پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

معرفی بهترین باکس های شیشه ای

آموزش قانون جذب کائنات

معرفی بهترین باکس های شیشه ای

۱,۱۶۶ بازديد

نکات خرید باکس شیشه ای گل

من قصد خرید باکس شیشه ای هفته گذشته به این پست برسم ، متاسفم که همه شما را حلق آویز کردید! وقتی میشیگان مجبور شد همه چیز را گیج کند و فکر کند دوباره یک دقیقه زمستان است همه آماده بودم که چند عکس از جعبه های گل خود و همسایه ام لیندا (که در یک دقیقه بیشتر بدانید) عکس بگیرم. من 12 تخته گل کاشتم و بلافاصله مزاج کم شد و ما 2 شب پشت سر هم مشاوره سرما داشتیم ، آن میشیگان چه خبر؟ نشانه این است که من به حالت وحشت افتاده ام و هر ملافه و حوله قدیمی را در خانه پیدا کرده ام و سپس جلدهای عجیب خرید باکس شیشه ای و غریب آویزان از پنجره های من را جمع کرده ام.

به هر حال یخ زدگی تمام شد (امیدوارم!) ، ما بالاخره اینجا گرم می شویم و من آماده ام 5 نکته برای جعبه های پنجره زرق و برق دار را به اشتراک بگذارم!

 

این چهارمین سال است که من جعبه های پنجره خود را می کارم خرید باکس شیشه ای و هر ساله چیز خرید باکس شیشه ای کمی متفاوت را امتحان می کنم ، به این امید که بتوانم ترکیب مناسب را ایجاد کنم. من هر ساله آرزو می کنم مثل همسایه ام از پایین خیابان ، لیندا باشم. او دارای ترین زرق و برق دار جعبه پنجره من کنون دیده اند! من هر وقت با بادی کنار می روم کاملاً از روی آنها سرازیر می شوم ، در حالی که او مشغول پارس کردن سر احمق خود از اسپانیل های شیرین دوش شیرین کمان Linda است.

 

این فقط 2 هفته از فصل کاشت می گذرد و آنها از قبل شگفت انگیز خرید باکس شیشه ای به نظر می رسند. نگران نباشید ، بعداً در تابستان که واقعا شکوفا شده اند ، برخی از عکس ها را به شما نشان می دهم. من عاشق این نقطه کوچک شیرین در حیاط جلوی آنها هستم ، از کوسن های راه راه سفره توری ، کمال فقط آن است.

 

اوه و بیایید در مورد این که چگونه حتی باغ کوچک باغ زیبا او "جعبه پنجره" دارد صحبت کنیم - آن را دوست دارم!

 

من از لیندا برخی از نکات او را پرسیدم خرید باکس شیشه ای ، زیرا سال اول جعبه های من رقت برای مشاهده بهترین راهنمای خرید باکس شیشه ای اینجا کلیک کنید. انگیز به نظر می رسید. احساس می کردم جعبه های پنجره کودک دارم که می خواهند وقتی بزرگ می شوند مثل آن باشند. من همچنین چند نکته را ارائه دادم که من نیز از طریق آزمون و خطا کشف کرده ام.

نکته 1 : با مخلوط گلدان مناسب در جعبه های خود شروع کنید. خرید باکس شیشه ای من هر تابستان آنها را کاملاً پر نمی کنم ، زیرا معمولاً در پایان فصل خاک خوبی در آنها باقی می ماند. من فقط خاک قدیمی را خرد می کنم و خاک جدید را اضافه می کنم و مخلوط خوبی به آن می دهم.

نکته 2 : در حالی که آن خاک را مخلوط می کنید ، این بلورهای ذخیره کننده آب را به مخلوط اضافه کنید. این چیزهای کوچک نجات دهنده زندگی است! آنها آب را جذب می کنند و به صورت حبابهای واضح و شفاف تبدیل می شوند و آب را در داخل نگه می دارند و در صورت لزوم به آرامی آزاد می کنند. 4 جعبه گل من در داستان دوم ما است و دردناک است که هر روز از پنجره آویزان شوید و آنها را آب دهید ، اینها به من اجازه می دهد تا بیشتر از این کارهای روزمره بگذرم.

 

Miracle-Gro 100831 Crystal های ذخیره سازی آب ، 12 اونس

نکته 3:  کود دهی ، بارور کردن ، بارور کردن! من هفته ای یک بار از Miracle Gro Bloom Booster استفاده می کنم (قول می دهم این تبلیغاتی برای معجزه گر نیست که من فقط چیزها را دوست دارم). هیچ وقت نمی توانستم خرید باکس شیشه ای بفهمم که چرا گلهای من مانند گلهای لیندا زیبا و پر نمی شوند تا اینکه این نکته را با من در میان گذاشت.

 

Miracle-Gro 1360011 غذای گلدار بلوم محلول در آب ، 10-52-10 ، 1 پوند

 نکته 4:  آن جعبه ها را پر کنید! تمام توصیه های آپارتمان های گل را نادیده بگیرید که نشان می دهد آنها را از یکدیگر دور کنید و ... داخل هر یک از جعبه های بزرگتر من

نکته 5:  گل های مناسب فضای خود را بکارید. شما باید کمی به پنجره ها ، آفتاب ، سایه ، رنگ ها و غیره فکر کنید.

جعبه های لیندا در تمام طول روز آفتاب زیادی پیدا می کند و پنجره های خرید باکس شیشه ای او باز می شوند ، بنابراین او می تواند ترکیبی زیبا از گیاهان کوهی ، گل اطلسی و کوه های برفی سفید را انجام دهد.

 

پنجره های من در کنار دریاچه در طول روز کاملاً آفتاب می گیرند و به نظر می رسد گل اطلسی تنها گلی است که می تواند در برابر گرما مقاومت کند. پنجره های من نیز باز می شوند ، بنابراین من باید گلهای انتهایی را بچینم ، هیچ قد بلندی نداشته باشم یا وقتی می خواهم آنها را از پنجره خود آب دهی کنم آنها را جدا می کنم.

امسال من چیز متفاوتی را امتحان می کنم و همه گل اطلسی خرید باکس شیشه ای را با رنگ صورتی و بنفش روشن انجام می دهم ، این همان چیزی است که بعد از زنده ماندن از یخ زدگی به نظر می رسد.

 

 در طی چند سال گذشته فهمیدم که اگر مخلوط زیبایی مانند لیندا را در پنجره های داستان دوم خود بکارم ، شما واقعاً نمی توانید آنها را از زمین ببینید. من امیدوارم که انبوه رنگهای روشن واقعاً از بیرون دریاچه قابل مشاهده باشند.

 

اوه و اگر از تابستان گذشته در اینجا به سر می بردید ، متوجه خرید باکس شیشه ای خواهید شد که سقف فلزی ما بالاخره انجام شده است! در اواخر هفته به اشتراک خواهم گذاشت و عکس های به روز شده در خارج از اتاق آفتاب کامل را به اشتراک می گذارم ، که هرگز فرصتی برای به اشتراک گذاشتن آنها پیدا نکردم.

به گلها برگردم ، سال گذشته من ترکیبی از گلهای سایه دار و آفتابی را انجام دادم ، زیرا ما برخی از درختان را قطع کردیم و مطمئن نبودم که چگونه بر نور آنها تأثیر می گذارد و در نهایت به این نتیجه می رسم - که من دوست داشتم ، بلندتر از حد انتظار من بود و تقریباً غیرممکن بود که پنجره هایمان را باز کنیم. بیایید ببینیم که چگونه همه گلهای گل اطلسی برای من کار می کنند!

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.