شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

از کجا چوب ماهیگیری بخریم؟

آموزش قانون جذب کائنات

از کجا چوب ماهیگیری بخریم؟

۹۷۹ بازديد

کاملترین راهنمای خرید چوب ماهیگیری

از هرکسی مهمترین چیزها را برای راهنمای خرید چوب ماهیگیری بپرسید و جواب یکسان باشد ، یک میله ماهیگیری خوب و صبر و حوصله. یک چوب ماهیگیری یا میله ماهیگیری ، در اصطلاح عامیانه ، یک میله بلند و انعطاف پذیر است که در انتهای آن یک قلاب قرار دارد تا یک طعمه را برای جاذب ماهی ها و صید آنها تراریخته کند. گرچه آسان توضیح داده می شود ، اما میله های مدرن ماهیگیری تجهیزات پیچیده ای با فناوری مناسب برای تسهیل تجربه شما هستند. در Decathlon ما با طراحی میله های ماهیگیری که نه تنها نیازهای شما را برآورده می کنند بلکه از هر لحاظ بیش از انتظارات شما هستند ، نیازهای شما را بصورت سرتاسری برآورده می کنیم. هم اکنون ، از Decathlon ،  راهنمای خرید چوب ماهیگیری بهترین لوازم ماهیگیری در کلاس و تجهیزات ماهیگیری را بخرید!
چگونه میله ماهیگیری مناسب بخریم؟
طول: کلید خرید میله مناسب با درک اینکه از کجا ماهیگیری می کنید و برای چه ماهیگیری شروع می شود. طول میله های ماهیگیری از نوک تا انتهای باسن اندازه گیری می شود و طول آن معمولاً از 4 تا 14 فوت است.
اگر مسافت بیشتری را می ریزید ، میله های بزرگتر توصیه می شود و قابلیت جداسازی آنها به چند قطعه ، حمل و نقل آسان را بیشتر می کند. آنها همچنین در ماهیگیری با مگس و برای طعمه های سنگین تر استفاده می شوند.
میله های کوتاهتر مسافت کمتری را ایجاد می کنند و معمولاً برای طعمه های سبک استفاده می شوند. میله های کوتاهتر همچنین به شما امکان می دهد هنگام جنگ با یک ماهی بهتر دستکاری کنید.
عمل: نقطه روی میله که خم می شود ، عمل میله است. این اندازه گیری می تواند  راهنمای خرید چوب ماهیگیری از Ultra Light تا حد سنگین باشد. هرچه این عمل سبک تر باشد ، هرچه به لب میله نزدیک شده و سنگین تر شود ، به انتهای آن نزدیکتر می شود. میله های سنگین برای ماهی های بزرگ مناسب هستند زیرا ستون فقرات نسبت به میله های سبک سبک که برای ماهی های کوچکتر مناسب است سفت و سخت خواهد بود.
وزن و مواد: وزن یک میله به شما می گوید که چقدر وزن می تواند تحمل کند. یا با توجه به وزن طعمه ای که برای ریختن طراحی شده است یا تست پوند اندازه گیری می شود.
به طور معمول ، میله های ماهیگیری از گرافیت ، فایبرگلاس یا ترکیبی از هر دو ماده بسته به عملکرد و نوع ماهیگیری که می خواهید استفاده کنید ، ساخته می شوند.
میله های گرافیت سبک و سفت هستند ، اما بسیار شکننده تر از میله های فایبرگلاس هستند و معمولاً گرانتر از میله های فایبرگلاس هستند.
میله های فایبرگلاس سنگین تر اما انعطاف پذیرتر از میله های گرافیت هستند.  راهنمای خرید چوب ماهیگیری شکستن آنها بسیار دشوار است و همچنین در هنگام انتخاب ماده میله ای معمولاً گزینه کم هزینه تری هستند.
قرقره: قرقره ها در حال چرخش یا ریخته گری هستند و با نیازهای مختلفی که برآورده می کند مطابقت دارند. برای مبتدیان ، یک حلقه سنجاق ایده آل است. اگرچه کنترل کمتری را فراهم می کند ، اما معمولاً میزان موفقیت برای خرید چوب ماهیگیری اینجا کلیک کنید. بیشتری را تضمین می کند. آنها تمایل دارند با طعمه های سبک تر و طعمه ها بهتر کار کنند و کمتر درگیر می شوند.
یک حلقه ریخته گری برای کاربران با تجربه تر است که اجازه می دهد درجه کنترل بیشتری داشته باشند و به هدف گیری دقیق هنگام ریخته گری کمک می کند. برای طعمه های مصنوعی که طبیعت آنها سنگین تر است ، مناسب هستند.
برای خرید میله ماهیگیری و کیت ماهیگیری خود از طیف  راهنمای خرید چوب ماهیگیری وسیعی از انتخاب امروز ، به نزدیکترین فروشگاه Decathlon خود بروید یا به وب سایت ما مراجعه کنید! 

Angler-تایید شده:  راهنمای خرید چوب ماهیگیری

بیاموزید که چگونه طول ، عملکرد ، قدرت و مواد مناسب برای میله ماهیگیری خود را انتخاب کنید تا شما را به ماهی تروفی بعدی نزدیک کند.

ماهیگیری موفق همیشه ساده نیست. شما با تعادل کامل صبر ، مهارت و دانش به شرایط مناسب نیاز دارید. کمی شانس نیز هرگز صدمه ای نمی زند. اگرچه نمی توانید ماهی را گاز بگیرید. برای به دست آوردن وسیله بزرگ باید تجهیزات و وسایل مناسبی داشته باشید.

یکی از حیاتی ترین (و بارزترین) قطعات موجود در لیست تجهیزات هر ماهیگیر ، میله ماهیگیری آنها است. این تیرها به ماهیگیران کمک می کنند تا طعمه ها و طعمه های خود را با دقت ، قدرت و مسافت در آب جستجو کنند و در انتهای خط خود به دنبال بخت و اقبال باشند. هر میله ای یکسان ساخته نشده است ، و میله های خاصی می توانند برای برخی از ماهیگیران بهتر باشند.  راهنمای خرید چوب ماهیگیری با استفاده از این نکات و نکات ، می توانید در انتخاب میله ماهیگیری مناسب برای روز خود روی آب قدم بگذارید.

قطعات ماهیگیری ROD

قبل از اینکه تعیین کنید کدام طول و سبک را می خواهید ، باید اجزای مختلف عصای ماهیگیری خود را بشناسید. این قطعات عموماً جهانی هستند و فقط به انداز changes سبک میله ماهیگیری تغییرات کمی دارند.

 

رسیدگی

از پایین میله ماهیگیری خود شروع کنید ، دسته به طور طبیعی جایی است که شما میله را نگه دارید. دستگیره ها معمولاً از چوب پنبه یا کف EVA برای گرفتن راحت و بادوام ساخته می شوند و طول آنها متفاوت است. به طور معمول ، دسته های طولانی تر برای ریخته گری طولانی تر بهتر هستند زیرا برای بار بیشتر می توانید هر دو دست را درگیر کنید. دستگیره های کوتاه تر می توانند  راهنمای خرید چوب ماهیگیری به ماهیگیرانی که به دنبال ساخت قالب های کوتاه تر ، بازیگران با یک دست یا حتی مهارت در روش ریخته گری رول هستند ، کمک کنند. ماهیگیران همچنین می توانند به دنبال شکاف گرفتن ، محبوب ماهیگیران باس یا دسته های تپانچه باشند که می تواند به کاهش وزن کلی میله برای بازیگران کوتاهتر با طعمه های سبک تر کمک کند.

 
صندلی چرخشی

با حرکت دورتر به سمت بالا میله ، صندلی قرقره را پیدا خواهید کرد. این ناحیه ای است که می توانید با کشیدن پایه حلقه به یقه ها ، حلقه های خود را سفت و محکم کنید و آنها را به سمت پایین محکم کنید  راهنمای خرید چوب ماهیگیری تا هرگونه بازی یا تکان خوردن از تنظیمات حذف شود. حتماً در مورد چگونگی انتخاب یک حلقه ماهیگیری تحقیق کنید تا تنظیمات ماهیگیری شما از بالا به پایین محکم باشد.

دفترچه راهنما

قسمت اصلی شاخه میله ماهیگیری شما را خالی می نامند. در امتداد خالی ، راهنماهایی وجود دارد که قطعات دایره ای ای هستند که برای کنترل بیشتر ، رشته ماهیگیری شما از آن رد می شود. راهنماها از مواد پلاستیکی ، فلزی یا سرامیکی ساخته می شوند و در سیم پیچ های میله متصل می شوند. راهنماهای یک میله ماهیگیری در بالای (رو به آسمان) روی میله های سبک ریخته گری قرار دارند. راهنماها در پایین (رو به زمین) روی میله هایی به سبک چرخش قرار دارند. راهنمای نهایی در توالی میله شما نوک است  راهنمای خرید چوب ماهیگیری که نازک ترین و انعطاف پذیرترین قسمت میله است.

فراوردها

اگر میله شما جمع شود ، دو فرول خواهید داشت: یک نر و یک ماده. این مکانی است که میله شما برای استفاده مناسب گرد هم می آید. هنگام اتصال این دو قطعه ، اطمینان حاصل کنید که راهنماها به صورت خطی قرار گرفته اند ، بنابراین خط شما یک مسیر مستقیم دارد.

چگونه می توان طول ROD را انتخاب کرد

اکنون که تمام قطعات و قطعات اصلی میله ماهیگیری خود را شناختید ، می توانید تعیین کنید که کدام تیر برای سبک ماهیگیری شما مناسب است. طول میله از انتهای دسته شما تا انتهای نوک میله اندازه گیری می شود و می تواند به شدت بر توانایی ریخته گری شما تأثیر بگذارد. به طور کلی ، میله های ماهیگیری کوچکتر مسافت کمتری ایجاد می کنند ، در حالی که میله های ماهیگیری طولانی تر ، مسافت بیشتری را ایجاد می کنند. هر نوع دارای یک هدف است. در شرایطی که به جنگ نزدیک احتیاج است ، ماهیگیران می توانند از یک میله ماهیگیری کوتاهتر بهره مند شوند. طول کمتر نیز می تواند هنگام مبارزه با ماهی کمک کند زیرا خم شدن آنها در مقایسه با سایر گزینه  راهنمای خرید چوب ماهیگیری های طولانی مدت کمتر است. میله های ماهیگیری طولانی تر در توانایی خود برای ایجاد مسافت های طولانی بسیار عالی هستند ، و آنها را برای پوشاندن آب بیشتر و ماهیگیری در عمق عالی می کند.

طول یک میله ماهیگیری معمولاً از 6-12 فوت است ، بنابراین برای انتخاب اندازه گیری نیاز خود ، نوع ماهیگیری را که قصد دارید انجام دهید ، گونه هایی که دنبال آن هستید و محیط ماهیگیری خود را در نظر بگیرید. طول مناسب برای ماهیگیران مبتدی معمولاً حدود 7 فوت است. این اندازه می تواند به آماتورها این امکان را بدهد تا با مهارت های خود در تجربه ، مهارت های خود را در حد مطلوبی از فاصله و دقت ریخته گری داشته باشند.

انواع مواد ROD

میله های ماهیگیری را می توان از گرافیت یا فایبرگلاس ساخت. به طور معمول ، میله های گرافیت به دلیل سختی و قدرت جنگی ، توسط زاویه دارهای پیشرفته ترجیح داده می شوند. حساسیت آنها می تواند برداشتن لقمه ها را بسیار آسان کند. با این حال توجه داشته باشید که گرافیت می تواند شکننده تر از سایر گزینه ها باشد.

فایبرگلاس گزینه صحیح تری برای ماهیگیران است ، اما قدرت اضافه شده باعث اضافه شدن وزن می شود. ماهیگیران مبتدی به دلیل دوام و نگهداری محدود می توانند از میله های فایبرگلاس بهره مند شوند. فایبرگلاس همچنین یک گزینه محبوب در میان ماهیگیران است که به دنبال گونه های بزرگتر و پرخاشگرتر مانند ماسکلانژ و پایک می روند.

علاوه بر این ، گزینه های کامپوزیتی وجود دارد که ترکیبی از فایبرگلاس  راهنمای خرید چوب ماهیگیری و گرافیت است. اگر ماهیگیر هستید و از یک میله برای چندین حالت استفاده می کنید ، این ترکیب می تواند سبک شما را تکمیل کند.

سطح مهارت و روشهای ترجیحی ماهیگیری خود را در نظر بگیرید تا به بهترین وجه مشخص کنید که کدام ماده می تواند سرمایه ای برای تواناییهای ماهیگیری شما باشد.

قدرت ، عملکرد و تفاوت بین این دو

قدرت و عمل به همان اندازه که با فیلمهای پرطرفدار تابستانی بعدی ارتباط دارد نیز با میله های ماهیگیری ارتباط دارد. در حالی که قدرت و عمل مشابه هستند ، داشتن اطمینان از ترکیب مناسب این دو برای اطمینان از عملکرد صحیح طعمه و فریبندگی در آب ضروری است.

نیرو مقدار نیرویی است که برای خم شدن میله ماهیگیری لازم است. این دسته از فوق سبک به فوق سنگین طبقه بندی می شود ، میله های فوق سبک برای گونه های کوچکتر مانند ماهی قزل آلا یا ماهی تابه و فوق العاده سنگین که در تورهای ماهیگیری در اعماق دریا استفاده می شود ، مناسب ترند. از قدرت بعضاً به عنوان وزن میله نیز یاد می شود.

در حالی که قدرت میزان خم شدن یک میله ماهیگیری است ، اما عمل به این صورت تعریف می شود که در جایی که در امتداد خالی است خم اتفاق می افتد. میله های عمل "آهسته" به دسته سازه نزدیک می شوند  راهنمای خرید چوب ماهیگیری ، به این معنی که در این قطب انعطاف پذیری و شلاق بیشتری وجود دارد ، در حالی که میله های عمل "سریع" سفت تر هستند ، فقط در یک سوم بالای خالی خم می شوند. میله های سریع برای پرتاب طعمه های سنگین تر یا در اطراف پوششی سنگین که ماهیگیران باید گیاهان خود را بیرون بیاورند عالی هستند. میله های آهسته برای طعمه های سبک تر و طعمه های کندتر ایده آل هستند. کلاسهای اکشن دیگری نیز در این بین وجود دارد ، مانند میله های اقدام متوسط ​​که بهترین های هر دو جهان را برای یک گزینه همه کاره همه جا ترکیب می کند.

انتخاب نوع ماهیگیری ROD

اکنون که دانستید میله شما می خواهد چه بلندی داشته باشد و در قطب خود به چه میزان نیرو و عمل احتیاج دارید ، آخرین تصمیمی که باید به عنوان ماهیگیر بگیرید باید این باشد که می خواهید از چه میله ای استفاده کنید. میله های ماهیگیری در دو سبک کلی وجود دارد که با توجه به گونه ها و محیط مورد نظر متفاوت است.

ریخته گری میله ها

میله های ریخته گری با راهنماهای بالای جای خالی طراحی شده و به ماهیگیران این امکان را می دهد تا با دقت و دقت بیشتری بازیگران خود را قرار دهند. آنها می توانند در هر دو آمده baitcasting یا spincasting مدل برای مطابقت با هر دو نوع از حلقه. یکی از تفاوتهای عمده بین میله های طعمه گذاری با میله های چرخش ، اندازه راهنما نزدیک به صندلی قرقره است. از آنجا که خط ماهیگیری به روش دیگری از قرقره های طعمه زنی جدا می شود ، اندازه راهنما برای جا دادن بهتر مسیر کوچکتر خواهد بود. میله های چرخشی نیز  راهنمای خرید چوب ماهیگیری وجود دارد که یک گزینه بسیار سنگین تر به سبک ریخته گری است که در ماهیگیری در اعماق دریا برای گونه های بسیار بزرگ مانند ماهی تن و مارلین استفاده می شود. اینها معمولاً فقط درصورت هدف قرار دادن این ماهیهای بزرگتر بازی بهتر است.

میله های چرخشی 

میله های چرخشی معمولاً کوچکتر و سبک تر از نمونه های ریخته گری خود هستند و برای قرار دادن حلقه های چرخشی در نظر گرفته شده اند. در حالی که راهنماهای یک میله ریخته گری در قسمت بالای خالی تنظیم شده اند ، میله های چرخشی دارای راهنماهای پایین هستند. این گزینه برای ماهیگیران ، به ویژه برای افراد مبتدی و کسانی که به دنبال یک میله فوق سبک هستند ، یک گزینه راحت و آسان برای استفاده است. همچنین گزینه های آب شور به نام میله های موج سواری وجود دارد که مدل های سنگین تر و طولانی تری برای نگهداری غرق سنگین و طعمه های بزرگتر طراحی شده اند. میله های موج سواری برای گچ های بلند ساخته شده اند تا ماهیگیران آب شور بتوانند  راهنمای خرید چوب ماهیگیری طعمه خود را از ساحل ، اسکله یا سنگها عبور دهند.

داشتن میله ماهیگیری مناسب برای ماجراجویی ماهیگیری بعدی شما می تواند به شما کمک کند تا از بازیگران خود بیشترین بهره را ببرید. این نکات حرفه ای را دنبال کنید تا مطمئن شوید میله شما از طول ، مواد و سبک مناسبی برخوردار است تا به شما کمک کند تا در صید شایسته ای جایزه بگیرید.

آیا می خواهید مشخصات ماهیگیری خود را با یک تکنیک تازه کشف شده گسترش دهید؟ ماهیگیری مگس را امتحان کنید و بدانید که چطور میله ماهیگیری را انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.