دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

هدیه دخترانه از کجا بخریم

آموزش قانون جذب کائنات

هدیه دخترانه از کجا بخریم

۹۶۲ بازديد

35 تا از بهترین کادو تولد برای دخترها شما را هرگز فراموش نخواهند کرد

 

"شما وقتی مال خود را می دهید ، چیز کمی می دهید. وقتی که از خودتان می بخشید این است که واقعاً می بخشید. " - کهلیل جبران

کادو تولد برای دختر خاطرات بی شماری از تعطیلات دارم. بیشتر آنها حول ایمان ، خانواده و سنت ها متمرکز شده اند.

خاطرات بسیار کمی از دوران کودکی شامل هدایایی است که دریافت کرده ام. من به وضوح سالی را که یک دوچرخه خاکی آبی رنگ گرفتم ، عصر که من و برادرم یک نینتندو دریافت کردیم و هر ساله جوراب های باز از پدربزرگ و مادربزرگم به یاد می آورم.

اما به غیر از این ، خاطرات هدیه گرفتن من بسیار کم است. کادو تولد برای دختر چه چیزی من را به فکر فرو برد ... چه نوع هدایایی را می توانیم به فرزندان خود هدیه دهیم که آنها هرگز فراموش نکنند؟

کدام هدایا واقعاً بر زندگی آنها تأثیر می گذارد و آنها را برای همیشه تغییر می دهد؟

برای این منظور ، در اینجا یک لیست حروف الفبا آورده شده است.

35 هدیه ای که فرزندان شما هرگز فراموش نخواهند کرد:

1. تصدیق. گاهی اوقات یک کلمه تأیید ساده می تواند کادو تولد برای دختر کل زندگی را تغییر دهد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما می دانند که چقدر از آنها قدردانی می کنید. و سپس ، هر فرصتی را که بخواهید به آنها یادآوری کنید.

2. هنر با ظهور اینترنت ، همه کسانی که می خواهند ایجاد کنند ... می توانند. جهان فقط به افراد بیشتری که می خواهند نیاز دارد ...

3. چالش. کودک خود را به دیدن رویاهای بزرگ ترغیب کنید . برای مشاهده بهترین کادو تولد برای دختر به سایت مشاور کالا مراجعه کنید. در عوض ، آنها بیش از آنچه فکر می کردند ممکن است به موفقیت برسند ... و احتمالاً حتی بیشتر از آنچه شما فکر می کردید.

4. شفقت / عدالت. زندگی عادلانه نیست. هرگز نخواهد بود - متغیرهای بسیار زیادی وجود دارد. اما وقتی اشتباهی مرتکب شد یا می توان زمین بازی را تساوی داد ، من می خواهم که فرزندم در کمک به تساوی آن فعال باشد.

5. قناعت. نیاز به موارد بیشتر مسری است. پذیرفتن کادو تولد برای دختر " کمتر بیشتر است " پادزهر است. بنابراین ، یکی از بزرگترین هدیه هایی که می توانید به فرزندان خود هدیه دهید ، قدردانی از این است که به آنچه که دارند ، چه کسانی هستند و چه کسانی می توانند راضی باشند .

6. کنجکاوی. به فرزندان خود بیاموزید که در مورد چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، چگونه ، چرا و چرا نه س questions ال کنند. "از پرسیدن این همه سوال دست بردار" کلماتی است که هرگز نباید از زبان والدین خارج شود.

7. عزم راسخ. یکی از بزرگترین عوامل تعیین کننده در موفقیت فرد ، اندازه اراده آنها است. چگونه می توانید امروز به رشد فرزند خود کمک کنید؟

8. نظم و انضباط. کودکان باید همه چیز را از زمین بیاموزند کادو تولد برای دختر از جمله رفتارهای مناسب ، چگونگی کنار آمدن با دیگران ، چگونه نتیجه می گیرند و چگونه به آرزوهای خود می رسند. نباید از رعایت نظم و انضباط اجتناب کرد و از آن دریغ کرد. در عوض ، باید سازگار و مثبت باشد.

9. تشویق. کلمات قدرتمند هستند. آنها می توانند ایجاد کنند یا می توانند نابود کنند. کلمات ساده ای که امروز برای صحبت انتخاب می کنید می تواند کودک دیگری را تشویق و افکار مثبت کند. یا سخنان شما می تواند آنها را بیشتر ناامید کند. بنابراین آنها را با دقت انتخاب کنید.

10. وفاداری به همسرتان. وفاداری در ازدواج چیزهای فراتر از بدن ما را شامل می شود. این همچنین شامل چشم ، ذهن ، قلب و روح ماست. از رابطه جنسی خود روزانه محافظت کنید و آن را کاملاً به همسرتان اختصاص دهید. فرزندان شما کاملاً توجه خواهند کرد.

11. یافتن زیبایی. به کودکان خود کمک کنید تا در هر چیزی کادو تولد برای دختر که می بینند زیبایی پیدا کنند ... و در همه کسانی که ملاقات می کنند.

12. سخاوت. آموزش کودکان خود را به سخاوتمندانه با خود مسائل به طوری که آنها تبدیل خواهد شد سخاوتمندانه با آنها .

13. صداقت / صداقت. کودکانی که ارزش و اهمیت صداقت را در سنین جوانی می آموزند ، فرصت بسیار بیشتری برای بزرگسالان صادق شدن دارند. و بزرگسالان صادقی که با دیگران صادقانه برخورد می کنند ، تمایل دارند که احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند ، از زندگی خود لذت بیشتری ببرند و شب بهتر بخوابند.

14. امید. امید دانستن و باور داشتن همه چیز بهتر و بهتر می شود. کادو تولد برای دختر قدرت ، استقامت و عزم راسخ ایجاد می کند. و در اوقات ناامیدکننده زندگی ، ما را به فشار ادامه می دهد.

15. آغوش و بوسه. من یک بار داستان مردی را شنیدم که به پسر 7 ساله خود گفت که او بیش از حد برای بوسه پیر شده است. هر وقت فکر می کنم پاره می شوم. بدانید که فرزندان شما هرگز برای دریافت تصدیق جسمی عشق شما نسبت به آنها پیر نیستند.

16. تخیل. اگر طی 20 سال گذشته چیزی یاد گرفته ایم ، این است که زندگی هر روز که می گذرد سریعتر و سریعتر تغییر می کند. جهان فردا هیچ شباهتی به دنیای امروز ندارد. و افراد با تخیل کسانی هستند که کادو تولد برای دختر نه تنها آن را زندگی می کنند بلکه آن را خلق می کنند.

17. عمدی بودن. من به زندگی عمدی و فرزندپروری عمدی اعتقاد جدی دارم . سرعت خود را کم کنید ، در نظر بگیرید که کی هستید ، به کجا می روید و چگونه می توانید به آنجا بروید. و همین کار را برای هر یک از فرزندان خود انجام دهید.

18. دامان شما. این بهترین مکان در کل جهان برای یک کتاب ، داستان یا مکالمه است. و تمام مدت دقیقاً جلوی شما بوده است.

19. یادگیری مادام العمر. اشتیاق به یادگیری با تحصیل فقط برای کسب نمره یا رضایت معلمان متفاوت است. از خانه شروع می شود. بنابراین بخوانید ، س askال کنید ، تحلیل کنید و افشا کنید. به عبارت دیگر کادو تولد برای دختر ، یاد بگیرید که عاشق یادگیری خود باشید.

20. عشق ... اما بزرگترین آنها عشق است.

21. وعده های غذایی با هم. وعده های غذایی فرصتی بی نظیر برای روابط فراهم می آورند که امثال آن را نمی توان در جای دیگری یافت. تا آنجا که خانواده ای که با هم غذا نمی خورند با هم رشد نمی کنند.

22. طبیعت. کودکانی که یاد می گیرند دنیای اطراف کادو تولد برای دختر خود را بدانند از دنیای اطراف خود مراقبت می کنند. من به عنوان پدر و مادر ، مرتباً از بچه هایم می خواهم که اتاقهایشان را در داخل خانه مرتب ، تمیز و منظم نگه دارند. آیا ما نباید به آنها آموزش دهیم که دنیای خود را در خارج از خانه مرتب ، تمیز و منظم نگه دارند؟

23. فرصت. بچه ها برای تجربه چیزهای جدید به فرصت نیاز دارند تا بتوانند دریابند که از چه چیزهایی لذت می برند و در چه چیزهایی مهارت دارند. و برخلاف تصور رایج ، نیازی به هزینه زیادی نیست.

24. خوش بینی. بدبین ها دنیا را تغییر نمی دهند. خوش بین ها این کار را می کنند.

25. صلح. در مقیاس جهانی ، ممکن است فکر کنید این از دست ما خارج است. اما در رابطه با افراد اطراف شما این کاملاً در اختیار شماست ... و این مکان خوبی برای شروع است.

26. غرور. چیزهای کوچک زندگی را جشن بگیرید . کادو تولد برای دختر به هر حال ، این موفقیت های کوچک در زندگی است که به موفقیت های بزرگ بدل می شود.

27. فضای اشتباه کردن. بچه ها بچه هستند. این همان چیزی است که آنها را بسیار سرگرم می کند ... و به شدت به صبر شما احتیاج دارند. به آنها فرصت دهید تا آزمایش ، کاوش و اشتباه کنند.

28. عزت نفس. افرادی که یاد می گیرند برای خود ارزش قائل شوند ، بیشتر اعتماد به نفس ، عزت نفس و عزت نفس دارند. در نتیجه ، آنها به احتمال زیاد به بزرگسالی تبدیل می شوند که به ارزشهای خود احترام می گذارند و به آنها پایبند هستند ... حتی وقتی شخص دیگری نیست.

29. حس شوخ طبعی. با فرزندانتان هر روز بخندید ... کادو تولد برای دختر بخاطر خود و آنها.

30. معنویت. ایمان ، نگاه ما به جهان ، جهان و زندگی ما را بالا می برد. ما عاقلانه خواهیم بود که به فرزندان خود تلقین کنیم که آنها چیزی بیش از گوشت و خون نیستند که جا می گیرند. آنها همچنین از ذهن ، قلب ، روح انواع کادو دخترانه و اراده ساخته شده اند. و تصمیمات در زندگی آنها نباید فقط بر اساس آنچه دیگران با گوشت و خون انجام می دهند ، باشد.

31. پایداری. خانه ای پایدار پایه ای می شود که کودکان کادو تولد برای دختر بقیه زندگی خود را بر اساس آن بنا می کنند. آنها باید جایگاه خود در خانواده را بشناسند ، به چه کسی می توانند اعتماد کنند و چه کسی می خواهد در کنار آنها باشد. مدام آن چیزها را تغییر ندهید.

32. زمان. هدیه زمان ، هدیه ای است که هرگز نمی توانید پس بگیرید یا پس بگیرید. بنابراین خوب فکر کنید که چه کسی (یا چه چیزی) مال شما را می گیرد.

33. توجه بدون تقسیم. شاید این تصویر مفید باشد:  قطع اتصال.

34. منحصر به فرد بودن. چیزی که ما را متفاوت می کند این است کادو تولد برای دختر که ما را خاص می کند. منحصر به فرد بودن نباید پنهان بماند. باید آن را با افتخار برای دیدن ، قدردانی و لذت بردن از همه دنیا به نمایش گذاشت.

35. خانه خوش آمد گویی. دانستن اینکه شما همیشه می توانید به خانه بیایید در میان شیرین ترین و زندگی آورترین اطمینان در همه جهان است. آیا خانه شما روح فرزندتان را می گیرد؟

البته هیچ یک از این هدایا در فروشگاه محلی شما به فروش نمی رسد. اما ، من فکر می کنم این موضوع است .

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.