شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

قانون جذب و قانون باور

آموزش قانون جذب کائنات

قانون جذب و قانون باور

۱,۱۰۷ بازديد
رابطه ما با جهان
فراتر از قانون جذب ، مهم است که احساساتتان را هنگام تعامل جهان با شما بررسی کنید. آیا فکر می کنید می توانید برای به دست آوردن آنچه می خواهید ، بر محیط خود تأثیر بگذارید؟ یا فکر می کنید بدون باور  اینکه کنترل داشته باشید همه چیز برای شما اتفاق می افتد؟

این تفاوت روانشناختی محل کنترل است. هر فرد یا "مکان داخلی" محور است ، یعنی می گوید تمایل دارد آنچه را که برای اعمال خودش رخ می دهد نسبت دهد. برعکس ، یک "مکان خارجی" با محوریت تمایل دارد آنچه را که اتفاق افتاده است به وقایع خارجی نسبت دهد.

به عنوان مثال ، یک دانشجوی "داخلی" که دارای درجه بد است ، فکر می کند که به اندازه کافی بررسی نکرده است ، در حالی که یک دانشجوی خارجی می تواند فکر کند که نمره بد او به دلیل شانس است ، یا به یک استاد که در اشتباه مطرح می شود ، می باشد. فوتبال

این تفاوت بسیار مهم است. زیرا وقتی فکر می کنید که نقشی دارید و افکار و احساسات شما در محیط شما تأثیر می گذارد ، می فهمید که آنچه در پس قانون جذب وجود دارد پنهان است و موفقیت در زندگی خود را به خود جلب خواهید کرد.

این جادو نیست ، بلکه علمی است
قانون جذب-علم

در این مرحله ، ممکن است شما هنوز قانع نشده باشید که این اصل - امثال یک دیگر - یک اصل علمی است. هنوز هم ممکن است خیالی و جادویی به نظر بیاید و به همین دلیل غیر واقعی است.

این ممکن است به این دلیل باشد که آنها مفاهیم نامشهود مانند افکار و احساسات هستند. با گرانش شکرگزاری ، یک سیب پرتاب شده در هوا به زمین می افتد. ممکن است شما نفهمید که چه اتفاقی می افتد ، اما می توانید اثرات آنی را با چشمان خود ببینید.

دشوار است تصور کنید که افکار و احساسات می توانند تاثیری در دنیای اطراف ما داشته باشند. خوشبختانه پیشرفت در فناوری و علم به ما امکان می دهد تا تأثیرات افکار خود را بطور واضح و فوری مشاهده کنیم. درست مانند تماشای سقوط سیب به زمین ، تجربیاتی وجود دارد که تأثیرات فوری افکار و احساسات را نشان می دهد.

باور کنید یا نه ، آزمایش های علمی بسیاری وجود دارد که نشان می دهد افکار ما به تنهایی تأثیرات آنی و ملموس بر خود و محیط اطراف ما دارند. ما به طور خلاصه نتایج برخی از مطالعات مهم در مورد این موضوع را خواهیم دید.

به عنوان مثال:

1. تأثیر مراقبه بر میزان جرم و جنایت در واشنگتن

گروهی از 4000 نفری داوطلبانه برای کاهش سطح جرم و جنایات در منطقه واشنگتن راز موفقیت دی سی ، مراقب صلح و عشق بودند. تیمی از دانشمندان و محققان این پروژه را بدون تعصب آغاز کردند و آزمایش را در شرایط بی شماری بازتولید کردند.

نتایج بسیار واضح بود: در طول ماه مدیتیشن ، جرم حدود 25 درصد سقوط کرد و به طور قطعی و علمی اثبات کرد که افکار مثبت یک گروه از افراد می تواند تأثیر بگذارد و رفتار افراد بد اخلاق را تغییر دهد.

2. فکر کردن جوان تر شما را از نظر جسمی جوان تر می کند

در سال 1979 ، مطالعه ای بر روی مردان 70 تا 80 ساله انجام شد تا دریابند که آیا تجدید فکر کردن یا از بین بردن جوانی آنها می تواند در پیری تأثیر داشته باشد.

مردان به دو گروه تقسیم می شدند ، گروه اول با جوانی صحبت می کردند تجسم خلاق  و به یاد می آوردند ، در حالی که گروه دیگر با محاصره خود با اشیاء و فعالیت های زمان وانمود می کردند که جوان هستند.

در پایان آزمایش (که یک هفته به طول انجامید) ، دو گروه ، اما به ویژه آنهایی که خود را از نظر جسمی جوان تر تصور می کردند ، علائم پیری را نشان دادند. فشار خون کاهش یافته است ، آرتریت کاهش یافته است ، و حتی بینایی و شنوایی نیز بهبود یافته است.

به سادگی با تصور اینکه خود را جوان تر کرده اید ، برخی از روندهای پیری برعکس شده اند. همه به لطف تنها فکر کردن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.