شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

راز و رمز موفقیت

آموزش قانون جذب کائنات

راز و رمز موفقیت

۱,۱۴۴ بازديد
کارهایی را انجام دهید که واقعاً از آن لذت ببرید
وقتی من خیلی جوان تر بودم ، سیزده سال را در مدیریت چندین عملیات مختلف تجاری در دیترویت ، کلیولند و کلمبوس گذراندم. من حقوق خوبی کسب کردم ، جوایز عملکردی خوبی کسب کردم ، مرتباً ارتقا می یافتم و خودم را مدیر موفقی می دانستم. اما هفته های کاری 60 ساعته ، اغلب مرا تحت فشار و خستگی قرار می داد و به ندرت وقت کافی برای علاقه های خارجی خودم می گذاشتم.

از آنجایی که همیشه از آموزش مدیران جدید لذت بردم ، فکر کرده بودم که روزی ممکن است به تدریس دانشگاه بروم. با توجه به این موضوع ، من دوره های تحصیلات تکمیلی شبانه دانشگاه را در دانشگاه بزرگی که در نزدیکی دفتر من بود ، گذراندم.

پیشنهاد میکنم مقاله 12 راز موفقیت که کسی به شما نمی گوید را مطالعه کنید 

بنابراین وقتی شرکت من در طول رکود اقتصادی خریدار به من پیشنهاد داد ، گرفتن این امر به من این امکان را می داد که بیش از یک سال دانشجوی فارغ التحصیل تمام وقت شوم (با این که همسرم بیشتر از سهم عادلانه او در بار مالی در خانه شریک می شود). اما وقتی مریض شد و مجبور شد ده ماه نیروی کار را ترک کند ، مجبور شدم این سختی را بگیرم.

بنابراین من اولین شغل تدریس خود را به عنوان یک مدرس شغلی تمام وقت در یکی از کالج های کوچک دو ساله ایالت در یک کشور در مجاورت زمین آمدم. من از رفت و آمد روزانه لذت نمی بردم ، حجم کار آنجا دیوانه وار بود (بیست ساعت تماس در هر سه ماه) و حقوق پایه تقریباً سی درصد پایین تر از آنچه در دنیای تجارت ایجاد کرده ام بود. (و مطمئناً هیچ برنامه پاداش برای مدرسین دانشگاه وجود نداشت ، و من عادت داشتم که مرتباً پاداش بدست آورم!) اما حداقل من شروع کردم به دانشگاه.

پیشنهاد میکنم مقاله شکرگزاری در قانون جذب(شاه کلید رسیدن به تمام آرزوها) را مطالعه کنید 


 گزارش AD

هنگامی که تجربه کافی داشتم ، دیدگاههایم را در جایگاه های بهتر تدریس در مدارس بزرگتر تنظیم کردم و از نردبان دانشگاهی بالا رفتم. من ده سال بعد از فرود آمدن به اولین شغل تدریس ، من دانشیار بودم و برنامه های کسب و کار را در یک دانشکده جامعه نسبتاً بزرگ در ایالت دیگری اجرا می کردم - و سرانجام دوباره درآمد "مناسب و معقولی" را بدست آوردم!

پیشناد میکنم مقاله کارما چیست؟(11 قانون کارما در زندگی که باید بدانید) را مطالعه کنید

سپس ، پس از اتمام دوره دکترا (که هشت سال از کار پاره وقت به طول انجامید ، اما قطعاً هدف ارزشمندی برای پیگیری بود) ، تصمیم گرفتم که بخواهم تدریس شغلی خود را در یک دوره چهار ساله لیسانس مدیریت تجارت (BBA) به پایان برسانم. برنامه

ساختن این سوئیچ به طور موقت باعث کاهش رتبه و حقوق من شد ، اما آموزش دوره های مدیریت سطح بالا در یک مدرسه کوچک ، مسکونی ، هنری لیبرال بسیار ارزشمند بود. در پایان دوره های درجه بندی ، من بعضی اوقات هنوز ساعات طولانی کار می کردم. اما انعطاف پذیری و کنترلی که در برنامه داشتم ، دنیای تجارت را با ضربات طولانی ضرب و شتم کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.