پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

آموزش بهینه سازی خارجی سایت

آموزش قانون جذب کائنات

آموزش بهینه سازی خارجی سایت

۱,۱۹۵ بازديد

در مجموعه جمع و جور ما بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، ما به شما توضیح می دهیم که شما به عنوان یک راه اندازی اینترنتی می توانید در وب بهتر پیدا شوید. قسمت 4: آیا SEO خودتان هستید ، آن را به خارج از شرکت واگذار می کنید یا با آژانس همکاری می کنید؟

 

 

در قسمت هایی از این سری SEO که تاکنون منتشر شده است ، ما هم اصول بهینه سازی موتور جستجو و هم بهینه سازی فنی و محتوایی را بیان کرده ایم. همچنین اطلاعات مفصلی در مورد بازاریابی پیوند و بهینه سازی آفلاین ارائه شد. اکنون این س arال مطرح می شود که چگونه می توان بهینه سازی موتور جستجو را به عنوان فرایندی در شرکت به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کرد.

 

آیا منطقی است که از همان ابتدا یک متخصص سئو استخدام کرده و به عنوان اصطلاحاً SEO داخلی استخدام کنید یا باید به دانش فنی و شبکه ارتباطی آژانس متخصص در زمینه بهینه سازی موتور جستجو بازگردیم؟ شاید این مخلوط هر دو باشد که به موفقیت پایدار مطلوب منجر می شود؟ ما می خواهیم در زیر به این سالات بپردازیم.

 

مزایای انجام مسکن جستجوگرها چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو یک کانال بازاریابی آنلاین بسیار یکپارچه است. فقط ادغام بخشی مانند بازاریابی در فرآیند جستجوگرها کافی نیست. بلکه تقریباً تمام بخشهای شرکت باید از نظر بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی پیوند مربوط به موضوعات مرتبط با SEO حساس باشند. ویراستاران باید محتوای  سئو خارجی مربوط به SEO را بنویسند ، بازاریابی باید با شرکای همکاری بالقوه در مورد توصیه ها مذاکره کند ، این فناوری باید وب سایت ها را به گونه ای تنظیم کند که توسط خزنده ها به بهترین شکل ممکن خوانده شود. و همچنین مدیریت باید در کل فرآیند دخیل باشد. سئوکاران داخلی معمولاً بهتر از یک آژانس خارجی می توانند فرآیندهای مربوط به سئو را در کل شرکت ایجاد کنند. این هماهنگی بین دپارتمان ها به عنوان یک وظیفه اصلی هر سئو سایت داخلی تلقی می شود.

 

از آنجا که سئو کار داخلی از نظر جستجوگرها در قبال توسعه وب سایت احساس مسئولیت می کند ، تقریباً بیشتر از آنچه آژانس بتواند انجام دهد به پیشرفت سئو متعهد هستند. این احساس مسئولیت به نفع استفاده از راه حل داخلی است. یکی دیگر از مزایای استخدام سئو داخلی این است که دانش بلند مدت کل شرکت در درازمدت افزایش می یابد. در حالی که یک ارائه دهنده خدمات به ندرت با تمام بخشهای یک شرکت در تماس مستقیم است ، SEO داخلی می تواند از طریق بحث و گفتگوهای مداوم ، کارگاه ها و آموزش ، فرآیندهای بهینه سازی موتور جستجو را به طور مفصل برای همکاران خود توضیح دهد. از جمله موارد دیگر ، راه حل های نرم افزاری مانند RankCoach وجود دارد که اصول اولیه را از طریق آموزش های ویدئویی به مبتدیان آموزش می دهد تا احتمالاً سئو داخلی را تسکین دهد. این مزیت یک راه حل داخلی همچنین می تواند در دانش فنی محصول خود یا خدمات خود را گسترش دهند - در حالی که یک آژانس ابتدا باید خود را با پیشنهاد شرکت آشنا کند و آن را درک کند ، SEO داخلی اطلاعات گسترده ای در مورد نمونه کارهای پیشنهادی شرکت دارد و بنابراین می تواند فعالیتهایی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی را مدیریت کند ، اما همچنین مشکلات معمول مانند پردازش متن داخلی برای برخی از محصولات به راحتی از یک آژانس خارجی انجام می شود.

 

علاوه بر ادغام کارمند در شرکت و احساس مسئولیت در قبال وظایفی که پیش می آید ، نباید فراموش کرد که سئو داخلی ارزان تر از کارمند آژانس سئو است. علاوه بر این ، مهم است که SEO داخلی بتواند هرچه سریعتر پروژه های SEO را اجرا کند ، زیرا این تنها راه متقاعد کردن کل شرکت در مورد حس و هدف اقدامات SEO است. از آنجایی که آژانس ها معمولاً در زمان خود دستمزد می گیرند ، شرکت باید از ریسکی که آژانس ها می توانند به طور مصنوعی طول یک پروژه را طولانی کنند آگاه باشد. فقط در بحث و گفتگو با آژانس ، که در آن به وضوح این ترس برطرف شده است ، می توان خطر چنین روشهای بسیار سوال برانگیزی را به حداقل رساند.

 

چک لیست: این امر برای حل محلول صحبت می کند

یک کارمند دائمی سئو داخلی (سئو داخلی) طبیعتاً بیشترین تعداد گزینه را برای ایجاد دائمی فرآیندهای مربوط به سئو در سراسر شرکت دارد.

احساس مسئولیت بیشتر ، زیرا یک راه حل داخلی است که توسط شخص مرجع داخلی هماهنگ می شود / ارائه می شود.

دانش کل SEO شرکت در طولانی مدت افزایش می یابد.

با توجه به دانش داخلی ، فعالیت های داخلی SEO مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی یا عبارت داخلی محصولات می توانند راحت تر از یک کارمند خارجی پردازش شوند.

سئو داخلی ارزان تر از یک آژانس سئو در واحد زمان است.

خطر طولانی شدن زمان مصنوعی پروژه معمولاً با محلول داخلی کمتر است اوه

دانش کل SEO شرکت در طولانی مدت افزایش می یابد. نرم افزار SEO مانند rankCoach به اصول کمک می کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.