دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

درآمد اینترنتی

آموزش قانون جذب کائنات

درآمد اینترنتی

۱,۱۰۹ بازديد
6. بازاریابی ایمیل
اگر به بازاریابی آنلاین علاقه دارید ، نرم افزار ایمیل را تنظیم کنید و یک آهنربای درآمد اینترنتی  سرب ایجاد کنید که می توانید در قیف فروش خود استفاده کنید. سپس آن لیست را بسازید. غالباً گفته می شود که می توانید انتظار داشته باشید در هر ماه حدود 1 دلار درآمد کسب کنید. اگر لیستی از 10،000 مشترک دارید ، این بدان معناست که می توانید تقریباً در حدود 10،000 دلار در ماه درآمد کسب کنید. شما باید در هر ایمیل ارزش و ارزش خود را تحویل بگیرید ، اما این یک هدف بسیار قابل دستیابی در یک دوره کوتاه است.

روش های بسیاری برای ورود افراد به لیست شما وجود دارد. آهنرباهای سرب یکی از این منابع هستند. به عنوان مثال ، می توانید کتاب های الکترونیکی ، لیست های چک و برگه های تقلب ایجاد کنید. اما شما همچنین می توانید ارتقاء محتوا ، مانند نسخه های PDF یک مقاله را با منابع اضافه شده در آنها ، سری آموزش های ویدیویی چهار قسمتی و موارد دیگر انجام دهید. در مورد مخاطبان خود و آنچه را که می توانید برای بهتر خدمت به آنها ارائه دهید ، فکر کنید ، سپس با احترام با آنها رفتار کنید و در نهایت پاداش ها را بدست آورید.


مرتبط: یکی از اولین کارمندان فیس بوک توضیح می دهد که چرا بازاریابی از طریق ایمیل کار آسان در منزل  بهتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی است

7. آموزش وبینارها
وبینارها احتمالاً یکی از قدرتمندترین راه هایی است که می توانید بصورت آنلاین پول زیادی گزاف تهیه کنید. برای آموزش به مخاطب نیاز دارید و باید بدانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید. البته این امر معمولاً نیاز به داشتن وب سایت و برخی از نمایان بودن حضور آنلاین دارد. با این حال ، مردم هنوز هم می توانند وبینارها را بدون همه این موارد انجام دهند. به عنوان مثال ، ممکن است رسانه های اجتماعی قابل توجهی را دنبال کنید و هر هفته آنها را به چیزی در ارتباط با رسانه های اجتماعی آموزش می دهید. اما برای تعبیه و فروش در بعضی از زمان ها به محصولی احتیاج خواهید داشت. در ابتدا نگران آن نباشید. در تجربه من ، بهترین پلت فرم وبینار وجود دارد GoToWebinar.

مهم نیست که چه روشی را برای کسب درآمد آنلاین انتخاب می کنید ، درک کنید که ممکن کسب درآمد از تلگرام  است بتوانید مقداری پول بدست آورید ، اما برای بازدهی قابل توجه ، به ارزش قابل توجهی عرق نیاز دارید. با این حال ، یک سال از این زمان ، شما خوشحال می شوید که امروز شروع کردید. به یاد داشته باشید ، زمان بسیار ارزشمندتر از پول است. تمرکز خود را بر ایجاد جریان های درآمد منفعل متمرکز کنید که وقت شما را آزاد می کند تا بتوانید از مسابقه موش کناره گیری کنید و به چیزهای مهم توجه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.