جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نکات فن بیان

آموزش قانون جذب کائنات

نکات فن بیان

۹۵۶ بازديد

5 نکته آسان برای انتقال مفصل

صفحه اصلی / بیان ، مکالمه حمل بیش ، اختلالات گفتاری صدا ، Speechie نمایش / 5 نکته آسان برای بیان حمل بیش از
 
 

5 نکته آسان برای انتقال مفصل

ما در حال صحبت کردن درباره ARTICULATION CARVER-OVER هستیم! آیا دانش آموزی دارید که بتواند گفتار خود را کاملاً مناسب در اتاق سخنرانی بیان کند اما به نظر می رسد به محض بیرون آمدن از اتاق شما آنها را از دست می دهد؟ خیلی ناامیدکننده! Carissa از Home Sweet Speech Room و من بهترین نکات و ترفندهای ما برای انتقال مفصل را به اشتراک می گذارم.

 

یا اگر ترجیح می دهید متن را بخوانید ، به زیر مراجعه کنید:

به نمایش Speechie خوش آمدید! آسیب شناس زبان گفتاری بودن اغلب به معنای داشتن کار زیاد و زمان کافی برای برنامه ریزی است. برای غلبه بر فشار ، ما ترفندها و ابزارهایی را برای شما آورده ایم که کار شما را کمی راحت تر می کند.

کری: سلام ، همه به نمایش سخنرانی خوش آمدید. امروز ما در مورد انتقال مفصل صحبت می کنیم و من اینجا هستم با Carissa Speelman از اتاق سخنرانی هوم شیرین . حال شما چطور است کاریسا؟

کاریسا: خوب ، حال شما چطور است؟

کری: خوب کار می کند. ما از حضور در اینجا هیجان زده ایم. امیدوارم اگر اینجا هستید ، اگر هم اکنون در Facebook Live با ما در حال تماشای برنامه هستید ، می توانید ما را بشنوید و ببینید. اگر مشکلی فنی دارید ، لطفاً به ما اطلاع دهید. ما در گذشته مواردی داشته ایم و از آنها اطلاعی نداشته ایم. بنابراین ، با داشتن مشکلات فنی اظهار نظر می کنیم. اما ، ما امروز اینجا هستیم و صحبت می کنیم که وقتی دانش آموزانی که سخنرانی خود را انجام می دهند در اتاق سخنرانی بسیار خوب به نظر می رسد چه کار کنیم ، سپس به محض اینکه آنها را به کلاس برگردانید ، مثل اینکه همه چیز را فراموش می کنند و نمی دانند چگونه این کار را به کلاس تعمیم دهند. بنابراین ، اگر کسی را می شناسید که به این موضوع علاقه مند است ، ادامه دهید و این را در فیس بوک به اشتراک بگذارید و اجازه دهید چند بیننده دیگر را در اینجا به اشتراک بگذاریم و هنگامی که ما شروع به کار می کنیم ، ادامه دهید و سخت ترین صدا را که تایپ کرده اید تایپ کنید برای تعمیم بچه ها روبرو می شویم. بنابراین ، بچه ها با کدام صدا سخت ترین زمان را می گذرانند؟ اگر تازه وارد این برنامه شوید ، من کری کلارک هستم. من اجرا می speechandlanguagekids.com را کنم . و این نمایش Speechie Show است. ما این کار را هر هفته انجام می دهیم. ما با یک آسیب شناس زبان گفتاری مصاحبه می کنیم و 5 نکته در مورد هر موضوعی که می خواهیم در آن هفته در مورد آن صحبت کنیم ارائه می دهیم. بنابراین ، این هفته بیان مفصل با Carissa است. کاریسا چرا جلو نمی آیی و کمی از خودت برایمان می گویی.

کاریسا: من کاریسا اسپیلمن هستم همانطور که ​​کری نام برد و نویسنده ای در در هستم اتاق سخنرانی خانه . من بیش از 4 سال در آنجا وبلاگ نویسی کردم. من آن را در مقطع تحصیلات تکمیلی شروع کردم تا کاری داشته باشم. من ناظرانی دارم که به من می گویند که آنها برنامه ریزی فعالیت ها را دوست دارند بنابراین فکر کردم که آنها را با دنیا به اشتراک می گذارم. من کارم را از محیط مدرسه شروع کردم. بنابراین ، من دو سال کامل مدرسه با مدارس کار کردم. و در ماه مه گذشته من به یک کلینیک کودکان سرپایی منتقل شده و آن را دوست دارم.

کری: این فوق العاده است ، بله. من از روی آوردن از مدارس به آموزش خصوصی بسیار لذت بردم. اما داشتن چنین تجربه ای در مدارس نیز خوب است ، تا واقعاً درک کنیم که در مدرسه چه شکلی است. چون بسیاری از بچه های ما مدرسه درمانی و خارج درمانی می کنند.

کاریسا: نظرها و به من اجازه داده شده که به والدین نیز مشاوره بدهم و از طریق اختلاف نوع صحبت کنم و اگر آنها در مدرسه با یک IEP یا چیز دیگری مشکل دارند ، می دانید که برای هر دو توصیه کنید.

کری: مطمئناً ، حتماً. فوق العاده بسیار خوب از همه کسانی که تماشا می کنند استقبال می کنیم. هدر می گوید که آوازی R سخت ترین مورد برای تعمیم است. قطعاً اگر با ما تماشا می کنید پیش بروید و در مورد سخت ترین صداها برای تعمیم دانش آموزان خود نظر دهید. و فراموش نکنید که این را در فیس بوک به اشتراک بگذارید تا بتوانیم افراد بیشتری را در اینجا جذب کنیم. خوب ، اگر امروز با ما به طور زنده تماشا می کنید با ما در ارتباط باشید. ما کمی در اینجا در حال انجام بخشهای تبلیغاتی هستیم. ما امروز 3 هدایا داریم بنابراین با ما همراه باشید. اما قرار بود درست بپرد و در مورد 5 نکته صحبت کند تا به بهبود بیان منجر شود. بنابراین ، اولین چیزی که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم یادآوری های روی میز دانش آموز است. کاریسا ، درباره انواع یادآوری هایی که توصیه می کنید با ما صحبت کنید.

کاریسا: اهدا مطمئناً ، بنابراین من می خواهم محصولی را که قرار است آن را نیز کنیم ، پیش نمایش کنم ، اما من دوست دارم از صدای گفتار خود با نامه های پوستر استفاده کنم. اینها بزرگ هستند. اینها تقریباً نیمی از یک ورق 8 1/2 X 11 است. و من دوست دارم کمی آنها را مقیاس بندی کنم. بنابراین ، آنها بصری را با دهان دارند. دهانشان چگونه به نظر می رسد. و در اینجا چند مورد متفاوت وجود دارد. هوم ، آنها کارتهای خوبی برای نشان دادن آنچه دهان قرار است انجام دهد هستند. به عنوان معلم آنها یا اگر من به طور تصادفی شرکت کنم ، می توانم به آنها اشاره کنم. من یک کارت کوچک روی میز آنها قرار دادم و فقط همین یادآوری سریع ، بنابراین اگر معلم آنها در حال راه رفتن است و از آنها می شنوید که می گویند اشتباه است یا اشتباه است ، آنها فقط می توانند به آن اشاره کنند و این یک دید سریع است که نشان نمی دهد واقعاً برای بچه های دیگر در اتاق. فقط نوعی یادآوری کوچک خصوصی است.

کری: عالی.

کاریسا: ثر شاید دیوانه به نظر برسد اما م but است.

کری: بله ، بعضی اوقات فقط به کمی بصری اضافی احتیاج دارند تا مثل بله ، من تصور می کنم که به این صدا فکر می کنم. قطعاً بسیار خوب ، آنی می گوید R ، S ، L و TH. او همه بزرگها را آن بالا آورده است. آنهایی که برای دانشجویان آنی سخت است که به طور حتم تعمیم دهند. من فکر می کنم همه ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

کاریسا: مخصوصاً وقتی L و R دارند.

کری: بله بله و سپس شما سعی می کنید کلمه ای مانند world را به زبان بیاورید ، این هر دوی آنهاست و شما فقط ... آن رفته است ، کاملا از بین رفته است. بسیار خوب ، اگر در حال تماشای زنده با ما هستید و در ادامه کار سوالی دارید ، لطفا در صورت تمایل این موارد را به نظرات خود اضافه کنید و ما در صورت پاسخ به آنها پاسخ خواهیم داد. بسیار خوب ، بنابراین ما در مورد یادآوری های روی میز صحبت کردیم. نکته دوم ما برای ... نکته دوم ما برای بیان مفصل انگیزه های انجام تکالیف است. از آن کاریسا بگویید.

کاریسا: بنابراین وقتی در محیط مدرسه بودم ، به جای فقط جایزه ، مانند سیستم پول استفاده می کردم. بنابراین ، هر بار که آنها یک بسته مشق شب امضا شده را با حروف اول پدر و مادرشان می آوردند ، من یک دلار ، یک دلار جعلی به آنها می دادم و وقتی 10 یا 20 دلار داشتند ، چیزهای مختلفی داشتند که می توانستند پس انداز کنند. بنابراین ، انگیزه آنها بود ... -> برای خواندن متن کامل اینجا کلیک کنید .

منابع بیشتری برای آسیب شناسان گفتار زبان:

آیا به دنبال ایده ها و منابع درمانی بیشتری برای کمک به شما در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستید؟ به ما در The SLP Solution ، برنامه عضویت ما برای متخصصان گفتار زبان ، بپیوندید! در داخل عضویت ، موارد زیر را پیدا خواهید کرد:

  • راهنماهای گام به گام برای آموزش انواع مهارت های گفتار / زبان / ارتباطات
  • کاربرگ و فعالیتهای درمانی پیش ساخته برای صدها موضوع مختلف
  • فیلم های آموزشی برای مقابله با اختلالات یا مشکلات دشوار
  • پاسخ س Quesالات شما در انجمن اختصاصی SLP ما
  • ابزارها و منابع برای کمک به شما در کارهای اداری و اداری
  • آموزش مداوم از طریق وبینارهای ماهانه و ضبط های وبینار ما

برای پیوستن به ما در راه حل کامل SLP یا عضوگیری رایگان ، روی دکمه زیر کلیک کنید!

امروز به عضویت بپیوندید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.