شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

کد تخفیف اسنپ

آموزش قانون جذب کائنات

کد تخفیف اسنپ

۸۹۱ بازديد

درباره اسنپ

اسنپ جز اولین و بزرگترین سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در ایران است که به عنوان راهکاری اثربخش برای انجام سفرهای درون شهری، فعالیت خود را با یک تیم کوچک از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و در کمتر از چند سال به بزرگ‌ترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران تبدیل شد. در واقع اسنپ رابط بین مسافران و رانندگان است. مسافران پس از انتخاب مبدا و مقصد خود می‌توانند هزینه سفر خود و موقعیت راننده را مشاهده کنند، همچنین راننده می‌تواند از مبلغ سفر و جایگاه مسافر مطلع شود و تقاضای مسافر را بپذیرد یا رد کند.

از جمله مواردی که باعث رشد گسترده تاکسی اینترنتی اسنپ می‌شود، قیمت پایین‌تر کرایه نسبت به آژانس‌ها، آسان بودن درخواست تاکسی، امکان امتیاز دادن به راننده، تخفیف‌های اپلیکیشن و ادغام آن با سرویس‌های مختلف این شرکت است که موجب شده خرید ارزان و با تخفیف را برای خدماتش داشته باشید.

کوپن و کد تخفیف اسنپ

در این صفحه به کوپن و کد تخفیف اسنپ دسترسی داشته و می‌توانید برای سفرهای درون شهری خود با اسنپ از تخفیفات مختلف با درصد بالا استفاده کنید. اما از آنجایی که چنین سرویس‌هایی تعداد استفاده بالایی دارند و کدهای تخفیف ممکن است سریع منقضی شده یا تعداد استفاده از آنها محدود باشد، پیشنهاد می‌کنیم با عضویت در خبرنامه از طریق فرم زیر جدیدترین کوپن تخفیف اسنپ را در ایمیل خود دریافت کرده و قبل از دیگران از آنها استفاده کنید. یا اینکه با دنبال کردن سایت تخفیفه در شبکه‌های اجتماعی و فعال کردن نوتیفیکیشن از این تخفیف‌ها مطلع شوید.

همچنین در صورتی که تجربه استفاده از خدمات این تاکسی اینترنتی را داشته و با آن درخواست خودرو کرده‌اید، از شما خواهشمندیم تجربیات خود را از طریق همین صفحه از بخش «نقد و بررسی» با ما به‌اشتراک بگذارید.

راهنمای شارژ حساب و استفاده از کوپن اسنپ

برای شارژ حساب در این اپلیکیشن می‌توانید از سه روش که شامل پرداخت اینترنتی هزینه سفر از طریق درگاه‌های بانکی، کم کردن از اعتبار موجود و شارژ لحظه‌ای مقدار هزینه سفر است هزینه‌ها را پرداخت کنید.

برای استفاده از تخفیف هم باید در نظر داشته باشید که معمولا تخفیف‌های این تاکسی اینترنتی به تعداد محدود هستند و از طرفی دیگر مبلغ هر کد محدود است. کافی است یکی از کدهای دریافتی انتهای این صفحه را با کلیک روی دکمه «مشاهده» کپی کنید؛ سپس وارد اپلیکیشن شده و مراحل درخواست خودرو را با انتخاب مبدا و مقصد مشخص کنید که در نهایت می‌توانید کد کپی شده را در فیلد «تخفیف» وارد کنید. آموزش آن را به صورت تصویری در صفحه نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ آموزش داده‌ایم.

سایت تخفیفه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.