خواهد شد ، در غیر اینصورت مبلغی برای شما پرداخت نمی شود.

باز هم ، برای خرید پورشه کافی نیست ، بلکه ده یورو خوب در هر ماه و برای هر سایت. بعضی اوقات بیشتر

بنابراین برخی افراد موفق می شوند هر ماه برای یک رستوران و سینما هزینه کافی کسب کنند ، به طور اتفاقی بد نیست.

دو نکته مهم قبل از ثبت نام: یک آدرس ایمیل جدید درست برای آن ایجاد کنید ، زیرا ممکن است هرزنامه زیادی دریافت کنید. و هرگز اعتبارسنجی ایمیل های ثبت نام را پس از ثبت نام برای یک پیشنهاد یا مسابقه فراموش نکنید - در غیر کسب درآمد از اینستاگرام این صورت برنده های شما هرگز معتبر نمی شوند.

در اینجا چند سایت وجود دارد (فقط برای فرانسه valid معتبر است) ، از جمله سایتهایی که ترجیح می دهم:

Ba-click ، ​​سایتی که در بالا به آن اشاره کردم و مطابق FoxyRating یکی از بهترین سایتهاست. علاوه بر نظرسنجی های پرداخت شده می توانید از طریق پیشنهادات پرداخت شده با عضویت در پیشنهادات با دوره های آزمایشی یا سایت هایی با بازپرداخت درآمد کسب کنید ...
Moolineo. در اوایل سال 2015 ایجاد شد و بسیار محبوب است. کسب درآمد از یوتیوب  از طرف من ، این سایت به من اجازه داد 23 یورو اضافی کسب کنم. همچنین باعث می شود با پیشنهادات پرداخت شده ، بازپرداخت و آزمایش محصول ، درآمد کسب کنید. اغلب مسابقات برای افزایش شانس برنده شدن برگزار می شود. و در آخر اینکه ، حمایت مالی واقعا سودمند است.
LooNea. آخرین ، در اواخر فوریه 2016 توسط تیم Moolineo ایجاد شده است. پیشنهادات حتی هدفمندتر و سودآورتر از دومی ارائه می دهد.
Swagbucks. سایتی که به تازگی وارد فرانسه شده و مورد استقبال کاربران اینترنت قرار گرفته است. برخی از پاداش خوب نیز.
شما در

نحوه به دست آوردن درآمد آنلاین در ایران

ایده‌های کسب و کار زیادی وجود دارند که می‌توانید با لپ تاپتان در خانه به آنها مشغول شوید. خب حالا روش واقعی درآمدزایی آنلاین را به شما آموزش می‌دهیم. C:UsersuserDownloadshow-to-make-money-online.jpg

1-آغاز دراپ شیپینگ یا فروش مستقیم (Dropshipping)

یکی از محبوب‌ترین روش‌های درآمدزایی آنلاین، دراپ شیپینگ است. طبق Google Trends، محبوبیت دراپ شیپینگ به سرعت در حال رشد است و به عنوان روشی برای درآمدزایی آنلاین شناخته شده است. ماجراهایی در مورد درآمدزایی کارآفرینی که با این روش به مبلغ 6667 دلار در عرض هشت هفته رسیده، یا مالک فروشگاهی که فروش یک محصول را 6 برابر نموده، نشان دهنده‌ی درآمدزایی آنلاین دراپ شیپینگ هستند.

در مدل کسب و کار دراپ شیپینگ، محصول را به طور مستقیم به مشتری می‌فروشید ولی خودتان نقش فروشگاههای تأمین کننده، بسته بندی و ارسال محصول به مشتریان را ایفا می‌کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.