شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین برند کیبورد گیمینگ چیست؟

آموزش قانون جذب کائنات

بهترین برند کیبورد گیمینگ چیست؟

۹۵۴ بازديد

بیشتر در مورد راهنمای خرید کیبورد گیمینگ بدانید


وقتی صحبت از زرادخانه یک گیمر می شود راهنمای خرید کیبورد گیمینگ ، به نظر می رسد رایانه های شخصی و سایر وسایل جانبی از صفحه کلیدهای بازی تقدم بر استفاده می کنند. صفحه کلید بازی ابزاری حیاتی است ، اگر نمی دانید چگونه خرید کلید بازی ضروری است. اگر ما در مورد خرید صفحه کلید بازی صحبت کنیم ، اگر ما واقعاً در این مورد صحبت نکنیم فاکتورهای اساسی است که باید قبل از انجام این خرید مورد مهم قرار گیرد.

صفحه کلیدهای بازی مدرن در ابعاد مختلفی وجود دارند بهترین برند کیبورد گیمینگ چیست؟ ، دارای طیف گسترده ای از سوئیچ ها هستند و لوازم جانبی بسیار کمی مانند نور RGB یا حتی استراحت مچ دست را شامل می شوند. قبل از خرید هر نوع صفحه کلید ، باید ارزیابی کنید که قصد استفاده از آن را دارید ، فقط برای بازی یا برخی از کارها.

در این مرحله ، ممکن است کمی احساس خستگی کنید اما وحشت نکنید ، ما قصد داریم بیش از هر چیزی که در این مقاله می دانید کشف کنیم.

اندازه صفحه کلید بازی
صفحه کلیدهای بازی در اندازه های مختلفی ارائه می راهنمای خرید کیبورد گیمینگ شوند و پاسخگوی افرادی با محیط کار و نیازهای مختلف هستند. هنگام خرید صفحه کلید جدید ، مهم است که فاکتور مورد نیاز را بدانید. فرم فاکتور صفحه کلید در اصل گزینه های کاملاً متفاوتی دارد که به آنها تابلوهای 100٪ نیز گفته می شود. همچنین می توانید یک صفحه TKL ایجاد کنید که مخفف Tenkeyless است. صفحه کلیدهای TKL صفحه کلید ندارند و در بسیاری از موارد دارای فلش یا دکمه های عملکرد اختصاصی نیستند. اندازه صفحه نمایش ها با صفحه کلید تمام سایزی که احتمالاً به آن عادت کرده اید متفاوت است و تا 40٪ هم نمی رسد!

مقایسه اندازه صفحه کلید

یک صفحه کلید با اندازه گیری کامل رایج ترین است و دقیقاً  راهنمای خرید کیبورد گیمینگ همانطور که به نظر می رسد است. این نوع صفحه کلیدها از نظر تعداد شماره کلید ، کلیدهای جهت دار و کلیدهای عملکرد اختصاصی ، دارای تعداد کامل کلیدهایی هستند. صفحه کلیدهای بازی کاملاً بزرگتر نیز مجالی است برای کنترل اختصاصی رسانه و گاهاً کلیدهای ماکرو نیز دارند. اگر شما به کلیدهای ماکرو احتیاج دارید ، اگر به شما احتیاج دارد به عنوان یک بازیکن بستگی دارد ، اما اگر فضای لازم برای میز کار داشته باشید ، این نوع تابلوها راحت ترند.

همچنین لازم به ذکر است که اگر در خانه کار کنید یا از صفحه کلید راهنمای خرید کیبورد گیمینگ خود را بیش از بازی استفاده نکنید ، ممکن است بخواهید یک صفحه کلید را دنبال کنید اگر گزینه های TKL کوتاهتر انجام شود قبل از افتتاح مانند ویرایش سند ورد.

تخته Tenkeyless در اندازه متفاوت از 40 ٪ تا 80 ٪ ، به ما همه آرایه خوب از گزینه های اندازه گیری برای رفتن با تنظیم شخصی ما است. تابلوهای 80 ٪ نسبتاً تابلوهایی با اندازه گیری کامل مقایسه می شوند فقط تعداد صفحات خرد شده را دارند. اگر به 65 ٪ پایین بیاید ، کلیدهای پیکان با قالبی متفاوت از چیزی است که قبلاً عادت کرده است در انتها له می شود و برخی دیگر از کلیدهای عملکرد با کلیدهای دیگر ادغام شده اند.

با پایین آمدن صفحه کلیدهای اندازه گیری 60 ٪ ، کلیدهای جهت دار را با کلیدهای حرفی ادغام می کنیم و اگر شما در صورت انجام عملکرد دیگر ، اگر عملکرد شما مانند "صفحه چاپ" باشد ، باید کلید Fn + کلید دیگر فشار را فشار دهید.

اگر شما به چه چیزهایی می پردازید بستگی دارد اگر شما برای چه کاری راهنمای خرید کیبورد گیمینگ از آن استفاده می کنید اما اگر فضای کافی را در نظر بگیرید ، اگر گزینه کافی داشته باشید ، اگر گزینه TKL را انتخاب کنید استفاده می کنید. حمل و نقل تخته های TKL نیز آسان تر است ، اگر شما در مسابقات یا در خانه دوست خود بازی کنید ، گزینه های بسیار متنوع TKL اگر بهترین گزینه شما باشد.

سوئیچ ها
یک سوئیچ به فناوری زیر هر کلید اشاره دارد. دو نوع اصلی وجود دارد که کمی پایین تر صحبت می کند - مکانیکی و غشایی. فناوری پشت هر نوع کاملاً متفاوتی است اما قانون کلی این است که مکانیکی در کل نوع بهتری است. حال اگر این مطلب را خواننده و عاشق کیبوردهای غشایی باشید ، نگران نباشید ، سوئیچ های ممبران هنوز هم همه چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

در مورد سوئیچ ها فقط باید به صفحه کلید مکانیکی بازی صحبت کنیم راهنمای خرید کیبورد گیمینگ و انواع مختلفی از آنها وجود داشته باشد. کلیدهای مکانیکی در سه نوع اصلی وجود دارند. خطی ، کلیکی و لمسی همه آنها برای بازی خوب در نظر گرفته می شوند ، اگر آنها بهتر از دیگران باشند ، اما اگر ویژگی های مختلف آنها وجود داشته باشد - از جمله احساس ، فشار تحریک و اصلاحات.

سوئیچ های مکانیکی بسیار طولانی هستند ، اگر بدنبال یک صفحه کلید بی صدا برای بازی باشید ، می دانید که انواع مختلف مکانیکی باعث می شود که در نهایت محرمانه شود که از آن متن استفاده کنید ، دوباره نیاورده اید.

متداول ترین نوع سازنده سوئیچ که در طیف گسترده ای از صفحه کلیدها پیدا خواهید کرد Cherry MX است. Cherry MX یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان سوئیچ است و سالهاست که در حال تولید است. کلیدهای Cherry MX از دوران باستان وجود داشته و تا همین اواخر در بازار وجود داشته است. در حال حاضر دسته ای از کلون های Cherry MX وجود دارد که ممکن است ارزان تر باشند اما عملکرد مشابهی دارند ، به این معنی که یافتن صفحه کلید مناسب بازی هرگز آسان نبوده است.

برخی از تولید کنندگان صفحه کلید نیز شروع به توسعه فناوری سوئیچ راهنمای خرید کیبورد گیمینگ خود کرده اند ، از جمله Razer و Logitech.

Mehcnical در مقابل غشا
سوئیچ مکانیکی در مقابل سوئیچ غشایی

سوئیچ های مکانیکی از ساقه و کنتاکت متحد استفاده می کنند و زمانی که جریان بین کنتاکت های فلزی شکسته می شود ، فشار را فعال می کنند. سوئیچ های سنتی گنبد غشایی / لاستیکی که گنبد کاملاً فشرده شده و پایین می آید (در انتهای آن) ، جایی که سرانجام با برق تماس می گیرد ، فشار را فعال می کند یا ثبت می کند. در صفحه کلید مکانیک
ی ، سوئیچ ها قبل از پایین آمدن ، فعال می شوند و این امکان را برای شما فراهم می آورند که اگر با کلید کوتاه تر حرکت کنید و عملکرد آنها را ادامه دهید ، ادامه دهید

مزیت اصلی سوئیچ های مکانیکی احساس تایپ و پاسخگویی است. راهنمای خرید کیبورد گیمینگ مشهور است که صفحه کلیدهای ممبران "نرم" هستند ، که به نظر شما ناخوشایند است. سوئیچ های مکانیکی با ضربه ای نرم و ثابت از کلید احساس راحتی می کنند. صفحه کلیدهای ممبران ارزان تر و مقاوم در برابر نشت هستند اما زودتر در پوشندن ، کلیدهای گنبد لاستیکی همه یک لایه هستند که اگر با گذشت زمان صاف شوند و محرمانه شوند کمتر پاسخ می دهند برای ایجاد شما. مطمئناً ، بعضاً هنوز غشایی را بر روی مکانیکی ترجیح می دهد زیرا به طور لازم صفحه کلید ساکت تری وجود دارد ، دوباره دوباره به تنظیمات شما باز می شود.

زیبایی شناسی ، راحتی و ماکرو
لوازم جانبی کوچک هیچ ارتباطی با عملکرد ندارند اما می توانند کمک زیادی به راحتی و سبک کنند. بسیاری از صفحه کلیدهای بازی مدرن دارای نور پس زمینه RGB هستند و یک نور پس زمینه LED به جای خود باقی مانده است. اگر از RGB متنفر هستید ، مدل هایی وجود دارند که این ویژگی را ندارند ، اما بهترین شرط شما این است که فقط روشنایی تنظیمات را خاموش کنید.

کلیدهای MACRO و کلیدهای رسانه

به غیر از نور ، موارد اضافی وجود دارد که می تواند در راحتی و امنیت شخصی شما تفاوت زیادی ایجاد کند و همچنین از طریق صفحه کلید زندگی شما را آسان تر کند. استراحت مچ دست یکی از ویژگی های رایج در میان صفحه کلیدهای برتر بازی است که معمولاً با صفحه کلیدهای بسیار گران قیمت ارائه می شود. این استراحت های مچ دست می توانند به فشارهای مکرر کمک کنند و فشاری را که مچ شما از تایپ طولانی مدت می تواند حفظ کند کاهش می دهد.

مطمئناً آسایش دغدغه اصلی همه نیست و شما همیشه می توانید راهنمای خرید کیبورد گیمینگ با ایجاد یک استرس که مفصل شما با آن روبرو می شود ، از صفحه کلید بازی ارگونومیک کاهش دهید ، چه از صفحه کلیدهای مخصوص طراحی شده و چه از بازی های تقسیم شده.

سایر موارد برجسته بصورت کنترل های رسانه ای اختصاصی و دکمه های ماکرو وجود دارد. کنترل های رسانه ای به طور کلی زندگی شما را راحت می کند چه به موسیقی گوش دهید و چه به بازی بپردازید. چرخ ولوم ممکن است چیزی به نظر برسد که به آن نیازی ندارید ، اما احتمالاً به این دلیل است که هنوز صفحه کلید را تجربه نکرده اید. آنها بزرگ هستند.

همه صفحه کلیدهای بازی دارای کلیدهای ماکرو نیستند ، بنابراین اگر این چیزی است که شما نیاز دارید ، حتماً مدلی را که می خواهید خریداری کنید بررسی کنید. با این حال ، اگر برد این کار را انجام نمی دهد و علاقه خاصی به آن دارید ، برخی از صفحه کلیدهای بازی مدرن به شما امکان می دهند کلیدها را دقیقاً برای همان عملکرد برنامه ریزی مجدد کنید ، بنابراین راهنمای خرید کیبورد گیمینگ مراقب باشید.

مانند اکثر سخت افزارها ، ویژگی های بیشتر نیز گران ترند ، بنابراین هزینه های اضافی را که این ویژگی های اضافی می توانند به همراه داشته باشند در نظر داشته باشید و برای برچسب های سنگین آماده هستند.

کلید واژه ها
DSC05449

اگر در حال خرید صفحه کلید مکانیکی هستید ، ممکن است بدانید که می توانید کلیدهای مربوطه را به روزرسانی یا تغییر دهید. بسیاری از صفحه کلیدها دارای صفحه کلیدهای پلاستیکی ABS هستند ، مگر اینکه مشخص شده باشد. این نوع صفحه کلیدها خوب هستند ، اما در مقایسه با گزینه با دوام تر PBT با گذشت زمان فرسوده می شوند. این بدان معناست که با گذشت زمان کلید شما ساییده می شود تا زمانی که بدرخشد و در بعضی موارد نماد دیگر قابل مشاهده نیست.

صفحه کلیدهای سفارشی برای علاقه مندان به صفحه کلید چیزی از دوام کم ندارند ، آنها دارای رنگ بندی هیجان انگیزی هستند و دارای انواع مختلفی از قلم های روشن هستند تا صفحه کلید شما واقعاً روی میز شما برجسته شود.

اگر می خواهید مجموعه ای از کلیدهای صفحه کلید را دریافت کنید ، می خواهید مطمئن شوید که با طرح و نوع کلید صفحه کلید سازگار هستند. سازگاری آن اغلب در مشخصات وجود دارد ، بنابراین کافی است قبل از خرید مورد قدیمی این مورد را بررسی کنید.

سیمی در مقابل بازی صفحه کلید بی سیم
صفحه کلیدهای بازی بی سیم ، مانند اکثر لوازم جانبی بازی ، کمتر رایج راهنمای خرید کیبورد گیمینگ هستند و به طور کلی در سطح بالای بازی از آنها اجتناب می شود. این همیشه به قابلیت اطمینان فناوری بی سیم بستگی دارد زیرا بسیاری از گیمرها می توانند سریعترین پاسخ را دریافت کنند.

با این حال ، فناوری بی سیم به طور مداوم در حال پیشرفت است و امروزه می بینیم که با وجود موش های بازی ، برخی در سطح بالایی با همتایان سیمی خود رقابت می کنند. اگر تمیزترین تنظیمات را دنبال کنید و چند میلی ثانیه شما را اذیت نمی کند ، یک صفحه کلید بی سیم برای بازی می تواند تفاوت ایجاد کند.

شایان ذکر است که هر چیزی که نیاز به شارژ بی سیم باشد ، آماده باشید تا در برخی موارد به آن متصل شوید.

قیمت
قیمت متفاوت است ، همانطور که در همه موارد متفاوت است. اکثر تولید کنندگان صفحه کلیدهای بازی دارند که طیف وسیعی از نیازهای بودجه را برآورده می کنند. بودجه شما می تواند تعیین کند که در آخر با کدام کلمه کلیدی روبرو هستید ، بنابراین این یک فرآیند مهم است.

بدیهی است که اگر پول بی فایده باشد ، خرید بهترین صفحه کلید راهنمای خرید کیبورد گیمینگ بازی بسیار ساده است. با این اوصاف ، اگر بودجه محدودی دارید ، ممکن است برای به دست آوردن محصولی که توانایی خرید آن را دارید ، مصالحه کرده و برخی ویژگی ها را فدا کنید.

صفحه کلیدهای قیمتی بیش از 200 تا 100 دلار در آنجا گزینه های متفاوت و حتی درخشان زیر 50 دلار است. قیمت پایین ، در برخی موارد ، به معنی کیفیت پایین ، ویژگی های کمتر و بیشتر است ، نوعی سوئیچ غشایی است.

مارک های معتبر برای صفحه کلید بازی
مارک های زیادی در بازار وجود دارد و این انتخاب می تواند راهنمای خرید کیبورد گیمینگ کمی شما را سردرد کند. در بهترین راهنماهای ما ، ما مطمئن هستیم که بهترین محصولات را با اطمینان انتخاب می کنیم و معمولاً محصولاتی را از تولید کنندگان اصلی صفحه کلیدهای بازی ارائه می دهیم.

این درست است که شما نیازی ندارید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.