شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

کسب درآمد اینترنتی بدون هزینه اضافی

۹۹۷ بازديد

آیا سال 2020 میلادی سالی خواهد بود که شما در نهایت یک تجارت آنلاین سودآور ایجاد خواهید کرد؟

 

هر سال به آن فکر کرده اید. شما بیش از تعداد بی شماری از ایده های تجارت آنلاین را در ذهن خود مرور کرده اید و تصور می کنید که اگر بتوانید شغل خود را ترک کنید و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، زندگی شما چگونه خواهد بود.

 

شما می توانید به راحتی دنیا را سفر کنید ، یک سبک زندگی راحت برای خود و خانواده خود ایجاد کنید و به آزادی مالی برسید. سرانجام می توانید از محدودیت های سبک زندگی 9-5 فرار کنید و کاملاً وقت خود را بدست آورید.

 

اما بعد ، چه اتفاقی می افتد؟ معمولاً مدتی را با در نظر گرفتن ایده ها سپری می کنید اما در نهایت به منطقه راحتی خود متوسل می شوید.

 

درآمد ثابت شغل ایمن شما ، سهولت داشتن شخص دیگری که به شما می گوید هر روز چه کاری باید انجام دهید (به جای اینکه از ابتدا بخواهید آن را بفهمید) و برنامه منظم.

 

به خود می گویید ، "می دانید چه؟ کسب درآمد اینترنتی  امسال کمی دیوانه است. من سال آینده آن تجارت آنلاین را شروع می کنم ! "

 

اما "سال آینده" هرگز فرا نمی رسد.

 

ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم سال 2020 سالی است که باید تجارت آنلاین خود را شروع کنید. فرصت بیشتر از هر زمان دیگری است ، و شما باید از این فرصت استفاده کنید!

 

برای کمک به شما در شروع کار ، 27 ایده کسب و کار آنلاین را طرح می کنیم. از طریق آنها مطالعه کنید ، ببینید با کدام یک ارتباط برقرار می کنید و شروع به انجام تحقیقات خود می کنید. سپس با یکی شروع کنید ، خیلی ساده است!

 

27 ایده آسان برای شروع تجارت آنلاین

در اینجا لیست 27 ایده کسب و کار آنلاین برای سال 2020 آورده شده است:

 

  1. یک وبلاگ راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید

ما در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ در این وب سایت ، و به همین دلیل ، بسیار صحبت می کنیم. در سال 2020 ، شروع یک وبلاگ از همیشه آسان تر است ، و وبلاگ شما همچنین می تواند یک منبع درآمد بالقوه بزرگ باشد (اگر می دانید چگونه از آن درآمد کسب کنید).

 

به خاطر داشته باشید که شما فقط یک وبلاگ راه اندازی نمی کنید و انتظار دارید که پول در آن جمع شود. شما باید به طور مداوم محتوا ایجاد کنید ، و همچنین باید محتوایی باشد که افراد را آموزش ، اطلاع رسانی یا سرگرم کند. به عبارت دیگر ، باید به نوعی علاقه آنها را جلب کند.

 

علاوه بر این ، شما باید چیزی را از طریق وبلاگ بفروشید. این می تواند فضای تبلیغاتی ، محصولات ، محصولات دیجیتالی ، پست های پشتیبانی شده ، مربیگری ، کتاب های الکترونیکی و غیره باشد.

 

اما اگر شما مایل به کار هستید و طولانی مدت در آن هستید ، وبلاگ نویسی می تواند بسیار سودآور باشد (برخی از وبلاگ نویسان 50 هزار دلار در ماه یا بیشتر درآمد دارند).

 

در اینجا چند منبع برای کمک به شما در شروع کار با اولین وبلاگ خود آورده شده است:

 

نحوه شخصی سازی بلاگ وردپرس

نحوه نصب بلاگ وردپرس در Bluehost

چگونه می توان ترافیک وبلاگ را افزایش داد

  1. با بازاریابی وابسته شروع کنید

بازاریابی وابسته در واقع فرآیند بدست آوردن کمیسیون با تبلیغ محصول دیگران است.

 

دو روش اصلی وجود دارد که اکثر مردم بازاریابی وابسته را انجام می دهند:

 

محصولات اطلاعاتی شما محصولی مانند کتابهای الکترونیکی ، سایت های عضویت ، مجموعه های ویدیویی و غیره را تبلیغ می کنید. این نوع بازاریابی وابسته می تواند تا 50٪ یا بیشتر شما را بابت کارمزد بدست آورد ، ورود به آن موانع نسبتاً کمی دارد و یافتن محصولاتی برای تبلیغ آسان است.

شرکای آمازون. بسیاری از بازاریابان شرکت های وابسته با آمازون موفق می شوند. به معنای واقعی کلمه میلیون ها محصول برای انتخاب وجود دارد و می تواند بسیار سودآور باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید از برنامه همکاران آمازون دیدن کنید.

نکته سریع: قبل از شروع بازاریابی وابسته ، داشتن حداقل دانش اولیه در مورد سئو و نوشتن مطالب کپی کمک می کند (در مورد هر یک از این موارد بعداً اطلاعات کسب کنید).

 

همانطور که گفته شد ، می توانید چند کتاب مربوط به نوشتن مطالب متن را بخوانید و از طریق راهنمای مبتدیان برای جستجوگرها از SEO Moz به شما کمک کنید تا شروع به کار کنید.

 

  1. یک سایت تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید

یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی است. این نکته مثبت است: اگر سعی می کنید مسیر بازاریابی شرکت های وابسته را دنبال کنید ، بهترین بازاریابان شرکت های وابسته بر روی 3 طیف اصلی متمرکز شده اند. دوست یابی ، کاهش وزن و کسب درآمد آنلاین. شما باید با بهترین بهترین ها رقابت کنید و این آسان نیست.

 

با استفاده از مسیر تجارت الکترونیکی ، در بسیاری از بازارها ، شما در حال رقابت با تجار مدرسه قدیمی هستید که ممکن است تجربه بازاریابی اینترنتی داشته باشند یا نداشته باشند. بسیاری از آنها وب سایتهای پر زرق و برق و به روز دارند که جای پیشرفت شما را برای شما می گذارد و می توانید از کاستی های آنها استفاده کنید.

 

هنوز به هیچ وجه آسان نیست. این کار به سختی کار احتیاج دارد و شما باید در میان صدها هزار وب سایت تجارت الکترونیکی و فروشگاه های آنلاین برجسته باشید. اما با پر کردن یک جایگاه منحصر به فرد و اجرای روش های مناسب بازاریابی ، می توانید فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را به یک موفقیت سودآور تبدیل کنید.

 

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در شروع کار با فروشگاه تجارت الکترونیکی آورده شده است:

 

یک بازار سودآور پیدا کنید. برخی ایده ها را طوفان مغزی کنید ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید و سعی کنید تا حد ممکن خاص شوید. به عنوان مثال ، احتمالاً رقابت زیادی برای فروش تخته های موج سواری وجود دارد. اما اگر آن را به قفسه های تخته موج دار محدود کنید ، ممکن است شانس بیشتری برای برجسته شدن در بازار داشته باشید.

از خود بپرسید ، "آیا این محصول گران است؟" هزینه های مربوط به ساخت ، توزیع ، فروش مجدد و غیره وجود دارد. اگر کالای شما گران نباشد (حداقل 50 دلار یا بیشتر) ، ممکن است تا زمان فروش محصول سود دیگری برای شما باقی نماند.

از خود بپرسید ، "آیا این محصول داخل است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.