دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید کیسه بوکس

آموزش قانون جذب کائنات

راهنمای خرید کیسه بوکس

۹۸۳ بازديد

برای یک شت زن مشتاق ، رزمی کار یا مبارز مختلط در تمرین ، هیچ وسیله ای حیاتی تر از کیسه مشت نیست . کیسه های مشت زدن به عنوان اهداف تمرینی برای کمک به شما در پیشرفت و تکمیل تکنیک های مشت و لگد عمل می کنند.

درست مثل بقیه وسایل ورزشی شما ، کیف مشت زدن شما باید با اهداف ورزشی خاص شما تطبیق یابد. درک اینکه به کدام سبک ، اندازه و مواد نیاز دارید برای آموزش شما ضروری است.

انواع کیف های بسته بندی

ورزشکاری که با دستکش MMA به کیسه سنگین ضربه می زند

چندین سبک مختلف کیسه مشت زدن وجود دارد که باید بر اساس ورزشی که انجام می دهید و اهداف تمرینی شما در نظر گرفته شود. کیف سنگین - ایده آل برای بهبود تکنیک کلی شما - ممکن است برای یک ورزشکار مناسب برای بهبود سرعت ، رفلکس و زمان واکنش مناسب نباشد. از کیسه سرعت برای پرداخت ضربات جلویی شما استفاده نمی شود. کیف مناسب کیک بوکسینگ ممکن است بهترین کیف برای موی تای و غیره نباشد.

در Ringside ، ما نزدیک به 200 کیسه مشت منحصر به فرد داریم که باید متناسب با هدف خاص شما ، ورزش ، ورزش و بودجه شما باشد. در اینجا چند مورد از محبوب ترین انواع وجود دارد:

کیف سنگین

این کیسه های مشت زننده بزرگ و سنگین به طور معمول از سقف معلق هستند تا بتوانند در برابر ضربه زیادی مقاومت کنند. به طور کلی ، کیف های سنگین برای بهبود تکنیک مشت و لگد طراحی شده اند. کیف های سنگین "استاندارد" شما استوانه ای هستند ، اما کیف های سنگین در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. وزن آنها بین 30 تا 200 پوند است و به طور معمول با زنجیر ، مفصل یا طناب آویزان می شوند. این نوع کیف ها را برای بوکس ، MMA ، موی تای ، کاراته و موارد دیگر انتخاب کنید.

کیف سنگین چرمی بزرگ حلقه ای

انتخاب ما: کیف چرمی سنگین RINGSIDE LARGE

انواع دیگر کیف های سنگین

  • کیف سنگین موی تای (معروف به کیسه موز) - یک کیف باریک و بلندتر از کیف سنگین معمولی ، کیف سنگین موی تای برای تمرین ضربات کم و ضربات زانو متفاوت طراحی شده است. این نوع کیف ها اغلب در موی تای و MMA استفاده می شوند.
  • کیسه های سنگین گرد - کیسه های سنگین کوتاه ، کروی یا آنهایی که اشکال قطره قطره دارند ، ممکن است برای ضربه زدن در بعضی از مشت های بدن استفاده شوند. به عنوان مثال ، اگر کیسه ای سنگین وزن می خواهید که به شما کمک می کند ضربات و مشت های هدفمندتری را به انجام برسانید ، می توانید از کیسه ای سنگین "توپ خرابکار" استفاده کنید.
  • زاویه سنگین کیسه - کیسه سنگین زاویه دار معمولا ویژگی های طراحی بالا سنگین با قسمت بالای گسترده تر و یک تنه باریک. این نوع کیسه های مشت زدن به شما امکان می دهد مشت های صاف ، قلاب ، زیره و شلیک های بدنی بهتری پرتاب کنید.
  • کیف سنگین Double End - کیف سنگین دو سر مانند کیسه زاویه ای است ، اما دارای دو زاویه چشمگیر است - به شکل ساعت شنی فکر کنید. فایده این کار این است که به ورزشکاران امکان می دهد ترکیب های بدن و سر را آموزش دهند ، زیرا شبح کیف تقریباً از حریف تقلید می کند.

انواع کیسه های سنگین

کیف مشت زن ایستاده

همانطور که از نام کیسه های پانچ ایستاده آزاد بر می آید ، به هیچ نوع سیستم نصب ثابت نیاز ندارند. در حالی که لازم است بیشتر کیسه های مشت زنی از سقف آویزان شوند یا به دیوار متصل شوند ، اما کیف های ایستاده آزاد بر روی یک پایه سنگین و بادوام نصب شده اند. این به آنها امکان می دهد هرجایی که جا باشد ، قرار دهند. آنها همچنین می توانند به راحتی دوباره موقعیت یابی شوند تا به یک فضا امکان استفاده چندگانه را بدهد. به طور معمول این نوع کیف ها دارای یک طرح فنری هستند به طوری که کیسه هنگام برخورد به جنگنده برمی گردد. این نوع پس زدن سرعت و حرکت بسیار متفاوتی از آنچه که از یک کیف استاندارد نصب شده انتظار می رود را ارائه می دهد و چالش متفاوتی را برای جنگنده ایجاد می کند. کیف های ایستاده رایگان برای تمرین ضربات کم معمول در موی تای و سایر ورزش های رزمی مختلط بسیار مناسب هستند. آنها برای استفاده در خانه یا سالن های ورزشی که نصب سقف یا دیوار گزینه ای نیستند ایده آل هستند.

کیف سنگین مستقل حلقه ای

انتخاب ما: RINGSIDE ELITE FREESTANDING FITNESS بسته بندی کیسه

سرعت کیف

همانطور که از نام آن پیداست ، کیسه سرعت برای کمک به ورزشکاران است که مشت های سریع خود را از طریق کمک به قدرت ، زمان ، استقامت و اهداف خاص ، مانند کمک به جنگنده ها برای یادگیری بالا نگه داشتن دست و یا ایجاد قدرت شانه ، بهبود می بخشند. کیسه های سرعت پر از هوا هستند و به طور قابل توجهی کوچکتر از کیسه های سنگین هستند ، بنابراین اغلب آنها از سقف یا دیوار با سکو آویزان می شوند. شکل آنها معمولاً مانند کره یا قطره قطره اشک است و بیشتر برای تمرینات بوکس سنتی استفاده می شود.

 

کیف سرعت بوکس حلقه ای

انتخاب ما: کیسه سرعت بوکسینگ RINGSIDE

کیف های دوتایی

کیسه های دو سر به منظور کمک به ورزشکاران در ایجاد یک مشت ضد فشار با تیز کردن رفلکس ها ، بهبود سرعت و هماهنگی دست / چشم و تأثیرگذاری ناخوشایند در حس زمان و ریتم هستند. کیف های دو سر بسته به نیاز جنگنده در اندازه های مختلف وجود دارد و می توان آنها را از دیوار یا سقف نصب کرد.

کیف دوتایی مارک ringside

انتخاب ما: کیسه بوکسینگ دو نفره RINGSIDE

کیسه Uppercut

تعجب آور نیست که کیسه uppercut به طور منحصر به فرد برای تمرین متمرکز روی تاش طراحی شده است. همچنین می توان از آن برای مشت های مستقیم مانند ضربه های مضرابی و ضربدری ، قلاب و موارد دیگر استفاده کرد. این نوع کیف ها بسته به شکل و اندازه آنها می توانند بر روی دیوار یا سقف نصب شوند. کیسه های uppercut را برای ورزشکاران جدی بوکس پیشنهاد می کنیم.

ringside uppercut کیسه سنگین

انتخاب ما: RINGSIDE UPPERCUT HEAVY BAG

کیف دیواری

کیف های پانچ دیواری را می توان برای طیف وسیعی از کارهای تمرینی و در سالن های بدن سازی یا امکانات آموزشی با سقف های بلند و طاق دار استفاده کرد. برخلاف کیف های معمولی ، این کیسه ها به دیواره نصب می شوند و هیچ نوع برگشتی یا چرخشی ندارند. در غیر این صورت کیسه های مشت زن نصب شده شناخته می شوند ، این کیف ها بسیار کمتر از کیسه های تاب دار هستند ، اما ممکن است در محیط هایی که نصب معمول سقف گزینه ای نیست ، انتخاب خوبی باشد.

کیسه دیواری cleto reyes

انتخاب ما: کیف دیواری CLETO REYES

دست و پنجه نرم ساختن

مسلماً واقعی ترین کیسه های مشت زدن در اطراف ، آدمکهای دست و پا مانند یک حریف انسانی به نظر می رسند ، که اغلب با سر ، پاها و دستها کامل می شوند. ساختگی های دست و پا چلفتی معمولاً مستقل هستند (روی دیوار یا سقف نصب نشده اند) و پایه ای برای ریشه دار نگه داشتن آنها ندارند ، که به شما این امکان را می دهد تا حذف ها ، پرتاب ها ، ارسال ها و اعتصابات خود را کامل کنید. اینها معمولاً در کشتی و MMA استفاده می شوند ، از جمله جیو-جیتسو و جودو.

ساختگی مبارزه با ساختگی

انتخاب ما: مبارزه با ورزش های حقوقی ساختگی ساختگی

اندازه انتخاب و وزن بسته بندی کیسه

ملاحظات اصلی برای انتخاب اندازه کیسه مشت ، سن و اندازه مبارز است. درست مثل یک مسابقه واقعی ، یک مبارز باید با کیسه ای مطابقت داشته باشد که با قد و وزن خودش به خوبی کار کند. کیسه های مشت زدن در اندازه های مختلف از 2.5 فوت تا 6 فوت و وزن از 60 پوند تا 150 پوند به علاوه ارائه می شوند ، اما این یک قانون سخت و سریع نیست. کیف های مختلفی را در ارتفاع ، عرض و وزن خواهید یافت. برخی از کیسه های مشت ، مکانیزم های یکپارچه ای دارند که به شما امکان می دهد وزن را در صورت نیاز تنظیم کنید.

یک یادداشت سریع در مورد انتخاب کیف مشت زنانه برای مربیان جوانان. وزن کیف های مشت زن جوانان به طور قابل توجهی کمتر از کیف های استاندارد و در اندازه بزرگسالان است. B ecause ضربات خواهد بود قوی کمتر از یک جنگنده جوانان، این کیسه ها همان مقدار قدرت و یا جذب ضربه نیاز ندارد. تمرکز این کیف ها روی تمرینات قدرتی یا قدرتی نیست ، بلکه در حال تکنیک است.

البته برای بزرگسالان باید کیف بزرگتر و سنگین تری انتخاب کنید. اما کدام اندازه برای شما یا مشتری شما مناسب است؟

قانون کلی برای اندازه گیری کیف سنگین بزرگسالان این است که باید تقریباً نیمی از وزن شما باشد . به عنوان مثال ، اگر 160 پوند وزن دارید ، باید کیسه مشت زدن 80 پوند را انتخاب کنید. کیسه های سنگین که طول آنها 4 یا 5 فوت است معمولاً برای بزرگسالان کافی است. تا زمانی که از مقاومت و استحکام کافی برخوردار باشید - یعنی هر بار که یک مشت مربع می گیرید ، کیف از هر جهت به سختی حرکت نمی کند - پس باید از نظر اندازه ، در فرم خوبی باشید.

جفت ورزشکار مشت زدن به کیسه های سنگین مستقل

مواد سطحی کیسه بندی

به طور کلی ، کیسه های مشت زنی از چرم یا یک ماده مصنوعی مانند وینیل یا پلاستیک ساخته می شوند. کیف های مشت زنانه چرمی از سنتی ترین ها هستند و می توان گفت هنوز هم استاندارد طلایی هستند ، زیرا از دوام و راحتی بالایی برخوردار هستند ، نیازی به گفتن نیست که از لحاظ زیبایی کلاسیک باشد.

با این گفته ، چرم گرانتر از مواد ساخته شده توسط بشر است. به همین دلیل ، بسیاری از مارک های کیف مشت زنی از چرم مصنوعی واقعی استفاده می کنند که احساس مشابه چرم را بدون هزینه زیاد فراهم می کند.

هنوز هم ، کیسه های مشت زن مصنوعی ، خصوصاً در محیط های خاص ، مزایایی دارند. به عنوان مثال ، وینیل و نایلون ممکن است برای فضاهای مرطوب مناسب تر باشند زیرا در برابر ایجاد کپک و کپک مقاومت بیشتری دارند. گاهی اوقات ، ممکن است کیسه ای را ببینید که از بوم ساخته شده است. اگرچه دوام بسیار کمی نسبت به چرم مصنوعی و مصنوعی دارد ، کیسه های منگنه کن بوم بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانند در سناریوهای بسیار کم استفاده خوب باشند.

مواد پر کردن کیسه

توجه نهایی در انتخاب کیسه مشت زدن ، پر کردن AKA است که داخل کیسه است. پرکردگی ، استحکام ، راحتی ، وزن و حتی هزینه کیسه مشت زدن شما را تعیین می کند. در بیشتر موارد ، کیسه بوکس شما از قبل پر می شود ، اما اگر نشتی داشته اید یا پر شدن مواد از بین رفته است ، ممکن است لازم باشد برای کیسه ای که خالی فروخته شده پرکننده بخرید یا آن را دوباره پر کنید. محبوب ترین پرکننده های کیسه مشت زدن عبارتند از:  

  • شن و ماسه - به طور طبیعی ، شن و ماسه بهترین گزینه برای افرادی است که حداکثر وزن را در کیسه مشت خود دارند. شن و ماسه تقریباً در هر مخزنی پر می شود و برخلاف آب ، در صورت نشت باعث ایجاد خرابکاری نمی شود. از طرف دیگر ، شن و ماسه در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت ، ممکن است تغییر کند و ممکن است از مخزن کیسه به مناطق دیگر نشت کند.
  • آب - کیسه های سنگین پر از آب راحت هستند ، زیرا اکثر ما همیشه در نزدیکی آب داریم. کیسه های آب امروزه قابل اطمینان تر ، قابل اعتماد تر و ایمن تر از مشت هستند. معمولاً کیسه های مشت زننده پر از آب "مثانه" دارند که به راحتی امکان پر شدن و جلوگیری از شکستگی را فراهم می کند.
  • هوا - هوا که اغلب در کیسه های سرعت و کیسه های دو سر استفاده می شود ، برای کسانی که نیاز به گزینه سبک تر دارند ، یک پرکننده ارزان و مناسب است. سقوط اولیه کیسه های مشت زننده پر از هوا این است که بیشتر آنها با استفاده مداوم کمی تخلیه می شوند ، بنابراین باید هر دو روز دوباره پر شوند.
  • منسوجات -  کیسه های مشت کننده که از پارچه های پارچه ای استفاده می کنند ، برای مواردی که می خواهید فشار ماهیچه ای مچ دست ، آرنج و شانه ها را کاهش دهید ، مناسب هستند. مواد نسبتاً نرم ، سبک و سازگار است. اکثر کیف های سنگین استاندارد و موی تای از ترکیبی از پارچه و شن و ماسه استفاده می کنند تا وزن مناسب و احساس ضربه را فراهم کنند. 

موادی که می توانید برای پر کردن یک کیسه مشت سنگین پر نشده استفاده کنید

راهنمای خرید کیف مشت - انواع مختلف ، مواد ، پر کردن و سبک ها

 

 
 
 

Art Of War Slider

بنابراین ، شما می خواهید چیزی را مشت کنید. خوب ، کیسه مشت زدن بهترین شرط بندی شما خواهد بود اما تلاش برای انتخاب بهترین کیسه پانچ کاملاً پیچیده است. انواع مختلفی وجود دارد و بسیاری از ویژگی های مختلف را باید در نظر گرفت.

آنجاست که می توانیم کمک کنیم. ما این راهنمای حماسی را توسعه داده ایم که انواع مختلف و موارد استفاده آنها را توضیح می دهد. چه بخواهید 1 کیف برای خانه یا گاراژ خود بخرید و چه باید یک سالن ورزشی کاملاً بیرون بیاورید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. تا وقتی که به پایان خود می رسید ، هیچ شکی نخواهید داشت که کدام یک از کیسه های مشت زدن برای شما بهترین خواهد بود.

 

فهرست مطالب

    • کیف های پانچ و مزایای آنها
    • انواع مختلف کیسه های مشت زدن کدامند؟
      • کیسه سنگین استاندارد
      • کیف زاویه دار
      • توپ خراب / قطره اشک
      • کیف دوتایی
      • سرعت توپ
      • دیوار نصب
      • کیف برش بالا
      • کیف های مشت زن ایستاده رایگان
      • BOB - کیف مخالف بدن - ساختگی پانچ
      • کیف دو گوشه - بدن و سر
      • ذرت کیسه ای - مشت های لغزنده
      • کیف ذرت بزرگ
      • کیسه های آبی
    • چه چیزی را باید در کیسه پانچ جستجو کرد
      • مواد
    • چه کیسه ای برای مشت زدن نیاز دارم؟
      • قد
      • وزن
      • Vs پر نشده پر شده است
      • کیسه مشت زدن را با چه چیزهایی باید پر کنید؟
    • استحکام کیف
      • چقدر باید به دنبال چرخش باشم؟
  • سالات متداول
    • هزینه کیف سنگین چقدر است؟
    • چگونه کیسه سنگین سوار شویم؟
    • چگونه می توان کیسه بوکسینگ وزنی را بدست آورد؟
    • آیا باید کیسه مشت زدن 70 یا 100 پوند تهیه کنم؟
    • آیا کیسه مشت زدن 40 پوند خیلی سبک است؟
    • آیا می توانید به یک کیف سنگین بدون دستکش ضربه بزنید؟
    • آیا می توانید دست خود را بر روی کیسه مشت بزنید؟
    • چه کیسه ای با سرعت باید تهیه کنم؟
    • آیا می توانم کیسه مشت خود را با شن پر کنم؟
    • آیا می توانید کیسه مشت زدن را از آب پر کنید؟
    • چگونه می توانم کیسه بوکس خود را سنگین تر کنم؟
    • آیا کیف های پانچ ایستاده آزاد فایده ای دارند؟
    • چگونه می توانم کیف مشت مشت ایستاده خود را از حرکت بازدارم؟
  • نتیجه

کیف های پانچ و مزایای آنها

حتی اگر هرگز قصد ورود به حلقه را ندارید ، کیسه مشت زدن می تواند یک روش عالی برای ورزش باشد. برای کسانی که عاشق بوکس هستند و می خواهند مهارت های خود را گسترش دهند ، انواع مختلف کیف می توانند مهارت های اصلی شما را بهبود بخشند و تکنیک شما را بهبود بخشند.

انواع مختلف کیف وجود دارد و در اینجا ما 13 دسته اصلی را بررسی می کنیم. به دنبال این ما همچنین به مواردی که باعث ایجاد کیسه بوکس عالی می شود ، می پردازیم ، به برخی از س FAالات متداول پاسخ می دهیم و همچنین توصیه هایی در مورد کیسه های مشت زنی ارائه می دهیم که به نظر ما عالی هستند. بیایید شروع کنیم!

 

انواع مختلف کیسه های مشت زدن کدامند؟

 

کیسه سنگین استاندارد

کیف مشت زنی در لبه حلقه

بیشتر افراد قرار است یک کیف سنگین استاندارد را انتخاب کنند. اینها معمولاً از سقف معلق هستند و برای استفاده طولانی مدت و مقاومت در برابر ضربه زیاد ساخته می شوند. این کار آنها را برای بهبود تکنیک عمومی ، استقامت و امکان توسعه قدرتهای قدرت خود عالی می کند.

وزن ، قد و قطر کیف همه از کیسه ای به کیسه دیگر بسیار متفاوت است. تهیه یکی از مواردی که برای شرایط خاص شما ایده آل باشد بسیار مهم است. می خواهید بدانید که چگونه از کیسه سنگین استفاده کنید ، به سادگی تماشای این افسانه ها را انجام دهید!

نوع مشت زدن: مشت زدن عمومی ، شلیک نیرو و ترکیبات

بهبود می بخشد: استقامت ، قدرت ، تکنیک

طرفداران

  • بسیار متنوع
  • برای بهبود تکنیک خوب است
  • دوام سنگین

منفی ها

  • به فضای زیادی نیاز دارید
  • سنگین

پیشنهاد: کیسه سنگین مشت زن بوکسینگ Powerhide 100 پوندی در رینگ ساید

بررسی ها را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

اکنون خرید کنید

 

کیف زاویه دار

کیف زاویه ای Ringside

کیف زاویه دار از نظر وزن ، پر و فضای مورد نیاز شباهت زیادی به کیسه سنگین دارد اما با شکل بسیار سنگین متفاوت طراحی شده است که با بدنه باریک تر و سریع تر از یک کیف سنگین سنتی متفاوت می شود.

این قسمت فوقانی چاق به شما امکان می دهد تا قلاب های بزرگ و قلاب را تمرین کنید و برای مشت های مستقیم نیز مناسب است. این کاملاً قابلیت انعطاف پذیری یک کیسه سنگین را ندارد و همچنین به راحتی نمی توان روی توان کار کرد.

نوع پانچ: بالاتنه ، قلاب و شلیک مستقیم ، Combos With Uppercuts

بهبود می بخشد: تکنیک مشت زدن ، قدرت

طرفداران

  • برای عکس های خاص عالی است
  • وظیفه ی سنگین
  • تنوع شات بیشتر

منفی ها

  • فضای زیادی را اشغال کنید
  • تطبیق پذیری کمتر

پیشنهاد: کیسه بوکس Ringside Angle 65 پوندی

https://www.amazon.com/Ringside-Angle-65-Boxing-Bag/dp/B006CUFK5W

 

توپ خراب / قطره اشک

کیف مشت زن توپ شکسته Ringside

با توجه به شکل یک کیف کروی بیشتر ، به شما امکان می دهد انواع مختلف عکس را پرتاب کنید. اینها شامل قلاب های حلقه ای و رویه های بزرگ است. اگر می خواهید روی عکس های مختلف بدن کار کنید ، می توانید ارتفاع کیف را نیز تنظیم کنید و آن را پایین بیاورید.

همچنین برای کسانی که می خواهند انواع مختلف ضربات را تمرین کنند ایده آل خواهد بود. با این حال ، بعضی از افراد پاسخی را که از یک توپ خرابکار دریافت می کنند دوست ندارند زیرا شکل آن انعکاس دهنده بدن انسان نیست.

نوع پانچ: همه نوع ، به ویژه قلاب حلقه ای و وردپرس

بهبود می بخشد: تکنیک پانچ ، استقامت

طرفداران

  • ایده آل برای مشت خاص
  • زوایای مختلف
  • تغییرات ارتفاع متنوع

منفی ها

  • پاسخ پانچ
  • زمانبندی را بهبود نمی بخشد

توصیه: کیف سنگین مشت زنی با وزن 65 پوند بدن Snatcher Powerhide

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

اکنون خرید کنید

 

کیف دوتایی

کیسه Pro End Impact Double End

کیف هایی که در اینجا بررسی کردیم تاکنون برای کار بر روی تکنیک های قدرت و مشت زدن ایده آل بوده اند اما در مورد سایر اصول بوکس کار نمی کنند. کیف دوتایی مناسب برای کار در زمان و رفلکس است.

کیف های انتهایی دوتایی در توانایی یادگیری نحوه مقابله با مشت و بهبود هماهنگی چشم و دست شما بسیار عالی هستند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه ریتم خود را توسعه دهید و بتوانید روی حرکت خود کار کنید. فلوید می ودر در کیف دوتایی استاد بود همانطور که در اینجا می بینید .

نوع پانچ: مشت زدن شمارنده

بهبود می بخشد: سرعت ، رفلکس ، زمان بندی

طرفداران

  • توانایی بوکس را بهبود می بخشد
  • تنوع را اضافه می کند
  • مهارت های کلیدی شما را دارد

منفی ها

  • نیاز به نصب بالا و پایین دارد
  • نه برای تکنیک قدرت

پیشنهاد: در اینجا لیست بهترین کیف های دوتایی ما را بررسی کنید

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

اکنون خرید کنید

 

سرعت توپ

کیف کیف شکارچی

ویژگی های Speedball تقریباً در هر فیلم بوکس تاکنون وجود داشته است و از نظر مونتاژ عالی به نظر می رسد. این از فصل پیوست می شود و به منظور بهبود سرعت مشت زدن شما است و در عین حال به شما در استقامت نیز کمک می کند.

این در هیچ مشت خاصی کار نخواهد کرد اما در عوض به شما کمک می کند تا در هنگام تقویت بازو و شانه ، زمان بندی خود را بهبود ببخشید. بالا بردن دست ها روی سرتان بسیار خسته کننده است و همین امر آن را برای یک تمرین تناسب اندام شدید بسیار مناسب می کند. ببینید چگونه افراد موافق این کار را اینجا انجام می دهند .

نوع پانچ: ندارد

بهبود می بخشد: استقامت ، قدرت ، سرعت ، زمان بندی

طرفداران

  • مهارت های کلیدی را بهبود می بخشد
  • سرعت شما را افزایش می دهد
  • تناسب اندام بوکس را اضافه می کند

منفی ها

  • روی تکنیک پانچ کار نمی کند
  • عدم تطبیق پذیری

توصیه: HUNTER Speed ​​Ball

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

اکنون خرید کنید

 

دیوار نصب

بوم کیف دیواری دیواری

همانطور که قبلاً در مورد کیف های نصب شده روی سقف اشاره کردیم ، آنها فضای زیادی را اشغال می کنند ، زیرا با حرکت چرخشی اطراف آنها فضای بیشتری برای چرخش نیاز دارند. کیف های دیواری نیازی به این مورد ندارند که آنها را برای محیط های بسته مناسب تر می کند.

همچنین برای کسانی که سقف بسیار بلندی دارند ایده آل هستند. آنها می توانند یک سازش عالی باشند اما این نکات منفی را دارند که سخت تر بودن دست شما است و همچنین تعداد مشت هایی را که می توانید پرتاب کنید محدود می کند.

نوع پانچ: مشت های مستقیم

بهبود می یابد: تناسب اندام ، تکنیک

طرفداران

  • راحت
  • فضا اشغال نمی کند
  • آسان برای استفاده

منفی ها

  • قابلیت استفاده محدود
  • عدم وجود گزینه های مشت زدن

توصیه: کیف پانچ آموزش پنبه ای Chengyi Canvas

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

اکنون خرید کنید

 

 

کیف برش بالا

کیف دیواری بادگیر

واپرکات یکی از سخت ترین مشت ها برای تمرین با کیسه های معمولی است زیرا پانچ با چنین دسته بی نظیری در می آید. کیسه uppercut یک روش درخشان برای بدست آوردن نیرو و تکنیک در مورد یک مشت منهدم کننده است.

در حالی که این مواد عمدتا برای استفاده در قسمتهای بالای صفحه استفاده می شوند ، همچنین می توانند برای طیف گسترده ای از مشتهای مختلف استفاده شوند. کیف های تاشو تهیه می کنید که می توانند ورزشکار دیواری یا سقفی باشند. آنها بیشتر کیسه های مشت ویژه ای برای مشتاقان جدی بوکس هستند

نوع پانچ: Uppercuts (اما می تواند دیگران را تمرین کند)

بهبود می بخشد: روش مشت زدن

طرفداران

  • تمرین تخصصی
  • تطبیق پذیری مناسب
  • برای کارشناسان بوکس

منفی ها

  • تطبیق پذیری محدود
  • می تواند یک هزینه لوکس باشد

 

توصیه: کیف مشت زن دیواری

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

 

 

کیف های مشت زن ایستاده رایگان

1 کیف پانچ مستقل Dripex 69 "

کیف های ایستاده این مزیت را دارند که بسیار قابل حمل هستند زیرا شما می توانید آنها را در هرجایی که می خواهید قرار دهید. آنها بر روی یک پایه سنگین قرار گرفته اند اما شما هنوز قادر نیستید که آنها را با بسیاری از انواع دیگر کیسه های مشت بزنید.

آنها می توانند یک روش آموزش عالی ارائه دهند اما پاسخ بسیار متفاوتی نسبت به کیسه سنگین دارند. آنها برای تمرین ضربات و همچنین مشت عالی هستند و برای کسانی که فضای محدودی دارند ایده آل هستند.

نوع پانچ: عکسهای مستقیم ، ضربه های مضراب ، قلاب ها

بهبود می بخشد: تکنیک ، استقامت

طرفداران

  • طراحی همه کاره
  • قابلیت حمل بالا
  • ایده آل برای فضای محدود

منفی ها

  • نه برای مشت های قدرت
  • پاسخگویی محدود

پیشنهاد: کیسه سنگین مستقل Dripex 180lb

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

 

 

 

BOB - کیف مخالف بدن - ساختگی پانچ

کیسه مشت زن BOB

مانند کیسه های مستقل ، اینها به چیزی ثابت نمی شوند اما به جای یک کیسه استوانه ای ، شکل بدن انسان را می گیرد. این می تواند برای بهبود دقت مشت زدن شما خوب باشد زیرا می توانید لکه های خاصی را بر روی ساختگی برای ضربه زدن انتخاب کنید.

همانند کیف مستقل ، از نظر قابلیت پاسخگویی و قدرت مشت زدن نیز محدودیت هایی دارد. برای کسانی که فضای محدودی در خانه دارند ، این می تواند یک سازش درخشان باشد و برای انواع دیگر ورزش های رزمی ایده آل باشد.

نوع پانچ: انواع مختلف (قدرت محدود)

بهبود می یابد: دقت مشت ، تکنیک ، استقامت

طرفداران

  • قابل حمل بودن
  • ایده آل برای فضاهای جمع و جور
  • انتخاب پانچ همه کاره

منفی ها

  • نه برای آموزش قدرت
  • پاسخگویی محدود

توصیه: ساختگی ساخت مستقل کیف ضد حباب بدن Century BOB

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

 

 

کیف دو گوشه - بدن و سر

کیف پانچ دو زاویه

کیف دو گوشه کیسه ای سنگین است که دارای قسمت میانی بسیار نازک تری است که به نوعی شبیه شکل ساعت شنی است. از آنجا که به طور مبهم نمایانگر یک شکل انسانی است ، به شما فرصت کار از بدن تا سر را می دهد.

گرچه از نظر تئوری عالی به نظر می رسد ، اما به نظر بسیاری از افراد ضربه زدن به قسمت خمیده کیف کمی ناجور است زیرا می تواند به طور غیر طبیعی مچ دست شما را بچرخاند. دیگران برای دقتی که به شما کمک می کند ارزش قائل هستند.

نوع پانچ: همه انواع ، از جمله قسمتهای بالای صفحه

بهبود می یابد: دقت مشت ، انتخاب شات ، استقامت

طرفداران

  • می تواند قسمت های بزرگ را آموزش دهد
  • گزینه سنگین
  • حداقل نوسان

منفی ها

  • بدون آموزش حرکتی
  • منحنی های ناجور

توصیه: کیف پانچ بدن زاویه دار RDX

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

 

 

ذرت کیسه ای - مشت های لغزنده

کیسه ذرت Ringsize

شما می توانید این کیسه های ذرت را به عنوان نسخه سنگین توپ اسپید با زنجیر بلندتر مشاهده کنید. آنها برای چرخش ساخته شده اند و به شما کمک می کنند تا هنگامی که کیسه را به سمت عقب برمی دارید ، لغزش را بر روی حرکت سر خود انجام دهید. این همچنین به شما امکان می دهد روی حرکت پاها کار کنید.

وزن و اندازه آنها نیز آنها را به گزینه مناسبی برای تمرین های بزرگ تبدیل می کند. آنها برای کار روی دفاع شما ایده آل هستند و همچنین می توانند بسیار خسته کننده باشند ، به شما این امکان را می دهند که بر روی استقامت خود کار کنید.

نوع پانچ: ضربات شلیک ، شلیک مستقیم ، شانه های رویی

بهبود می بخشد: حرکت ، دفاع ، زمان بندی ، استقامت

طرفداران

  • اصول شما کار می کند
  • تمرین فنی بیشتر
  • طراحی همه کاره

منفی ها

  • فضای بزرگ مورد نیاز است
  • نه برای آموزش قدرت

پیشنهاد: کیف سرعت بوکس اسلیپ توپ ذرت Ringside

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

 

 

 

کیف ذرت بزرگ

کیسه های بزرگ ذرت را عنوان کنید

این بزرگتر ، سنگین تر و کمتر از کیسه ذرت است که ما به آن نگاه کردیم. با این کار می توانید قدرت بیشتری به عکس های خود اضافه کنید در حالی که این مزیت ها را دارید که می توانید روی حرکت خود کار کنید.

ذرت پاسخ منحصر به فردتری می دهد که بیش از یک کیسه معمولی چرخش خواهد داشت ، به همین دلیل ، آنها هنوز برای کار در عکسهای قدرت ساخته نشده اند. به جای حرکت سریع سر ، کیسه ذرت بزرگ برای حرکت پا مناسب است ، زاویه ایجاد می کند و از چرخاندن کیسه به سمت شما جلوگیری می کند.

نوع پانچ: انواع مختلف (عکسهای سبک)

بهبود می یابد: حرکت پا ، رفلکس ، استقامت

طرفداران

  • راحت روی دستان
  • به تکنیک دفاعی کمک می کند
  • یک تمرین عالی می دهد

منفی ها

  • نه برای شلیک قدرت
  • نیاز به پاکسازی بالا دارد

پیشنهاد: عنوان بوکس کیسه ذرت پرنعمت

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

 

 

 

کیسه های آبی

کیسه آب

اینها در اصل کیسه های گلوله ای هستند که کاملاً متفاوت هستند. با مسائل دستی مبارزه می کنید؟ خوب ، کیسه های پر از آب بر روی مفاصل شما بسیار آسان است و به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد درد مچ دست و دست ، با مشت مشت بزنید.

آنها برای کار در زمان بندی شما عالی هستند و در عین حال به شما امکان می دهند در یک مشت گسترده کار کنید. آیا نگران شکستن یکی و پاشیدن آب در همه جا هستید؟ خوب اگر لوئیز اورتیز نتواند یکی را بشکند ، پس می دانید که در امان خواهید بود.

نوع پانچ: انواع

بهبود می بخشد: رفلکس ، حرکت

طرفداران

  • درد دست را کاهش می دهد
  • عالی برای حرکت است
  • آسان برای تنظیم ارتفاع

منفی ها

  • پاسخگویی محدود
  • نه برای آموزش قدرت

توصیه: کیف آموزشی Aqua

بررسی های بیشتر را بررسی کنید و بهترین قیمت را در اینجا دریافت کنید:

 

 

 

چه چیزی را باید در کیسه پانچ جستجو کرد

Art Of War Slider

مواد

 

چرم

کیف چرم پانچ

چرم به عنوان بهترین ماده برای کیسه مشت زدن دیده می شود اما همچنین گرانترین است. منگنه زدن راحت ترین است در حالی که توانایی مقابله با مجازات شدیدی را که در پی خواهد داشت زیرا چرم خوب پاره نخواهد شد همچنین برای بسیاری از افراد به نظر بهترین و بوی عالی می رسد.

اگر بودجه خوبی دارید ، چرم راهی برای ادامه کار خواهد بود. چند گزینه عالی دیگر نیز وجود دارد که جایگزین خوبی هستند.

 

چرم مصنوعی

به نظر می رسد چرم ، احساس چرم است اما گران نیست. ماندگاری طولانی مدت چرم واقعی یا کاملاً یکسان ندارد اما یک جایگزین عالی می سازد. این متداول ترین ماده ای است که به دلیل تعادل بین کیفیت و قیمت مشاهده خواهید کرد.

 

بوم

بوم یک ماده ارزان است و بنابراین می تواند به شما امکان تهیه کیسه های مشت زنی بسیار ارزان را بدهد. آیا آنها ارزش آن را دارند؟ خیر ، اگر برای پول تلاش می کنید ، این ممکن است برای توجیه این انتخاب کافی باشد اما به هیچ وجه احساس خوبی ندارد. برای گزینه بودجه ، چرم مصنوعی را انتخاب کنید.

 

پلاستیک

از پلاستیک فقط در کیسه های مخصوص مانند کیسه های آبی که قبلاً بررسی کردیم استفاده می شود. برای آن دسته از کیف ها ، می تواند کاملاً کارآمد باشد. برای مثال برای یک کیف سنگین ، آنقدرها هم عالی نیستند. بهترین ایده این است که کیسه های پلاستیکی مشت زدن را فقط در صورتی تهیه کنید که یکی از آن انواع خاص باشد.

 

چه کیسه ای برای مشت زدن نیاز دارم؟

کیف سنگین

شما باید یک کیسه مشت بزنید که متناسب با اندازه و قدرت شما باشد. اگر کیسه مشتی خیلی کوچک داشته باشید ، در صورت برخورد شدید با آن به شدت چرخش می کند. اگر یکی از آنها خیلی بزرگ است ، برای کار بر روی روش شما مناسب نخواهد بود. این نمودارهای اندازه Everlast بسیار مفید هستند.

راهنمای اندازه کیسه های سنگین

اکثر کیف ها دارای اندازه نسبتاً استانداردی هستند که بیشتر نیازهای شما برای انواع مشت و لگن را تأمین می کند. همچنین باید در نظر بگیرید که کیسه مشت زدن را در کجا قرار می دهید. در همه خانه ها و گاراژها فضای لازم برای انواع کیسه های مشت زدن وجود نخواهد داشت.

 

قد

هنگامی که به کیف هایی که روی سقف نصب می شوند نگاه می کنید ، باید ببینید که طول آنها چقدر است و همچنین طول زنجیر را ببینید تا آیا برای نیازهای شما مناسب است. بعضی از کیف ها در صورت نیاز از یک سطح قابل تنظیم هستند.

اگر نمی توانید قد مناسب خود را بدست آورید ، لازم است که انواع دیگر کیسه های مشت مانند مدل های ایستاده یا دیواری را نیز در نظر بگیرید. شما باید اطمینان حاصل کنید که کیف در ارتفاع مشت و راحت است.

 

وزن

همانطور که یک مبارز باید وزن خود را با حریف خود مطابقت دهد ، شما باید مطمئن شوید که کیف مناسبی برای خود دارید. شما می توانید کیسه های مشت زدن را در طیف گسترده ای از اندازه های مختلف تهیه کنید و اگرچه هیچ قانون مشخصی در این مورد وجود ندارد ، شما نمی خواهید بیش از حد خود را گسترش دهید.

یک قانون شل که باید از آن پیروی کنید ، انتخاب کیفی است که تقریباً نیمی از وزن شما باشد. شما می خواهید سطح مقاومت درستی داشته باشید و مهم این است که کیسه ای را انتخاب نکنید که پس از مشت کردن آن به شدت چرخانده شود.

 

VS پر نشده پر شده است

وقتی کیسه ای خریداری می کنید ، پر یا پر می شود. بیشتر پر خواهد شد و این راحت ترین راه حل خواهد بود. بسیاری از افراد دوست دارند خودشان کیسه را پر کنند زیرا این امر باعث می شود که آنها از نظر سفتی و همچنین سایر ویژگی ها کنترل بیشتری داشته باشند.

اگر به دنبال خرید یک کیسه پر شده هستید ، لازم است بررسی کنید که آیا می توانید پر کردن را اصلاح کنید یا خیر. روی بعضی از کیسه ها ، شما باید دوخت را جدا کنید اما در بعضی دیگر ، یک زیپ وجود دارد که به شما امکان می دهد پر کردن را اضافه کنید یا از آن جدا کنید.

 

کیسه مشت زدن را با چه چیزهایی باید پر کنید؟

 

منسوجات - اکثر کیسه های مشت زنی با پارچه های قراضه پر می شوند. این اجازه می دهد تا سطح خوبی از استحکام و در عین حال راحت در مفاصل باشد. همچنین خیلی سنگین نیست و باعث می شود کیف بیشتر قابل حمل باشد. منسوجات را می توان با انواع دیگر پر کننده نیز استفاده کرد

شن و ماسه - اگر کیسه ای بسیار سنگین می خواهید استفاده می شود. پر کردن آن آسان است اما برای اطمینان از عدم نشتی لازم است کیسه ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند. اگر می خواهید عکس های قدرت را تمرین کنید یا کیسه ای می خواهید که تاب نخورد ، گزینه مناسبی است.

آب - کیسه های آکوا روی مفاصل راحت هستند و از همیشه قابل اطمینان ترند اما گزینه تخصصی تری هستند.

هوا - هوا را می توان برای کیسه های رفلکس سریع مانند سرعتی استفاده کرد. اینها عالی هستند اما اغلب با گذشت زمان نیاز به تورم دارند.

 

استحکام کیف

 

شما به کیسه ای محکم و محکم نیاز دارید زیرا راه بهتری برای توسعه و کار بر روی قدرت شماست. به شما امکان می دهد پاسخگویی لازم را داشته باشید. در حالی که برای مشت زدن باید دست و مچ شما حالت داشته باشد ، شما نمی خواهید که کیسه سخت محکم شود. اگر فقط به تناسب اندام علاقه دارید ، یک کیف نرم می تواند گزینه خوبی باشد.

 

چقدر باید به دنبال چرخش باشم؟

میزان نوسان شما به نیاز شما بستگی دارد. اگر می خواهید روی تکنیک قدرت و مشت بزنید ، حداقل چرخش لازم است. اگر روی رفلکس و زمان بندی کار می کنید ، بهتر است کیسه ای داشته باشید که کمی دور آن حرکت کند.

 

 

سالات متداول

 

هزینه کیف سنگین چقدر است؟

شما می توانید یک کیف ارزان قیمت را با قیمت کمتر از 50 دلار تحویل بگیرید اما محدوده صدها دلار دیگر است. بودجه یک مدل نخبه برای همه فراهم نیست اما شما می خواهید مطمئن شوید که این مدل هنوز کیفیت کافی برای نیازهای شما را دارد.

 

چگونه کیسه سنگین سوار شویم؟

به چند روش می توانید کیسه ای سنگین آویزان کنید . حتماً می دانید که آیا پشتیبانی از آویز کردن کیسه سنگین را دارید یا نه. این ویدیوی YouTube راهنمای خوبی در مورد نحوه آویزان کردن آن است.

چگونه می توان کیسه بوکسینگ وزنی را بدست آورد؟

در حالی که قانون خاصی در این مورد وجود ندارد ، اما قانون کلی این است که کیسه مشت بزنید که نیمی از وزن شما باشد.

 

آیا باید کیسه مشت زدن 70 یا 100 پوند تهیه کنم؟

همانطور که گفته شد ، این به طور کلی بر اساس وزن شما است. ضمن اینکه باید در نظر داشته باشید کیست را قرار داده اید و چه وزنی دارد ، نباید بیش از حد خود را کش دهید.

 

آیا کیسه مشت زدن 40 پوند خیلی سبک است؟

اگر در مورد کیف آویز صحبت می کنید ، احتمالاً این کیف ها برای کاربران کوچکتر و هیترهای سبک تر بهتر خواهد بود. کیسه ای که این وزن برای اکثر کاربران کاملاً وحشیانه می چرخد.

 

آیا می توانید به یک کیف سنگین بدون دستکش ضربه بزنید؟

بدون دستکش ، در معرض آسیب ، بریدگی و سوختگی قرار دارید. این کار باید با احتیاط انجام شود اما به خصوص برای مبتدیان ، از دستکش یا حداقل دستمال استفاده کنید.

 

آیا می توانید دست خود را بر روی کیسه مشت بزنید؟

آره. با دستانی که آموزش ندیده اید و یک مشت خارج از مرکز می توانید این اتفاق را روی کیسه های سنگین بیاندازید. اطمینان حاصل کنید که از خود محافظت می کنید و با روش صحیح به کیسه ضربه می زنید .

 

چه کیسه ای با سرعت باید تهیه کنم؟

اگر کار خود را شروع می کنید ، هرچه بزرگتر بهتر باشید. با پیشرفت مهارت های خود می توانید به سراغ یک کیف زیرک و کوچکتر بروید.

 

آیا می توانم کیسه مشت خود را با شن پر کنم؟

همه کیسه ها قادر به تحمل وزن اضافی نیستند و همچنین باید به خوبی بخیه زده شوند تا هیچ شن و ماسه ای نریزد. قبل از انجام این کار باید کتابچه راهنمای خود را بررسی کنید.

 

آیا می توانید کیسه مشت زدن را از آب پر کنید؟

به احتمال زیاد نه کیسه های آکوا مثانه داخلی دارند که کیسه های معمولی ندارند.

 

چگونه می توانم کیسه بوکس خود را سنگین تر کنم؟

شن و ماسه ماده پر کننده مناسب برای وزن اضافه شده است اما این کار باید با احتیاط انجام شود. خاک اره همچنین ماده خوبی برای استفاده است.

 

آیا کیف های پانچ ایستاده آزاد فایده ای دارند؟

آنها برای فضاهای محدود و آموزش تناسب اندام عالی هستند. آنها محدودیت های خود را دارند اما می توانند راه حل خوبی برای بسیاری از افراد باشند.

 

چگونه می توانم کیف مشت مشت ایستاده خود را از حرکت بازدارم؟

اگر کیف شما به زمین می لغزد ، پس چیزی را مانند زیرانداز لاستیکی در زیر قرار دهید. اگر کیف واقعی بیش از حد حرکت می کند ، نگاه کنید که آن را با مواد متراکم تری پر کنید.

 

نتیجه

همانطور که دیدیم ، طیف گسترده ای از کیف های مختلف در دسترس است و مهم است که بدانید کدام یک برای نیازهای شما مناسب تر است. شما نمی خواهید عجله کنید و کیسه مشت بزنید و بهتر است اگر شک دارید به این صفحه مراجعه کنید.

اگر تازه وارد بوکس می شوید ، کیسه سنگین معمولاً بهترین مکان برای شروع است. کیف های عالی دیگری نیز وجود دارد که می توانید به آنها اضافه کنید تا بتوانید روی اصول مختلف بوکس کار کنید. بعد از مدتی ، تا زمانی که سالن بدن سازی کامل نداشته باشید ، می توانید به مجموعه کیف های مشت زن خود اضافه کنید .

 

به اطلاعات بیشتری در مورد بسته بندی کیف ها نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید

ما می دانیم که خرید کیسه های مشت ، و به طور کلی تجهیزات مبارزه ، می تواند یک کار سخت باشد. با داشتن گزینه های زیادی برای وزن کشی ، باید کمی وقت و تلاش صرف کنید تا یک کیسه مشت بزنید که کاملا مناسب شما یا مشتریانتان است. اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام یک برای شما بهترین است ، تیم اینجا در Ringside همیشه در دسترس است تا به شما مشاوره تک به تک ارائه دهد. اگر به اطلاعات بیشتر یا توصیه های محصول نیاز دارید امروز با ما تماس بگیرید . و اگر می خواهید اطلاعات عالی بیشتری از Ringside کسب کنید یا در مورد آخرین معاملات ما به روز باشید ، برای خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.