دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

قانون کار ما و قانون جذب

آموزش قانون جذب کائنات

قانون کار ما و قانون جذب

۱,۱۳۵ بازديد
بازاریابی وابسته
البته شما همچنین می توانید انجام دهید
بازاریابی وابسته مناسب از طرف. شما حتی به وب سایت شخصی خود احتیاج ندارید. قانون کارما  در این میان ، تقریباً همه برنامه های همکار می توانند در سیستم عامل های شخص ثالث مانند فیس بوک یا یوتیوب نیز استفاده شوند. اگر قبلاً در آنجا بسیار فعال هستید و محتوا را منتشر می کنید ، می توانید با پیوندهای وابسته داخلی داخلی ، چیزی کسب کنید.

البته باید مراقب باشید که بیش از حد از آن استفاده نکنید و فقط از لینک های وابسته وابسته به موضوعی استفاده کنید. پیشنهادات فعلی در گذشته موفقیت آمیز بوده است ، زیرا چه کسی خوشحال نیست وقتی بتوانید چیزی را ذخیره کنید.

بسته به میزان دسترسی به مشخصات شخصی خود ، در واقع می توانید از این طریق درآمد زیادی کسب کنید ، اما بیشتر این یک درآمد اضافی اندک است.

فروش در eBay

این یک فروشگاه حرفه ای در eBay نیست ، بلکه فروش خصوصی است. شکرگزاری  هر یک از ما چیزهایی را در کمد یا زیر تخت خواب داریم که دیگر به آن احتیاج ندارد. متأسفانه ، بسیاری از آنها مشکل دارند که با آن مشارکت کنند ، حتی اگر در سنین بالا به آن نگاه نکرده باشند. من خودم این را خیلی خوب می دانم.

به سرعت می توانید این سرمایه مرده را به eBay تبدیل کنید به پول. به سادگی یک عکس بگیرید و توضیحی شسته و رفته را درج کنید ، و شما آماده هستید. از طرف دیگر ، ebay-kleinmachen.de مناسب تر است ، زیرا این موضوع در درجه اول مربوط به فروش منطقه ای است.

مطمئناً فروش چیزهای خود یک منبع درآمد دائم نیست ، اما قبل از اینکه چیزهایی را با خود بکشید ، می توانید مقداری پول برای آن بدست آورید.

فروش محصولات خود

آیا یک سرگرمی حرفه ای دارید و دوست دارید محصولات خود را بسازید؟ چرا آنها را به صورت آنلاین نمی فروشید؟

بسترهای نرم افزاری مانند etsy یا dawanda دقیقاً این امکان را دارند. در اینجا می توانید خلاقیت های شخصی خود را بدون دانش فنی یا تلاش دیگری ارسال و بفروشید.

البته باید کمی طبل تبلیغاتی را هم بزنید و مانند همه جا عکس های خوب بسیار مفید هستند اما در غیر این صورت احتمالاً آنها بهترین سیستم عامل برای افراد خلاق هستند. حتی افرادی وجود دارند که از فروش محصول خود در این وب سایتها درآمد کسب می کنند ، حتی اگر این مدت زمان ببرد.

در حال پاسخ دادن به نظرسنجی ها

نظرسنجی ها یکی از فرصت های کسب درآمد در اینترنت است قدرت ذهن که من فقط در حد محدود توصیه می کنم. اکنون امکان درآمد چند یورو در هر پاسخ برای این نظرسنجی وجود دارد ، اما مطمئناً این واقعاً پرسود یا دائمی نیست.

با این وجود ، بسیاری از سیستم عامل های آنلاین وجود دارند که دقیقاً آن را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، به swagbucks.com ، بسیاری از پیشنهادهای نظرسنجی را که در آن هر Swagbucks را بدست می آورید ، ببینید ، که به نوبه خود می تواند آنها را برای کوپن مبادله کند. غالباً پاداش هایی نیز به شما تعلق می گیرد ، اما این نیز ارزش پول دارد ، از جمله در meinungsstudie.de.

اگر واقعاً فقط هر بار می خواهید چند یورو درآمد کسب کنید ، نظرسنجی های پرداخت شده ارزش بررسی دارند.

از پیشنهادات مشکوک خودداری کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.