شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ایده های جدید کسب درآمد از اینترنت

۱,۰۰۶ بازديد
  1. یک محصول یا دوره دیجیتالی ایجاد کنید

ایجاد یک محصول یا دوره دیجیتالی مانند نوشتن کتاب الکترونیکی است. شما با آموزش آن به دیگران از تخصص خود درآمدزایی می کنید.

 

گفته شد ، شما مزیتی ندارید که آمازون دوره خود را ارتقا دهد. شما باید تبلیغات خود را از طریق وب سایت خود ، لیست های ایمیل خود و احتمالاً از طریق مشارکت های وابسته انجام دهید. شما همچنین باید یک صفحه فروش جذاب ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را متقاعد به خرید از شما کند.

 

اگر قبلا مخاطب ندارید ، بهتر است ابتدا خود را در آمازون منتشر کنید. به این ترتیب ، می توانید ایده دوره خود را تأیید کنید ، لیست ایمیل خود را رشد دهید (فقط مطمئن شوید که کسب درآمد از اینترنت  در قسمت جلوی و پشت کتاب از طریق پست الکترونیکی انتخاب کنید) ، و کم و بیش یک پیش نویس دوره را ایجاد کنید (زیرا احتمالاً شبیه کتاب باشد).

 

در اینجا چند منبع اضافی برای کمک به شما در ایجاد دوره آنلاین آورده شده است:

 

TheRiseToTheTop.com - وب سایت David Siteman Garland که به هزاران کارآفرین کمک می کند دوره های آنلاین سودآوری را شروع کنند .

درآمدزایی از Podcast تخصص خود - قسمت های مفیدی توسط متخصص دوره های آنلاین Grant Weherley برای کمک به شما در شروع دوره مشترک آنلاین خود.

  1. یوتیوب شوید

ویدیوها روز به روز محبوب تر می شوند. از اینستاگرام و Snapchat Stories گرفته تا ویدیوی Live Facebook ، ویدئوها فقط به رشد خود ادامه می دهند. اگر همیشه فکر پشت دوربین بودن را دوست داشتید ، زمان آن است که می توانید از آن استفاده کنید.

 

این که آیا شروع یک vlog و گرفتن درآمد تبلیغات / فروش محصولات به مخاطبان خود است ، یا ایجاد یک کانال YouTube برای هدایت بازدید بیشتر به وب سایت خود - 2020 زمان خوبی برای شروع است.

 

ساخت فیلم های YouTube نه تنها به شما کمک می کند داستان های بهتری بگویید و هم محتوای باارزش تری را به مخاطبان خود ارائه دهید - بلکه می تواند به شما در داشتن فرصت های گفتاری سودمند کمک کند.

 

بهترین قسمت این است که ، شما حتی نیازی به بیرون رفتن و خرید یک دوربین جدید گران قیمت ندارید - تا زمانی که یک گوشی هوشمند با لنز دوربین با کیفیت داشته باشید ، می توانید فیلمبرداری اولین ویدیوی خود را از همین حالا شروع کنید!

 

  1. توسعه برنامه را شروع کنید

برنامه های موبایل هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. اگر ایده ای برای یک برنامه جالب ، مفید و / یا سرگرم کننده برای تلفن یا رایانه لوحی دارید ، این می تواند راهگشا باشد.

 

داشتن برخی از دانشهای برنامه نویسی به شما کمک می کند ، اما یک ضرورت مطلق نیست. تعداد زیادی از توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارند که به دنبال همکاری با مردم در زمینه ایجاد برنامه هستند.

 

احتیاط: بازار برنامه در حال حاضر اشباع شده است ، بنابراین مطمئن شوید که برنامه خود را معتبر می دانید و تحقیقات خود را انجام می دهید قبل از اینکه سرمایه زیادی در ایده خود سرمایه گذاری کنید.

 

در اینجا چند منبع برای کمک به شما در روند توسعه برنامه وجود دارد:

 

چگونه اولین برنامه موبایل خود را توسط کارآفرین بسازیم

چگونه بهترین توسعه دهندگان برنامه توسط Yalantis را پیدا و استخدام کنیم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.