دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

کسب درآمد آنلاین از 0 تا 100

آموزش قانون جذب کائنات

کسب درآمد آنلاین از 0 تا 100

۱,۱۲۷ بازديد
آیا سال 2020 سالی خواهد بود که در نهایت یک تجارت آنلاین سودآور ایجاد خواهید کرد؟
 
شما هر سال در مورد آن فکر کرده اید. شما به بیش از ایده های بی شماری در زمینه تجارت کسب درآمد آنلاین در ذهن خود رفته اید و تصور کرده اید اگر بتوانید از شغل خود خارج شوید و در اینترنت درآمد کسب کنید ، زندگی شما چگونه خواهد بود.
 
شما می توانید با سهولت به جهان سفر کنید ، یک سبک زندگی راحت را برای خود و خانواده خود ایجاد کنید و به آزادی مالی دست یابید. سرانجام می توانید از محدودیت های سبک زندگی 9-5 فرار کنید و زمان خود را کاملاً اختصاص دهید.
 
اما بعد ، چه اتفاقی می افتد؟ معمولاً مدتی را با در نظر گرفتن ایده ها می گذرانید اما درنهایت به منطقه راحتی خود متوسل می شوید.
 
درآمد پایدار شغل امن شما ، سهولت داشتن شخص دیگری به شما می گوید هر روز چه کاری باید انجام دهید (به جای اینکه سعی کنید آن را از ابتدا مشخص کنید) و برنامه مداوم.
 
شما به خودتان می گویید ، "می دانید چه؟ امسال کمی دیوانه است. من سال آینده این تجارت آنلاین را شروع می کنم! "
 
اما "سال آینده" هرگز نمی آید.
 
ما در اینجا هستیم تا به شما بگوییم که سال 2020 سالی است که باید تجارت آنلاین خود را شروع کنید. فرصت بیشتری از همیشه وجود دارد ، و شما باید از این مزیت استفاده کنید!
 
برای کمک به شما در شروع کار ، ما قصد داریم 27 ایده کسب و کار آنلاین را طرح کنیم. از طریق آنها بخوانید ، ببینید که با آنها چه ارتباطی دارید و تحقیقات خود را شروع کنید. سپس با یکی شروع کنید ، خیلی ساده است!
 
27 "شروع آسان" ایده های کسب و کار آنلاین
در اینجا لیست 27 ایده کسب و کار آنلاین برای سال 2020 آورده شده است:
 
1. ایجاد یک وبلاگ و کسب درآمد از آن
ما در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ در این وب سایت و به دلایل بسیار زیاد صحبت می کنیم. در سال 2020 ، شروع به ایجاد یک وبلاگ آسان تر از گذشته ، و وبلاگ شما همچنین می تواند منبع بالقوه بزرگی از درآمد باشد (اگر می دانید چگونه می توانید از آن سود کسب کنید).
 
به خاطر داشته باشید که فقط وبلاگ خود را راه اندازی نمی کنید و انتظار دارید که پول در آن به گردش درآید. شما باید به طور مداوم محتوا ایجاد کنید ، همچنین باید محتوا باشد که افراد را آموزش می دهد ، به آنها اطلاع می دهد یا سرگرم می کند. به عبارت دیگر ، نیاز است که علاقه آنها را به نوعی جلب کند.
 
چه چیز دیگری ، شما باید چیزی را از طریق وبلاگ بفروشید. این می تواند فضای تبلیغاتی ، محصولات ، محصولات دیجیتال ، پست های حمایت شده ، مربیگری ، کتابهای الکترونیکی و غیره باشد.
 
اما اگر شما مایل به کار هستید و به مدت طولانی وارد آن نیستید ، وبلاگ نویسی می تواند بسیار سودآور باشد (بعضی از وبلاگ نویسان 50 دلار دلار در ماه یا بیشتر).
 
در اینجا چند منبع برای کمک به شما برای شروع اولین وبلاگ خود آورده شده است:
 
نحوه شخصی سازی وبلاگ وردپرس
نحوه نصب بلاگ وردپرس در Bluehost
نحوه افزایش ترافیک وبلاگ
2. با بازاریابی وابسته شروع کنید
بازاریابی وابسته را بیاموزید بازاریابی مؤثر اساساً روند ارتقاء کمیسیون با ارتقاء محصول شخص دیگری است.
 
دو راه اصلی وجود دارد که بیشتر مردم بازاریابی وابسته انجام می دهند:
 
محصولات اطلاعاتی شما محصولاتی مانند کتابهای الکترونیکی ، سایتهای عضویت ، سریال های ویدئویی و غیره را تبلیغ می کنید این نوع بازاریابی شرکت های وابسته می تواند شما را به کمیسیون 50٪ یا بیشتر برساند ، موانع نسبتاً کمی برای ورود به آن داشته باشد ، و پیدا کردن محصولاتی برای تبلیغ آسان است.
شرکای آمازون بسیاری از بازاریابان وابسته با Amazon موفق هستند. به معنای واقعی کلمه میلیون ها محصول برای انتخاب وجود دارد و می تواند کاملاً سودآور باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید از برنامه آمازون همکاران مطلع شوید.
توجه سریع طرف: قبل از شروع بازاریابی شرکت های وابسته ، به شما کمک می کند حداقل دانش بنیادی درمورد جستجوگرها و نوشتن مقاله داشته باشید (بعداً در مورد هر یک از این موارد).
 
گفته می شود ، شما می توانید چند کتاب نوشتن مقاله را بخوانید و از طریق راهنمای مبتدیان SEO از SEO Moz برای جستجوی کار خود جستجو کنید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.