جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اسباب بازی های پر فروش دخترانه سال 2021

۹۵۹ بازديد

عضویت / ورود به سیستم
سردبیران CNET محصولات و خدماتی را که درباره آنها می نویسیم انتخاب می کنند. وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

اسباب بازی های برتر برای کودکان در سال 2021

این ها بهترین و داغ ترین اسباب بازی هایی هستند که بچه ها در این فصل تعطیلات وسواس می کنند.

 
لیندزی هانتر لوپز
29 دسامبر 2020 ساعت 2:38 بعدازظهر PT
 
  • کودک یودا مخمل خواب دار
    چیز جالب ستارگان جنگ ستارگان
    مشاهده در آمازون
  • LOL سورپرایز! کلوپ هاوس
    یک خانه عروسک برای دهه 2020
    مشاهده در آمازون
  • دوچرخه Schwinn Krate EVO
    اولین دوچرخه عالی برای بچه ها
    به لوازم ورزشی دیک مراجعه کنید
  • بالون سگ را له کنید
    یک سگ رباتیک تعاملی که کلاهبرداری می کند
    به والمارت مراجعه کنید
  • Vtech KidiZoom سازنده بادامک
    دوربینی برای محتواسازان کوچک
    به والمارت مراجعه کنید

  • مجموعه جدید بهترین اسباب بازی های دخترانه جنگ ستارگان لگو
    به والمارت مراجعه کنید
  • اتومبیل ورزشی American Girl RC
    ماشین عروسکی نهایی
    به دختر آمریکایی مراجعه کنید
  • کامیون جعبه گشایی حیوانات
    برای بچه هایی که دوست دارند با جعبه بازی کنند
    به والمارت مراجعه کنید
  • مجموعه های Blume Rainbow Sparkle Surprise
    یک عروسک را از یک گلدان رشد دهید
    به والمارت مراجعه کنید
  • نینتندو سوییچ
    کنسول بازی بهترین اسباب بازی های دخترانه کودک پسند که در واقع موجود است
    مشاهده در آمازون
  • Calico Critters Family Campervan
    کمپر مخلوق ناز
    به نمایشنامه همیشگی Epoch مراجعه کنید
  • Kid Made Modern Ultimate Craft Kit
    یک گزینه هدیه دادن بدون صفحه برای بچه ها
    در Kohls رجوع کنید
  • کمد خواب باربی
    کمد مخصوص عروسک های مد
    به هدف مراجعه کنید
  • کارگاه جادویی Osmo Math Wizards
    بازی ریاضی جادویی
    مشاهده در آمازون
  • ژوراسیک جهانی حماسه Roarin 'Tyrannosaurus Rex
    دایناسورها هنوز هم می توانند روی زمین راه بروند
    مشاهده در آمازون
  • ساعت هوشمند ربات Tobi
    ساعت هوشمند ایمن
    مشاهده در آمازون
  • عروسک عزیزم بهترین اسباب بازی های دخترانه گریه شب بخیر Coney تعاملی
    کودک قبل از خواب
    به والمارت مراجعه کنید
  • PJ Masks در حال تبدیل HQ موبایل است
    حرکت کنید ، ربات های خودکار ...
    مشاهده در آمازون
    بازی ماجراجویی کروز جنگلی دیزنی
    یک تکه بازی رومیزی از سرگرمی دیزنی
  • مشاهده در آمازون
  • حیوانات خانگی زنده Fifi تنبل نخ دندان
    یک شریک رقص رباتیک
    به والمارت مراجعه کنید
  • Playmobil Scooby-Doo! ماشین رمز و راز
    گفتی ggg-ghosts؟
    به والمارت مراجعه کنید
  • حیوانات خانگی بهترین اسباب بازی های دخترانه در حال حاضر توله سگ فانتزی
    توله سگ سورپرایز
    مشاهده در آمازون
  • کیت یوگای کودکان صلح آمیز Lakeshore
    یوگا برای بچه ها
    به Lakeshore Learning مراجعه کنید
  • آگهی های کریستال Hatchimals Pixies
    پرواز pixies
    به هدف مراجعه کنید
  • Batman راه اندازی و دفاع از RC Batmobile
    RC Batmobile
    به والمارت مراجعه کنید
  • لباس پری دریایی Hijinks
    باور کردن فقط برای هالووین نیست
    به Merci Milo مراجعه کنید
نمایش بیشتر (21 مورد)
 

The بیماری همه گیر است برای مشاهده بهترین اسباب بازی های دخترانه در سایت مشاور کالا اینجا کلیک کنید. کودکان دشوار شده است در همه جا، و ما فکر آنها ممکن است یک برنامه ویژه برای مناسبت های خاص را سزاوار است.

اسباب بازی های غافلگیر کننده در حال حاضر داغ هستند و بیشترین مورد پسندها مانند Present Pets و The Animal Truck حتی خود جعبه را باز می کنند. Baby Yoda زیبا همچنان محبوب است و آخرین پاتوق عروسک LOL همچنان در لیست های برتر قرار دارد. سوئیچ نینتندو هنوز هم هدیه بزرگ است که هر کس می خواهد (و در واقع می توانید، بر خلاف ایکس باکس سری X و PS5 ). برای کشف بهترین اسباب بازی های مناسب کودکان - از جمله گزینه های راهنمای هدیه با قیمت 25 دلار یا کمتر ، ادامه مطلب را بخوانید.

بیشتر بخوانید:  بهترین هدیه های STEM برای بچه ها  

هدف

داغترین اسباب بازی لحظه بهترین اسباب بازی های دخترانه ای احتمالاً یک بچه مخمل خواب دار کودک یودا است که از سری بازی های Disney Plus The Mandalorian الهام گرفته شده است. کودک با چشمان درشت و بدن نوازش آماده برای آغوش گرفتن به شما نگاه می کند.

مشاهده در آمازون
آمازون

جدیدترین پاتوق عروسک LOL نسبت به مدلهای قبلی مقرون به صرفه تر است - کلوچه دیسکو زمستانی 250 دلاری را به یاد دارید؟ والدین از این موضوع استقبال خواهند کرد زیرا دختران کوچک مطمئناً این اسباب بازی محبوب را دوست دارند. خانه باشگاه عروسک های LOL با بیش از 40 سورپرایز برای جعبه گشایی از جمله دو عروسک منحصر به فرد ارائه می شود. هنگامی که "کانتینرهای حمل و نقل" کلاب هاوس گسترش می یابد ، عرض کل 3 فوت عرض است. با مهربانی برای ذخیره سازی تا می شود.

مشاهده در آمازون
لوازم ورزشی دیک

Krate EVO از استایل دهه 70 کلاسیک و کیفیت ناهموار برند برخوردار است. چرخ های متحرک متحرک ، آن را به دوچرخه ای عالی برای کودکان 3 تا 5 ساله تبدیل کرده است. در رنگ های قرمز ، آبی ، صورتی و سیاه موجود است.

به لوازم ورزشی دیک مراجعه کنید
والمارت

Squeakee the Balloon Dog یک بهترین اسباب بازی های دخترانه اسباب بازی تعاملی است که کلاهبرداری می کند. اسکیکی را می توان با رفتار خود آموزش داد و از جمله ترفندهای دیگر می تواند با سنجاق تخلیه کند و با پمپ باد کند. اما ما حدس می زنیم بچه ها بیشتر با گوزهای او سرگرم شوند.

به والمارت مراجعه کنید
والمارت

اگر فرزندی دارید که می گوید "یادتان باشد لایک کنید و مشترک شوید!" شرط می بندیم که آنها دوست دارند با محتوای سازنده KidiZoom سازنده محتوای دیجیتال باشند. این شامل یک صفحه سبز و 20 پس زمینه مختلف برای ساخت فیلم های خلاقانه است. همچنین یک سه پایه ، میکروفون و جلوه های ویژه از طریق ویژگی های ویرایش روی صفحه به راحتی قابل اضافه هستند. یک کابل USB برای بارگذاری و یک اسلات کارت microSD (کارت موجود نیست) برای افزایش فضای ذخیره سازی وجود دارد.

به والمارت مراجعه کنید
والمارت

دو چیز وجود دارد که بچه ها برای بهترین اسباب بازی های دخترانه همیشه به آن علاقه دارند: لگو و جنگ ستارگان. این مجموعه جدید دوئل نهایی بازی Return of the Jedi را به تصویر می کشد و ناامید کننده نیست. از میان 775 قطعه ، 5 تصویر کوچک (لوک و دارت ویدر در آنجا حضور دارند) وجود دارد و مجموعه دارای یک تخت دوار ، شافت راکتور و پله ها و پل در حال فروپاشی است. اگر برچسب 89 دلاری این مجموعه شما را ناخوشایند می کند ، این جنگنده 25 دلاری A-Wing جایگزین مقرون به صرفه تری است.

به والمارت مراجعه کنید
دختر آمریکایی

یک ماشین کنترل از راه دور جدید در جهان Girl American وجود دارد و آن صورتی و طلایی است. این کودک که نهایت تجربه رانندگی را برای عروسک های 18 اینچی دارد ، می تواند با برچسب های پلاک سفارشی شود و دارای لهجه های لوکس است. جزئیات واقعی مانند یک شاخ ، جفت چمدان و چراغهای جلو کار می کنند و حتی می توانند برعکس بهترین اسباب بازی های دخترانه حرکت کنند. صورتی یا قرمز ، متعصب عروسک کوچک شما مطمئنا عاشق این هدیه است.

به دختر آمریکایی مراجعه کنید
هدف

سرانجام - یک اسباب بازی جعبه گشایی کامیون! بچه ها عنصر غافلگیرانه جعبه گشودن یک کامیون هیولا را دوست دارند. و این هیچ جعبه گشایی نیست. کل تجربه تعاملی است ، از باز کردن جعبه جعبه با یک کلید موجود تا "خشمگین" کردن کامیون برای اینکه آن را از جعبه خارج کند. با بیرون آمدن ، ویژگی های کامیون سرگرم کننده است: چنگال جمع شده ، صدا ، چراغ و موارد دیگر.

به والمارت مراجعه کنید
هدف

عروسک های Blume یک اسباب بازی کوچک محبوب هستند - گلدان های گل آنها را آبیاری کنید و یک دختر مو بزرگ "رشد" می کند. هرکدام تعجب آور هستند و به لذت اضافه می کنند. مجموعه جدید Rainbow Sparkle Surprise دارای سه عروسک است (از 10 امکان نسخه محدود) که بچه ها می توانند با یک ابر موجود آبیاری کنند. فکر می کنیم این هدیه بزرگ باشد.

به والمارت مراجعه کنید
آمازون
 

E د من تی ای R س " ج ح ای من ج E

دسامبر 2019

کنسول های بازی نینتندو سوییچ در بهترین اسباب بازی های دخترانه سراسر همه گیر بسیار داغ بوده و دستیابی به آن دشوار بوده است. خوشبختانه به نظر می رسد که تعویض در بسیاری از فروشگاه ها دوباره تعویض شده است. بنابراین اگر kiddo شما sans Switch است می توانید ساعت ها سرگرمی به آنها بدهید و با Animal Crossing: New Horizons ، Mario Kart ، Zelda ، Just Dance یا هر بازی دیگری که دوست دارند سرگرمی کنند. این مطمئناً برای بچه های کوچکتر کنسول بهتری نسبت به Xbox Series X و PlayStation 5 گران قیمت است که تهیه آن به هر حال چالش برانگیز است. ما دوست داریم که سوئیچ را می توان از طریق تلویزیون یا دستی نیز پخش کرد.

بررسی Nintendo Switch ما را بخوانید .

 

مشاهده در آمازون
هدف

این پیشنهاد جدید تعطیلات Calico Critters یک ون کوچک شیرین است ، برای بازی تظاهر و تخیل کودک شما عالی است. کودکان شما می توانند از مجسمه های فازی برای تقلید از روند همه گیر زندگی واقعی بهترین اسباب بازی های دخترانه استفاده کنند: قطع جاده RV. ون کمپر هفت پیکره می خوابد و شامل یک دوچرخه کوچک و همچنین یک میله ماهیگیری در میان سایر لوازم جانبی است. لطفا توجه داشته باشید: هیچ مخروطی گنجانده نشده است.

به نمایشنامه همیشگی Epoch مراجعه کنید
کهلز

بچه های خود را با این مجموعه جدید از Kid Made Modern ، ساعت ها به کارهای هنری خود ادامه دهید. جعبه ذخیره سازی مفید شامل بیش از 1100 قطعه آماده برای پروژه ها است. منجوق ، چوب بستنی ، پوم پوم ، چشم گوگل ، چسب ، قیچی و موارد دیگر وجود دارد. ما دوست داریم که این هدیه خلاقیت را تشویق می کند و مطمئناً استفاده خواهد شد.

در Kohls رجوع کنید
آمازون

در میان 30 قطعه داخل کلوپ رویای تاشو دو پا باربی ، پنج لباس شیطانی ، یک میز با لپ تاپ و صندلی ، یک قفسه لباس چرخان ، آینه و مانع وجود دارد. اگر kiddo شما عروسک بهترین اسباب بازی های دخترانه های مد باشد ، از رویای Closet با آغوش باز استقبال می شود.

به هدف مراجعه کنید
آمازون

با وجود بسیاری از مدارس که هنوز آنلاین هستند ، بازی های دارای م educationalلفه آموزشی ایده بسیار خوبی برای هدیه هستند. سری جدید جادوگران ریاضی Osmo (برای iPad یا Amazon Fire) بازی های سرگرم کننده و خودآزمایی هستند که آموزش می دهند و همچنین سرگرم کننده هستند. Magical Workshop برای سنین 6 تا 8 سالگی آماده شده است بهترین اسباب بازی های دخترانه ، و مواد تاکتیکی را برای آموزش جمع و تفریق در بازی با مضمون جادو گنجانده است. Secrets of the Dragon همه چیز در مورد اندازه گیری یادگیری است. (Osmo همچنین یک بازی برنامه نویسی عالی می کند!)

مشاهده در آمازون
آمازون

چه کسی یک اسباب بازی قدیمی دایناسور را دوست ندارد؟ این T. rex خاص از مجموعه انیمیشن محبوب Jurassic World ، Camp Cretaceous الهام گرفته شده است ، و او غرش بزرگی دارد که بهترین اسباب بازی های دخترانه بچه ها آن را دوست خواهند داشت. نه تنها این ، دم این دینو واقع بینانه حرکت می کند ، او حرکتی جذاب و حرکات جذاب تری دارد.

مشاهده در آمازون
آمازون

اگر یک kiddo فناوری محور دارید که برای یک ساعت هوشمند التماس می کند ، می توانید با این گزینه امن تسلیم شوید. ساعت هوشمند Tobi Little Tikes برای بچه های کوچک طراحی شده است و دارای یک چهره ربات بازیگوش ، رسا (Tobi) و عملکرد اسباب بازی یادگیری است که به بچه ها می گوید زمان را بگویید. بچه ها دوربین های داخلی را برای گرفتن فیلم و سلفی دوست دارند و والدین بازی رقص (و گام شمار) را که حرکت را تشویق می کند دوست دارند. در رنگ های صورتی یا آبی موجود است.

مشاهده در آمازون
آمازون

آخرین عروسک Cry Babies یک بهترین اسباب بازی های دخترانه همراه عالی و آرامش بخش هنگام خواب است. صورتش حتی می درخشد! شب بخیر کری گریه می کند ، اما وقتی پستانک او داخل می شود ، روشن می شود و آرام آرام می نشیند. شکم او را فشار دهید و او کمی لالایی بازی کند.

به والمارت مراجعه کنید
آمازون

هر ابرقهرمان کوچک PJ Masks عاشق این مجموعه بازی عظیم است. ستاد متحرک متحرک 2 در 1 از یک وسیله نقلیه نورد Seeker به یک مجموعه بازی با ارتفاع 3 فوت و پنج سطح تبدیل می شود. مجموعه ای که براساس مجموعه انیمیشن های پرطرفدار ساخته شده است ، همچنین شامل یک چهره Catboy و دیگری Cat-Car است.

مشاهده در آمازون
آمازون

سفرهای دیزنی ممکن است بهترین اسباب بازی های دخترانه در حال حاضر چالش برانگیز باشد ، اما خانواده شما هنوز هم می توانند با یک بازی جدید بر اساس سواری معروف در جنگل کروز ، از جادوی پارک لذت ببرند. (و برای فیلم آینده به همین نام پمپ شوید.) برای سنین 8 سال به بالا ، بازیکنان باید سفری خیانت آمیز به پایین رودخانه جنگل داشته باشند. و درست به سبک سواری کلاسیک ، جوک های شیرین نیز گنجانده شده است.

مشاهده در آمازون
هدف

این تنبل احمقانه مطمئناً خنده هایی برپا خواهد کرد. Fifi هنگام فعال کردن ، با سه آهنگ مختلف رقص با نخ را رقص می زند و سبک زندگی همه گیر را فراهم می کند.

به والمارت مراجعه کنید
آمازون

نمایش انیمیشن Scooby-Do یک تجدید حیات را تجربه کرده است ، و اگر بچه های شما درگیر Scoob و باند هستند ، مجموعه Mystery Machine Playmobil سرگرم کننده ترین آنها برای بازآفرینی ماجراهای شگفت آور گروه است. این ون با بسیاری از لوازم جانبی جالب و همچنین چهره های فرد ، دفن و Velma همراه است. Shaggy و Scooby و بهترین اسباب بازی های دخترانه ارواح ، هیولاها و شبح های مختلف نیز به طور جداگانه فروخته می شوند. حتی یک مجموعه نمایش خانگی بزرگ و خالی از سکنه وجود دارد تا بازی Scooby شما ، Adventure in the Mystery Mansion را به اتمام برساند.

به والمارت مراجعه کنید
آمازون

جدیدترین و بزرگترین اسباب بازی جعبه گشایی Present Pets است که در واقع جعبه خود را باز می کند. زبانه را بکشید و یک مخمل خواب دار توله سگ از جعبه آن بیرون می زند. آیا شما Fancy Puppy Princess یا Kweenie خواهید گرفت؟ سایر حیوانات اهلی حال حاضر شامل توله سگهای زرق و برق دار کاکائو و کیسی است. این توله های تعاملی پس از باز شدن جعبه می توانند بغل کنند ، تکان دهند ، پارس کنند ، بوسه ها را ببوسند و به صدای کودک شما پاسخ دهند. و جایزه: او در خانه ادویه نمی کند.

مشاهده در آمازون
آموزش دریاچه

کیت یوگای کودکان Lakeshore کاملا مناسب برای استراحت از جنون تعطیلات و یا استفاده از یک روال همه گیر جدید است. شما یک حصیر بدون لغزش ، ضخیم و ضخیم به علاوه 50 کارت فعالیت دارید که دارای ژست های یوگای کودکانه است. !

 
آمازون

والدین ممکن است از کودکی یک بهترین اسباب بازی های دخترانه اسباب بازی پرای مشابه را به یاد بیاورند و کمی دلتنگی به این محصول جدید جالب اضافه کنند. Flyers Crystal (در رنگ های صورتی یا بنفش موجود است) در یک جعبه تخم مرغ درخشان وارد می شود و در واقع پرواز می کنند. بچه ها می توانند با استفاده از دست خود پیکسی را هنگام پرواز راهنمایی کرده و با کابل USB موجود در آن شارژ کنند.

به هدف مراجعه کنید
آمازون

اسباب بازی جالب امسال بتمن یک کنترل از راه دور Batmobile با عملکرد پرتاب است. چطور می توانی اشتباه کنی؟ یک شکل 4 اینچی بتمن گنجانده شده است. Batmobile را با USB داخلی شارژ کنید ، برخی از باتری های AAA را درون کنترل کننده قرار دهید و برای محافظت از شهر گاتهام آماده شوید.

به والمارت مراجعه کنید
ممنون میلو

لباس های جدید Hijinks لباس های با کیفیت مانند این مجموعه زیبا پری دریایی قرمز را می سازد. همه جزئیات با دقت ساخته شده است ، از الاستیک راحت تا پنبه دوستدار محیط زیست تا دم لحافی. این خط شامل شخصیت های عجیب دیگری از جمله یک ابرقهرمان ، یک شاخ ، یک پرنده ، یک اژدها و یک شوالیه است. لباس Hijinks یک هدیه عالی می بخشد که ماندگار خواهد بود.

به Merci Milo مراجعه کنید

بیشتر بخوانید:  بهترین اسباب بازی های برقی بهترین اسباب بازی های دخترانه2021

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.