سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش قانون جذب کائنات

آموزش بازاریابی اینترنتی

۱,۱۵۵ بازديد
استراتژی بازاریابی اینترنتی را کاوش کنید

بازاریابی اینترنتی
دهها میلیارد دلار هر سال صرف آموزش بازاریابی اینترنتی  می شود. در سال 2009 ، مجله Forbes گزارش داد که 65 میلیارد دلار در دوازده ماه آینده توسط شرکت های آمریکایی صرفاً در بازاریابی آنلاین هزینه می شود.

در این مقاله...

بازاریابی اینترنتی به صورت خلاصه
چه کسی می تواند از بازاریابی اینترنتی سود ببرد؟
مشتریان با بازاریابی اینترنتی درگیر چه نوع هستند؟
تدوین استراتژی بازاریابی اینترنتی
مشاغل در بازاریابی اینترنتی
دریافت آموزش در بازاریابی اینترنتی
از آن زمان ، مقدار پولی که به بازاریابی آنلاین می رود فقط رشد کرده و  سود حاصل از آن به طور متناسب افزایش یافته است. برای علاقمندان به شغل در زمینه بازاریابی ، درک کامل از نحوه کار بازاریابی در اینترنت یک جنبه اساسی برای حفظ شغل در این زمینه است.

بازاریابی اینترنتی یک رویکرد واحد برای افزایش علاقه و آگاهی در یک محصول نیست. بازاریابی اینترنتی  به دلیل تعداد زیادی سیستم عامل که اینترنت ایجاد می کند ، این رشته شامل چندین رشته است. این شامل همه چیز از ایمیل ، گرفته تا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، طراحی وب سایت و موارد دیگر برای رسیدن به مخاطب رو به رشد و در حال رشد است. (همچنین به بازاریابی وب مراجعه کنید)


 
اینترنت یک فضای تعاملی و چندرسانه ای است با جمعیتی گسترده و رو به رشد. این بدان معنی است که تعداد زیادی راه برای دستیابی به مشتریان بالقوه وجود دارد. اینها شامل می شوند ، اما به این موارد محدود نمی شوند:

طراحی وب سایت
متن وب سایت موتور جستجوگر بهینه سازی شده (SEO)
لیست های ایمیل ، یا برای مخاطبان هدفمند یا عمومی
شبکه اجتماعی
وبلاگ نویسی
محتوای ویدیو
یک کارزار بازاریابی اینترنتی لازم نیست جامع باشد. همه کمپین ها به یک خبرنامه نامه الکترونیکی ، یک فیلم ویروسی یا یک مؤلفه شبکه های اجتماعی احتیاج ندارند ، اما یافتن تعادل مناسب بین این گزینه ها به طور معمول منجر به موفقیت بیشتر برای متخصصان بازاریابی می شود.

به عنوان مثال ، یک کمپین قوی بازاریابی اینترنتی برای انتشار یک آلبوم جدید ممکن است شامل یک وب سایت در مورد این آلبوم ، به روزرسانی روزانه این هنرمند در صفحات شبکه های اجتماعی و یک فیلم موسیقی منتشر شده در سایت های ویدیویی مشهور مانند YouTube باشد.


اینترنت همه گیر و همه گیر است. رشد کرده است که تقریباً هر جنبه ای از جامعه را در بر می گیرد ، یا روش های قدیمی ارتباطات را تقویت یا آشکار می کند. این بدان معناست که هر سازمان ، از کوچکترین شرکت های غیر انتفاعی ، گرفته تا بزرگترین شرکت و حتی فرد ، انگیزه ای برای ایجاد یک حضور آنلاین قوی دارد.

یکی از اولین پذیرندگان بازاریابی اینترنتی در دنیای شرکت Fortune 500 ،  کاهش رتبه الکسا شرکت Coca-Cola بود. امروزه ، این ماده یاب بزرگ نوشابه یکی از قوی ترین پرتفوی های آنلاین در جهان را دارد. بیش از 12،000 وب سایت به صفحه اصلی Coca-Cola پیوند دارند که خود نمایشی خیره کننده از پس انداز اینترنت است. صفحه اصلی آنها به تنهایی یک ستون شبکه اجتماعی اجتماعی را به روز می کند ، یک فیلم جاسازی شده ، یک اثر منحصر به فرد از هنر تبلیغاتی ، کپی های چرخشی ، یک برگه ثبت نام کاربر ، نام تجاری کراوات با ویژگی های فرهنگ پاپ و حتی پیوندی به صفحه فرصت های شغلی شرکت. علی رغم اینکه چقدر آن صدا مشغول است ، صفحه اصلی Coca-Cola تمیز و آسان برای خواندن است. این یک پیروزی در بازاریابی اینترنتی به دلیل اعتماد به نفس ، شخصیت و حرفه ای بودن است.

شرکت های خصوصی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای دستیابی به مشتریان جدید با تهیه اطلاعات آسان در مورد محصولات خود استفاده می کنند. مهمترین عنصر یک وب سایت است که مخاطبان را درباره شرکت و محصولات آن آگاه می کند ، اما بسیاری از شرکت ها همچنین عناصر تعاملی مانند سایت های شبکه های اجتماعی و خبرنامه های الکترونیکی را ادغام می کنند.

شرکت های غیرانتفاعی و اشخاص سیاسی از بازاریابی اینترنتی برای افزایش آگاهی درباره مسائلی که به آنها می پردازند و افراد را در کارزارهای خود درگیر می کنند استفاده می کنند. آنها به شدت از سیستم عامل های شبکه های اجتماعی طرفداری می کنند ، زیرا آنها شخصی تر از وب سایت ها هستند و به اشتراک گذاری آنها بسیار آسان است ، و این باعث افزایش اثر "ویروسی" از دهان و دندان می شود که در رسانه های آنلاین بسیار رایج است.

افراد اینترنت را راهی آسان و مقرون به صرفه برای ارتقاء خود به عنوان متخصصان ، مجریان ، هنرمندان و… می دانند. هزینه یک کمپین بازاریابی اینترنتی در مقایسه با روش های سنتی بیشتر اندک است و پتانسیل دستیابی به مخاطبان بسیار بزرگ را دارد.

استفاده از اینترنت در سراسر جهان ، به ویژه در ثروتمندترین کشورها ، طی یک دهه گذشته به طور پیوسته رو به افزایش بوده است و هیچ نشانه ای از کندی را نشان نمی دهد. طبق گزارشی از شرکت سرمایه گذاری گرایش اینترنتی Kleiner Perkins Caulfield & Byers ، 245 میلیون نفر در ایالات متحده از سال 2011 بصورت آنلاین و 15 میلیون نفر برای اولین بار در آن سال متصل شده اند. با افزایش مصرف اینترنت ، تجارت آنلاین با آن رشد می کند. این بدان معنی است که هر سال تعداد بیشتری از مردم از اینترنت استفاده می کنند و تعداد کافی از آنها در حال صرفه جویی در اینترنت هستند تا از جهات قابل توجهی روی اقتصاد تأثیر بگذارد. (همچنین به بازاریابی تجارت الکترونیکی مراجعه کنید)

مخاطبان برای بازاریابی اینترنتی یک گروه طاقچه نیستند و چند سالی نبوده است.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.